Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dirtyhuismus zei: Iedereen leuke avond gehad? Bij mij kickt hij pas net in... Klik om te vergroten... Jaa, wil eigenlijk slapen. Ogen zijn moe maar het lukt niet hahaha!"
"Dirtyhuismus zei: Ik hoor de vogels fluiten. Weet niet of ik het fijn of juist heel kansloos vind Klik om te vergroten... Ik haat dat altijd zo erg"
"Iemand idee om te doen tegen deze verveling? Ben alleen maar aan het roken en piekeren nu.."
"Hoi, Wie heeft er zin om te chatten deze avond/nacht? Ik verveel me een beetje.."
"Wie nog wakker?"
"Hippie Langwaus zei: Wakker, want ik ben te lang doorgegaan met opruimen. Nu is het juist een chaos geworden, maar het lukt niet meer om constructief verder te gaan met opruimen, dus stop ik er nu maar mee. Klik om te vergroten... Lekker plat liggen"
"Ik verveeeel me zo erg, net laatste lijn genomen voor vandaag.."
"Druktemaker? zei: En de dag is pas net begonnen, sterkte! Klik om te vergroten... Hahaha nee hoor zo slapen"
"Hoi, ik heb sinds afgelopen jaar ook een 3MMC verslaving ontwikkeld. Het gaat op en af en ik leef vaak een dubbel leven omdat niemand weet van mijn gebruik. Mijn vraag is, wat als ik naar de huisarts stap, wat kan ik dan verwachten? Moet ik meteen naar een verslavingskliniek? Of zijn er mensen die doormiddel van medicatie ook gered zijn deels?"
""