Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKan je 6-apb snuiven

Kan je 6-apb snuiven

19 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
J
Jelle666Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Thanks Kippenman!
Het ligt over een paar dagen in de bus. Zal je advies in acht nemen!
J
Jelle666Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi iedereen,

Ik gebruik al sinds mijn veertiende. Dan heb ik het over de gebruikelijke drugs; cocaïne, speed, xtc, mdma, eigenlijk zo goed als alles. Alleen heb ik geen heroïne gedaan en nooit intraveneus gebruikt.
Dus oraal of nasaal. Soms zelfs brokken coke anaal.
Sinds een tijdje hoor ik meer en meer over research chemicals.
Dus ik dacht, waarom niet?
Een vriend van me had afgelopen zomer 3cmc gebruikt en vertelde me dat dit wel leuk was.

Natuurlijk als de impulsieve idioot die ik ben bestel ik meteen 20 gram van dat spul.
Eerlijk gezegd, de grootste rotzooi wat we bestaat.
Snuiven is de hel!! Vroeger heb ik wel eens speed genomen die pijn deed maar dit was echter een warme douche op een koude winterdag in vergelijking met het snuiven van 3cmc.

Vandaar mijn besluit om er bommetjes en capsules van te maken. Lees wel capsules van ongeveer 250 mg, waar ik er drie van nam.
En ik voelde er lichtjes een warm gevoel van, zoals een xtc-pil uit de jaren '00 die op begint te komen.
Helaas bleef het hierbij.
Dikke shit dus!

Ik heb nu 6apb, 2cb, 2fma en 4fma besteld.
Heeft iemand ervaring met het snuiven hiervan en de effecten want ik lees heel tegenstrijdige betichten.

Alvast bedankt
A
AardappelknaapLid
01-01-2024, 00:00
#3
4fma is extreem pijnlijk om te snuiven, zonde van het effect ook omdat je het met een bommetje langer in de piek zit.
2cb ook extreem pijnlijk gebaseerd op wat ik om me heen heb gehoord.
andere 2 heb ik geen idee.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
4-FMA is extreem pijnlijk zoals kip hierboven zegt. 6-APB snuiven kan wel maar is zo fijn dat het gelijk doorschiet naar je keel.
J
Jelle666Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Dus irritatie en hoesten zoals de ochtend na een avondje coke snuiven en de rotzooi die je dan doortrekt?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
Geen van de middelen die je hebt besteld zou ik snuiven. Allemaal pijnlijk en ze werken qua effect beter als je ze doorslikt of plugged.
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jelle666 zei:
Ik heb nu 6apb, 2cb, 2fma en 4fma besteld.
Klik om te vergroten...
Aangezien drie hiervan in de categorie 'research chemical' vallen, denk ik niet dat je 2C-B hebt gekocht? 2C-B is namelijk illegaal. Zou dus nog even goed kijken naar welke je precies bestelt hebt want de eigenschappen kunnen flink van elkaar verschillen. Wellicht bedoel je 2C-B-FLY? Of een andere 2C-variant?
J
Jelle666Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Merci FredKroket!
Ga ik doen!
🤘
J
Jelle666Lid
01-01-2024, 00:00
#9
HappyMind zei:
Aangezien drie hiervan in de categorie 'research chemical' vallen, denk ik niet dat je 2C-B hebt gekocht? 2C-B is namelijk illegaal. Zou dus nog even goed kijken naar welke je precies bestelt hebt want de eigenschappen kunnen flink van elkaar verschillen. Wellicht bedoel je 2C-B-FLY? Of een andere 2C-variant?
Klik om te vergroten...
Inderdaad Happymind,

Je hebt gelijk!
Heb je daar ervaring mee?
J
Jelle666Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Dankjewel Happymind,
Ik ken de site, was er net mee bezig.
Maar goed, ik zal het wel merken.
Ik heb blijkbaar pellets besteld. 5×10mg.
We zullen zien!
In ieder geval bedankt voor je tips!
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jelle666 zei:
Inderdaad Happymind,

Je hebt gelijk!
Heb je daar ervaring mee?
Klik om te vergroten...
Waarmee precies?
J
Jelle666Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Met de FLY variant?
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#13
Jelle666 zei:
Met de FLY variant?
Klik om te vergroten...
Yes! Ik vond het niet zo bijzonder en de na-effecten vond ik lang duren. Heb je ervaring met trippen?
J
Jelle666Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja maar wel lang geleden... eerst met paddo's toen je die nog in headshops kon kopen.
Mijn laatste ervaring was een postzegel op een festival... uhm ja dat was iets anders😆 Heel wazige anderhalve dag beleefd, maar redelijk positief...
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#15
Jelle666 zei:
Ja maar wel lang geleden... eerst met paddo's toen je die nog in headshops kon kopen.
Mijn laatste ervaring was een postzegel op een festival... uhm ja dat was iets anders😆 Heel wazige anderhalve dag beleefd, maar redelijk positief...
Klik om te vergroten...
Ok! Lijkt me overigens geen aanrader om 2C-B-FLY te snuiven, ik heb het oraal genomen in ieder geval. Ken je de site psychonautwiki? Daar kun je je verder inlezen, handig voor middelen die je nog niet eerder hebt gebruikt.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik zou ze alle drie niet snuiven maar in capsules doen, betere en langere werking😊
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#17
Jelle666 zei:
Dankjewel Happymind,
Ik ken de site, was er net mee bezig.
Maar goed, ik zal het wel merken.
Ik heb blijkbaar pellets besteld. 5×10mg.
We zullen zien!
In ieder geval bedankt voor je tips!
Klik om te vergroten...
Graag gedaan Jelle666 en veel plezier alvast. 😬 Gezellige cijfercombi heb je trouwens in je gebruikersnaam haha
J
Jelle666Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Hahahahha, 123, 616 en 777 waren al in gebruik😆
J
Jelle666Lid
01-01-2024, 00:00
#19
En merci! Zal mijn ervaring delen!!
J
Jelle666Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Allright, merci Torchic!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."