Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD 80-90 mic: Zeer zware trip met slechte gevolgen?

LSD 80-90 mic: Zeer zware trip met slechte gevolgen?

10 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#1
klinkt ook een beetje als DOB aangezien de werkingsduur van dat specifieke zegeltje...
i
isditechtLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik post het ook hier omdat niemand in de LSD sectie actief is en het is ook eigenlijk een trip report.

Ik wilde wat advies van ervaren LSD gebruikers.

Ik heb het 10-12 keer gedaan verspreidt over zo'n 10 jaar, dus niet veel, maar ik weet wat het zo'n beetje inhoudt.

Laatste keer LSD was 4 maanden geleden. Ik had iets meer dan een jaar helemaal niets genomen en wilde weer een keer, met muziek. Altijd goede, diepe ervaringen.

Ik neem een Shiva zegeltje van zo'n 4 jaar oud, uit de vriezer. Waren tussen de 80-90 mics, zei men. En de eerdere zegels uit dezelfde batch die ik nam waren dat ook wel, zover ik het kan inschatten. Maar deze keer?

30 minuten later begint alles om me heen te smelten en alles wordt fractals/spiralen. Goud/gele vibrerende, blinkende fractals. Het maakt niks uit of ik mijn ogen open of dicht heb.

Alles wat ik hoor, zie, voel, ruik, smaak smelt in 1 en hetzelfde en wordt die fractals. En ik ben die fractals die de fractals creert. Niks buiten mij bestaat, heeft nooit bestaan, zal nooit bestaan. Allemaal fantasies die ik heb gecreert om te vergeten dat ik een eenzame fractal ben die in zichzelf 'morpht', oneindig bestaand in een krankzinnige horror replay.

Als ik aan iets of iemand denk, wordt het meteen een fractal, het bestaat niet echt. Ik zit mezelf alleen voor de gek te houden door die dingen te creeren zodat ik mijn originele echte staat van fractal zijn vergeet.

Veel meer is er gebeurt maar ik weet echt niet hoe ik dat moet beschrijven. Echt bizar. Going with the flow (wat je doet als je bad gaat) deed me zelfs dieper daarin duiken.

Anyway, na zo'n 3 uur van dat kom ik weer terug naar deze realiteit, nog steeds aan het zwaar trippen maar niet meer dat gedoe van 'ik ben een eenzame fractal god en niks bestaat buiten mij omdat alles uit mij vloeit'. Daarna zo'n 23 uur lekker getript op muziek en wandelen in het bos etc. hoewel het af en toe weer bijna die kant op ging.

Nu de vragen:

- kan je zo'n soort trip krijgen van 80-90 mics? Dit was zeer extreem. Of zat er toch veel meer op die ene zegel toevallig. Ik heb van dezelfde batch eerder genomen en dit was wel 5 keer zwaarder als ik het moet inschatten. Daarbij waren die trips rond de 12 uur, dit bijna 26 uur.

- sindsdien heb ik 5-6 keer dingen meegemaakt zoals disassociatie met de werkelijkheid en dat wat ik heb meegemaakt toen echt was ('ik ben een allesomvattende fractal', haha). Ik weet niet of dat acid flashbacks zijn maar ze gaan echt diep. Ik moet me flink focussen om niet in een trip te gaan en te panieken, terwijl ik nuchter ben. Het lijkt alsof de hele realiteit uit mekaar gaat spatten en ik terug zal gaan naar die horror.

Niet op een mentale manier, maar een kosmische manier. Ik weet niet hoe ik het anders moet bewoorden.

Twee voorbeelden; ik zat met een vriend te praten (2 weken na mijn zware trip) en als ik in zijn ogen keek zag ik mezelf tegen mezelf praten en hoe alles 'ik' is, en hoe krankzinnig gestoord ik ben om zo tegen mezelf te praten. Alles om zijn ogen heen vibreerde in allerlei soorten kleuren ruis.

Laatste keer was bij een familiebezoek, 4 weken geleden, begon ik vervormingen, verkleuringen en golven te zien als in een LSD trip en mijn zicht werd 'vol' ermee. In beide gevallen maakte ik dat ik wegkwam want ik ging bijna in volle paniek mode, ik voelde letterlijk de tintelingen/bodyload van een LSD trip opkomen in mijn hele lichaam.

Als je niks hebt genomen en je voelt een zware trip opkomen alsof je flink wat hebt genomen...dat is echt schrikken.

Ik heb geen verleden van geestelijke ziektes, depressies of iets dergelijks. Sterker nog, alles is heel relaxed. Is daar iets tegen te doen of gaat dan vanzelf weg (zoals ik hier en daar heb gelezen)?

Het is wel minder geworden sindsdien, maar ik weet als ik het toelaat en er echt diep in duik in mijn gedachten dat het even sterk zal terugkomen, zeg maar.

Dank.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
Maak je geen zorgen, ik trip ook soms als ik nuchter ben van eerdere lsd trips. zelf vind ik het niet echt hinderlijk ( hangt natuurlijk wel af van waar je bent ), ook soms wanneer ik blow begin ik terug te trippen ( vind het nog altijd mooi meegenomen soms ). maar het verdwijnt stilaan en de 'flashbacks' volgen elkaar steed later op, dus volgens mij geen rede tot paniek.
Bij mij dure die 'nuchtere' tripmomenten ook niet lang, nooit langer dan 10min...
Probeer er van te genieten ipv van te panikeren ( kan je toch niets tegen doen ).
Het ebt wel weg...

