Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHier opent ik na mijn 2de joint...(live)

Hier opent ik na mijn 2de joint...(live)

41 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
P
PkoeiaardLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vrij heftig ,als ik verder mijn live report ga schrijven.
Hoe meer ik voel beschrijf ,hoe heftiger het wordt.
P
PkoeiaardLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hee , allemaal.
Hier is een live report..
Voel mij zich helemaaaaall lekker!!
Echt knetter stoned om hier in typen.
P
PkoeiaardLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nu ga ik ff naar koelkast om Spa rood weten bematigen.
(sorry, ben bijna" uit de bol")
P
PkoeiaardLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zo, hier ben ik weer...
Helaas hen ik alleen Spa BLAUW gevonden , na einige duur om in de donker worstelen om te vinden.
Later geeft ik over, zet ik het lamp aan.
Tjaaaa, gevonden ,Dus alleen Spa BLAUW :angry:
Toch neem ik die mee......
P
PkoeiaardLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nu open ik de Spa Blauw, en denk ik "verdomme, kan ik nou eerder MSN aan zetten en mijn mails gaan bekijken.".
P
PkoeiaardLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nooit eerder had op die manier uitgevonden.
Dat is niet waar, he.(zie maar als een fantasie gevoel).Hoe meer ik eerlijke antwoorden op dit board geeft, hoe meer ik vreugde voelt.
P
PkoeiaardLid
01-01-2024, 00:00
#7
En voelt erg lekker "hoe ik dit voelt" zijn.
P
PkoeiaardLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nu sta ik beetje stil tegenover dit board.
P
PkoeiaardLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lijkt het wel dat mijn hart uit de borstkast bonkt. Mijn hart bonkt zo hard als speed.
P
PkoeiaardLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik surf eventje op andere comments. OEI, dacht ik"ik kan hier wel verdwalen." Dus gauw "terug" knop drukken.
P
PkoeiaardLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zo erg en nog steeds aan spacen.
Heftig.
Ik probeer uit deze topic ontsnappen.
Tja, het is gelukt.
Veel moeite, kijk maar. http://www.drugsforum.nl/viewforum.php?f=10
Nog steeds verder weet ik geen kloot aan van de werking "internet explorer".
P
PkoeiaardLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nu voel ik in mijn handen "koud" aan.(dit is een verschijnsel van heftige trip)
P
PkoeiaardLid
01-01-2024, 00:00
#13
Veel moeilijker uit te leggen, laat het mij maar (ben te knetter, geloof ik.) . Wel veel kicke gevoel. Nu heb ik mijn Spa Blauw op. lekker koud zeg....
P
PkoeiaardLid
01-01-2024, 00:00
#14
Godverdomme, wat is die NLX heftig man!
P
PkoeiaardLid
01-01-2024, 00:00
#15
Sorry, dat ik net zei.
Ben helaas niet van deze wereld. Ben nog steeds een missie naar de Mars. :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:
P
PkoeiaardLid
01-01-2024, 00:00
#16
Alweer godverdomme, (sorry!)
Het is nu al 1 uur s'nachts.
P
PkoeiaardLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik moet zo gaan slapen, anders kan ik morgen geen 1 van mijn benen uit de bed wilt stappen. [Knetter-mode on] nu ben ik wel aan de knetter worden. ik begin nu al aan filosoferen, over hoe ik ga typen.[knetter-mode off]
d
dainLid
01-01-2024, 00:00
#18
zucht bucht wat een klucht
P
PkoeiaardLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dat is niet goed, dus naar bed :mrgreen:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#20
slaap lekker ik ben stoned :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."