Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"nu niets, straks weed"
"Armani7 zei: ja in Parijs met shit, we hebben die flikken wijsgemaakt dat het legaal is in belgie hasj was wel in beslag genomen maar geen cel ofzo Klik om te vergroten... Wij hebben da ook geprobeerd en hij zei dat da in holland wel zo was en in belgIê mss, maar dat we nu in frankrijk waren"
"zoiets heb ik ook eens gehad, de eerste keer da ik wiet gekocht had blijvne ontkenne"
"ik wil aan de relatine of dex maar ik ga ze sparen voor op betere momenten (is voor te studeren)"
"eigenlijk lang geleden dat ik nog eens zat ben geweest.. kdenk 2 maand ofzo wel goed maar nu blow ik vrij veel"
"lsd"
"ja tis uitwerkende lsd van gisterennacht"
""
"zaterdag ongeveer 10 pintjes (kdenk jupiler, twas van de tap dus kweet nie zeker)"
"5 biertje jupiler 33cl"