#1
Denk het wel ik gebruik geen 3m omdat het me veel klachten brengt de volgende dagJa....
Denk het wel ik gebruik geen 3m omdat het me veel klachten brengt de volgende dagJa....
Is het effect hetzelfde? Orale inname of snuiven?Zeker doen! 3-MMC oraal heeft echt de voorkeur. Werkt ook nog eens een stukje langer. De werking is al zo kort, dus dat is nog een derde voordeel bovenop de eerder genoemde voordelen.
De serotonine-rand ga je vooral merken op relatief bescheiden orale doseringen, daarmee bedoel ik dat je niet frequent blijft bijnemen en niet toegeeft aan cravings. Bij ‘grootverbruik’ valt deze - bij deze drug sowieso al slechts subtiel aanwezige - feature redelijk snel weg. Zonde, want die entactogene spark geeft net dat extra vleugje warmte/glans aan een verder niet fenomenaal bijzonder kortwerkend oppeppend stofje * persoonlijke mening *.
Ik heb zelf bij wijze van experiment ook ooit eenmalig wat 3-MMC gesnoven en mijn conclusie was: dan beter gewoon een lijntje pep nemen. Meer ‘body’ en werkt (veel) langer.
De kracht van 3-M - voor zover je van ‘kracht’ kan spreken want ik vind de stof dus überhaupt wat aan de flauwe kant
- zit hem net in dat entactogene randje, als je het een beetje rustig houdt en voor de orale ROA gaat, heb je het meeste kans die nog mee te pikken.
Maar meest belangrijk is natuurlijk nog dat je gewoon in de verste verte niet verslaafd aan deze zooi wil raken. Oraal is simpelweg veiliger in dit opzicht.
Bedankt voor de tip. Ik deed hier toevallig recent ook wat research naar op het forum en zag veel mensen ditzelfde zeggen. Mijn plan is dan ook voor het volgende festival om het oraal te gebruiken in de vorm van een bommetje. Heb het de eerste keren ook oraal gebruikt (3m shotje toen het nog legaal was) en het effect voelde wel een stuk sterker, maar ik ging er vanuit dat dit kwam omdat het de eerste keren waren. Ik kon alleen niet meer stoppen met praten.Waarom snuif je 3-MMC? Oraal geeft het i.m.o. een recreatiever effect (een serotonerg/entactogeen randje bovenop het ’plain’ stimulerende) en gesnoven is het ook nog eens vele malen verslavender.
Ja vervelend. Het valt me wel op dat ik er ongeveer last van heb sinds ik het spul ergens anders heb gekocht dan normaal. Misschien ligt het dus aan het spul (als dat zo werkt?). Kan ook toeval zijn.Ik heb ook 3mmc gehad vorige week vrijdag, maar ik ervaarde wat jij beschreef gisteren. Voel het nu nog wel wat in mijn nek, maar dat is sowieso voor mij een gevoelig punt wanneer ik drugs gebruik. Maar had pas 3mmc voor de tweede keer afgelopen vrijdag. Dus dit is misschien iets wat erbij hoort als na effect denk ik dan.
Bedankt voor de tip. Ik deed hier toevallig recent ook wat research naar op het forum en zag veel mensen ditzelfde zeggen. Mijn plan is dan ook voor het volgende festival om het oraal te gebruiken in de vorm van een bommetje. Heb het de eerste keren ook oraal gebruikt (3m shotje toen het nog legaal was) en het effect voelde wel een stuk sterker, maar ik ging er vanuit dat dit kwam omdat het de eerste keren waren. Ik kon alleen niet meer stoppen met praten.
Verslavend is het zeker zeg pff. Toen ik het een tijd geleden een keer alleen thuis had gedaan en merkte dat ik er de volgende dagen ook echt zin in kreeg en het probeerde goed te praten tegen mijzelf, ben ik er snel een tijd mee gestopt en nu doe ik het slechts af en toe. Gevaarlijk.Zeker doen! 3-MMC oraal heeft echt de voorkeur. Werkt ook nog eens een stukje langer. De werking is al zo kort, dus dat is nog een derde voordeel bovenop de eerder genoemde voordelen.
De serotonine-rand ga je vooral merken op relatief bescheiden orale doseringen, daarmee bedoel ik dat je niet frequent blijft bijnemen en niet toegeeft aan cravings. Bij ‘grootverbruik’ valt deze - bij deze drug sowieso al slechts subtiel aanwezige - feature redelijk snel weg. Zonde, want die entactogene spark geeft net dat extra vleugje warmte/glans aan een verder niet fenomenaal bijzonder kortwerkend oppeppend stofje * persoonlijke mening *.
Ik heb zelf bij wijze van experiment ook ooit eenmalig wat 3-MMC gesnoven en mijn conclusie was: dan beter gewoon een lijntje pep nemen. Meer ‘body’ en werkt (veel) langer.
De kracht van 3-M - voor zover je van ‘kracht’ kan spreken want ik vind de stof dus überhaupt wat aan de flauwe kant
- zit hem net in dat entactogene randje, als je het een beetje rustig houdt en voor de orale ROA gaat, heb je het meeste kans die nog mee te pikken.
Maar meest belangrijk is natuurlijk nog dat je gewoon in de verste verte niet verslaafd aan deze zooi wil raken. Oraal is simpelweg veiliger in dit opzicht.
heb 1 x gehad dat 3m iedereen maakt zijn eigen keuzes maar ik vind het een dikke no goIk heb sinds kort dat wanneer ik 3mmc begin te snuiven ik spierpijn krijg in mijn linker schouder/onderkant nek. Dit begint al na een kleine hoeveelheid. Ik heb verder nergens last van en ook zit ik niet in een rare positie of dergelijke wat dit kan veroorzaken. Weet iemand hoe dit kan komen? Is het gewoon spierspanning? Moet ik me hier zorgen over maken?
Ja....Moet ik me hier zorgen over maken?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."