Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsComedown van LSD of..?

Comedown van LSD of..?

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#1
vreemd, ik heb nooit fysieke klachten gehad op LSD, behalve lichte maagklachten in het begin, opgespannen spieren en slecht inslapen. En de volgende dag is dit allemaal over, heb ook nooit zoiets gehoord door anderen. Als het binnen een paar dagen niet overgaat dan zou ik niet weten waaraan het ligt, maar ik denk niet de LSD
M
MoetjeKoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo,

Afgelopen woensdag 19-10-2011 heb ik voor het eerst (en laatst) gebruik gemaakt van de drug LSD samen met drie andere vrienden (waarvan één iemand het al eerder had gedaan). De sessie die volgde na inname verliep voorspoedig en goed. Het moment van inname was rond 20:06 en op het moment dat we gingen slapen gaf de klok 05:00 aan. Mijn nachtrust was op zich redelijk rustig en heb nog ongeveer 7 à 8 uur slaap gehad.
Toen ik wakker werd voelde ik me wel een beetje moe en een lichte druk aan mijn hoofd. Mijn ogen deden zeer als ik naar de zijkanten keek, omdat we tijdens de sessie veel televisie gekeken hebben.
Donderdagavond viel ik lastig in slaap. Vrijdag had ik al erg last van hoofdpijn, een stekende aanhoudende hoofdpijn een beetje rondom mijn ogen en achterin het hoofd. Vrijdagavond begon ik heel erg te trillen en dit ging door tot dat ik uiteindelijk in deze status in slaap viel, ik had me erg warm aangekleed.
Van het trillen heb ik hierna geen last meer gehad, het is nu maandag 24-10-2011. Er is nog steeds sprake van deze hoofdpijn op sommige momenten, het is al wel minder aanwezig maar als ik loop dan komt het toch wel weer terug, vooral als ik een beetje naar voren heb geleund (op een bankje in het bos bijvoorbeeld).

Mijn vraag is, is dit een soort "comedown" van de LSD? Of is dit onverwant aan deze inname? Zal ik hiervoor contact opnemen met een huisarts of zal dit niet nodig zijn?

Ik hoop antwoord te kunnen en mogen ontvangen op deze vragen door een van jullie,
Met vriendelijke groet,

Moe
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Beste moe,

Vervelend dat je die klachten hebt. Ze worden al minder zeg je, dat is zoiezo een goed teken. Waren de zegels getest? Het kan zijn dat je het nog aan het verwerken bent onbewust. Zelf h ed b ik nooit die klachten gehad na een keer losgaan op dat spul. Als ik jou was en het blijft aanhouden zou ik gewoon naar de huisarts gaan. En daar niet te lang mee wachten, wie weet is het iets anders wat vanzelf verdwijnt, of met een medicijn of iets sneller verdwijnt.
Huisarts zou ik voor kiezen als ik jou was. Kost je niets op wat tijd na, en weet je zelf wat het is/was. Zodat je dat kunt voorkomen in de toekomst, geen idee of lsd de oorzaak is maar goede keus het nu even links te laten liggen.
Hadden je vrienden nergens last van de dag(en) erna?
Sterkte in ieder geval, hopelijk heb je iets aan deze post.
Beterschap!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."