Vrij heftig ,als ik verder mijn live report ga schrijven.
Hoe meer ik voel beschrijf ,hoe heftiger het wordt.
#2
Hee , allemaal.
Hier is een live report..
Voel mij zich helemaaaaall lekker!!
Echt knetter stoned om hier in typen.
#3
Nu ga ik ff naar koelkast om Spa rood weten bematigen.
(sorry, ben bijna" uit de bol")
#4
Zo, hier ben ik weer...
Helaas hen ik alleen Spa BLAUW gevonden , na einige duur om in de donker worstelen om te vinden.
Later geeft ik over, zet ik het lamp aan.
Tjaaaa, gevonden ,Dus alleen Spa BLAUW
Toch neem ik die mee......
#5
Nu open ik de Spa Blauw, en denk ik "verdomme, kan ik nou eerder MSN aan zetten en mijn mails gaan bekijken.".
#6
Nooit eerder had op die manier uitgevonden.
Dat is niet waar, he.(zie maar als een fantasie gevoel).Hoe meer ik eerlijke antwoorden op dit board geeft, hoe meer ik vreugde voelt.
#7
En voelt erg lekker "hoe ik dit voelt" zijn.
#8
Nu sta ik beetje stil tegenover dit board.
#9
Lijkt het wel dat mijn hart uit de borstkast bonkt. Mijn hart bonkt zo hard als speed.
#10
Ik surf eventje op andere comments. OEI, dacht ik"ik kan hier wel verdwalen." Dus gauw "terug" knop drukken.
#11
Zo erg en nog steeds aan spacen.
Heftig.
Ik probeer uit deze topic ontsnappen.
Tja, het is gelukt.
Veel moeite, kijk maar. http://www.drugsforum.nl/viewforum.php?f=10
Nog steeds verder weet ik geen kloot aan van de werking "internet explorer".
#12
Nu voel ik in mijn handen "koud" aan.(dit is een verschijnsel van heftige trip)
#13
Veel moeilijker uit te leggen, laat het mij maar (ben te knetter, geloof ik.) . Wel veel kicke gevoel. Nu heb ik mijn Spa Blauw op. lekker koud zeg....
#14
Godverdomme, wat is die NLX heftig man!
#15
Sorry, dat ik net zei.
Ben helaas niet van deze wereld. Ben nog steeds een missie naar de Mars.
#16
Alweer godverdomme, (sorry!)
Het is nu al 1 uur s'nachts.
#17
Ik moet zo gaan slapen, anders kan ik morgen geen 1 van mijn benen uit de bed wilt stappen. [Knetter-mode on] nu ben ik wel aan de knetter worden. ik begin nu al aan filosoferen, over hoe ik ga typen.[knetter-mode off]
#18
zucht bucht wat een klucht
#19
Dat is niet goed, dus naar bed
#20
slaap lekker ik ben stoned
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.