Hier is dat nu ook niet zo'n probleem de mensen die ik ken 'ook ouders en familie' weten dat ik getript heb en nog steeds trip en hebben er geen enkel probleem mee. Dus ik moet me ook niet gaan verbergen wanneer een flashback opkomt ik zeg het gewoon eerlijk :)

Verder veel sterkte en probeer je het niet te hard aan te trekken man, het gaat voorbij.

grts
i
isditechtLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dank daarvoor mandragora, dat je het bevestigd hoe meerderen dit hebben.

Ervan genieten, weet ik niet hoe, het is echt overdonderend, haha. Raak alle connectie met de realiteit en identiteit kwijt. Wordt wel minder als ik ademhalingsoefeningen doe, helpt wel.

Maar van zo weinig LSD zo een trip met dit soort diepe gevolgen, kan dat? Of zat er wat meer op die ene zegel?

Groeten.
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Kan natuurlijk altijd zijn dat er wat meer op zat. Maar het grootste verschil in effect ligt bij set+setting.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#6
Voor iemand met 10 maal trip ervaring zou deze dosis niet overweldigend moeten zijn en in principe ook niet zo lang moeten duren. Ik vraag me af wat er precies op die zegel zat. Als ik goed begrijpt is ie nooit getest?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#7
mandragora zei:
klinkt ook een beetje als DOB aangezien de werkingsduur van dat specifieke zegeltje...
Klik om te vergroten...

Inderdaad, de ervaring komt er ook mee overeen.

Niet op een mentale manier, maar een kosmische manier. Ik weet niet hoe ik het anders moet bewoorden.
Klik om te vergroten...

Het is wel minder geworden sindsdien, maar ik weet als ik het toelaat en er echt diep in duik in mijn gedachten dat het even sterk zal terugkomen, zeg maar.
Klik om te vergroten...
Precies en wat je nu nog af en toe hebt trekt vanzelf weg, meditatie is een aanrader om meer rust te krijgen (mocht je daar problemen mee hebben) of tegen je paniek. Je hebt je totaal laten meevoeren door het stofje! Nu weer terug naar het basis niveau en dan ben je weer de oude om het zo uit te drukken.

Leuk en interessant om te lezen!

Peace!
C
Cosmic ControlerLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik heb een pb gestuurd naar trimbos , niet specefiek over dit topic. maar kan meschien wel voor wat opheldering zorgen.

Verstuurd op: 18 jan 2012 17:58
Van: Cosmic Controler
Naar: Drugs Infolijn

ik heb een vraag.

Kun je door overmatig LSD gebruik, terug in een trip vallen zonder LSD op dat moment gebruikt te hebben?
Zoja , waardoor komt dat?

antwoord.
Verstuurd op: 23 jan 2012 16:32
Van: Drugs Infolijn
Naar: Cosmic Controler

Beste Cosmis Controler,

Nee dat kan niet. Als LSD is uitgewerkt kun je niet zonder opnieuw te gebruiken weer onder invloed raken. Als een trip voorbij is, blijft bij sommige mensen wel een vervelend, angstig gevoel hangen. Dit gebeurt vooral als mensen een bad trip hebben gehad. Meestal verdwijnt dit vanzelf. Maar bij sommige mensen duurt dit lang. Ook kunnen flashback optreden. Door een bepaalde gebeurtenis, geur/plaats enz. kunnen gevoelens die men tijdens de bad trip had weer opgeroepen worden. Iemand kan zich dan weer heel naar voelen of zelfs opnieuw angstig worden. Een flashback door druggebruik is te vergelijken met een flashback bij iemand met een oorlogstrauma. Je herbeleeft dingen op een heel sterke manier. Het is ook alleen het vervelende gevoel dat dan terugkomt, niet de effecten.

Groet,

Een medewerker van de Drugs Infolijn
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#9
raar, ik heb namelijk wel soms een golvend, krimpend, rekkend zicht met atypisch denken, geluidsvervorming, heftigere kleuren etc... op een nuchter moment of soms ook getriggert door wiet. wel niet zo stevig als een full on tripervaring maar toch zeker een afkooksel van..

grts
i
isditechtLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dank voor de andere reacties!

Het was echt LSD hoor, geen twijfel mogelijk. Ik heb het zelf losgesneden van dezelfde Shiva blotter waarvan ik eerder meerdere malen had gesnoept. Had ik destijds van een zeer betrouwbare persoon (waar ik geen contact meer mee heb).

Ik denk dat mijn set en setting iets te goed was, haha.

Het gevoel is nu vrijwel helemaal weg. Behalve als ik erg slaperig ben of dezelfde wierook aansteek die ik tijdens die trip had gebruikt komt het een beetje terug, maar makkelijk te controleren.

Wat die medewerker van Drugs infolijn zei, dat het alleen een gevoel is tijdens zo'n flashback, niet de effecten zelf... nou visueel was het echt wel aanwezig hoor (patronen op mijn behang die golven en bewegen, kleurrijke ruis en 'sliertjes' rondom mijn zicht).

En een LSD bodyload voelde ik ook (tintelingen over het lichaam, vooral buik, borst, bovenbenen en nek, en het typische prikkelen van het puntje van mijn tong). Licht allemaal maar toch voelbaar, na maanden zonder LSD/paddos/etc. Sterker nog, nu ik erover type en er weer aan moest denken, prikkelt mijn tong weer, haha.

Ik heb nu DMT....doen? :grin:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#11
misschien gewoon slecht gedoseerde trips, soms kan er blijkbaar veel meer opzitten.. ik heb dit eens met druppels gehad, ik had ook serieus gefractaliseerde visuals en gedachten, wel anders maar toch zat ik er 200% in :).. was van dezelfde fles, ook op suiker, maar het kwam 3 keer zo hard aan als de andere keer.. duurde wel niet zo superlang.. ongeveer 3 uur slechtgaan en nog enkele uurtjes normal trippe

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."