Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed wassen

Speed wassen

2 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
J
Jelle666Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo iedereen,

Ik weet niet of het conform de regels van dit forum is maar kan iemand me vertellen hoe ik speed kan wassen?
De speed die ik in België kan kopen komt in de verste verte niet in de buurt van het spul wat ik vroeger kon regelen.

Mijn neus is om zeep van jarenlang cocaïnegebruik en als ik deze 'speed' laat drogen en door mijn neus jaag loop ik me een week te ergeren aan de rotzooi die vast zit in mijn neus.

Vandaar dat ik nu bommetje neem. Alleen is een gemiddeld bommetje gevuld met 1.2 gram speed. Als ik dat vroeger zou doen, at of sliep ik de komende week niet. Nu kan ik eten en slapen als ik wil. Ik ben redelijk gefocused zijn, maar waar is dat euforische gevoel, de eindeloze gedachtengang, de grote pupillen, het onaangename gezweet en klamme handjes die toch aangenaam worden als je terug een lijn(tje) neemt.Dit kan toch niet de bedoeling zijn.

Kan iemand me helpen?

Alvast bedankt
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja je kunt speedwassen met aceton zie dit topic

Info - Speed wassen met Aceton *UPDATE: Categorie III - DRUGS PRECURSOR: ACETON

Grote update. Aceton word vanaf nu aangemerkt als Categorie III - DRUGS PRECURSOR Dat betekend dat het niet meer vrij verkrijgbaar is en je een verklaring moet opgeven voor gebruik. Ik ben nu met een liter (Online besteld) aan het testen wat ze precies willen weten en of ik de bestelling ga...
drugsforum.nl drugsforum.nl

En misschien moet je wat minder in je bommetjes doen want ik doe er gewoon 100-120mg in. 1.2 gram is wel heel veel. En misschien moet je het eerst laten testen want misschien heb je nu gewoon minder zuivere speed dan vroeger waardoor je minder effect hebt. Of je hebt er nou zo vaak gebruikt dat je gewoon meer tolerantie hebt.
J
Jelle666Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoi!

Dankjewel!!

Het is vast veel minder zuivere speed en ik heb vast een hoge tolerantie opgebouwd.
Ik neem aan al jaren Adhd-medicatie in combinatie met uppers.
Zal er wel iets mee te maken hebben.

Iig, bedankt! Ik ga dit zeker proberen!

Fijn weekend!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."