Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wuenoeur zei: Hoi hoi! Ik ben nieuw hier, dus laat ik me eerst maar even voorstellen. Ik ben Roosmarijn, 23! Ik heb wel het één en ander geprobeerd wat betreft drugs, vandaar het vinden van dit forum! Nu mijn vraag… Ik heb ADHD, en dus slik ik ritalin in everyday life. Mocht ik me even lekker willen voelen, snuif ik het ook, al komt dat weinig voor. Dit heeft me een euforisch gevoel, ik kan me goed focussen, en helemaal opgaan in muziek, werk of gamen. Nu wil ik liever niet mijn daadwerkelijke medicatie gebruiken voor recreatief gebruik, en ben benieuwd of er ook nog leuke alternatieven zijn. 4F ken ik inmiddels, maar is geloof ik vrijwel hetzelfde. Ik zoek vooral dat euforie gevoel. Alvast bedankt x Klik om te vergroten..."
"Hoi Roosmarijn, Ik heb ook ADHD en slikte rilatine(ritalin in België, vraag me niet waarom) en ik ondervond er dezelfde effecten van die jij beschrijft. Ik moet echter wel toevoegen dat al sinds mijn puberteit speed, coke, xtc e.d. gebruik. Dit vanwege de rust in mijn hoofd die ik ervaar als ik uppers gebruik. Ik heb drie keer in een afkickcentrum gezeten, waar me concerta werd aangeraden maar daar neem ik nu ook veel te veel van, in combi met alcohol om dat gedreven, licht euforische gevoel te krijgen. Ik raad dit helemaal af maar ik ben dus ook op zoek naar iets dat me dergelijk gevoel geeft. Blijkbaar bestaat er dexamfetamine, de werking hiervan is sterker dan methylfenidaat(ritalin) maar artsen staan niet heel erg te springen om dergelijk geneesmiddel voor te schrijven. Ik snap je zoektocht naar iets anders compleet dus moest je ondertussen iets hebben gevonden hoor ik het graag! Jelle"
"Hahahahha, 123, 616 en 777 waren al in gebruik😆"
"En merci! Zal mijn ervaring delen!!"
"Allright, merci Torchic!"
"Colekkr zei: heb het 5x gelezen. Ben ik de enige die de helft niet snapt of ligt het aan m’n huidige status? 😅😂 Klik om te vergroten... Ik denk dat we sowieso met twee zijn! Ik ben in een status die behoorlijk afwijkt van de sociaal wenselijke status en ik ben het spoor ook een beetje bijster..."
"CuriousExplorer zei: Ik was beschaamd om toe te geven dat ik maar 50mg lijnen snuif. Of dat ik gemakkelijk 14-16 lijnen uit een gram haal 😂😂 🤦♂️🤦♂️ Klik om te vergroten... Waarom beschaamd? Beter voor jou toch! Ik schaam me dat ik maar drie twee lijnen uit een gram haal(geen nood, ik wil niet stoer doen. Ik vind het dieptriest)"
"Drie of twee dus, of omgekeerd... amai"
"Hallo iedereen, Ik weet niet of het conform de regels van dit forum is maar kan iemand me vertellen hoe ik speed kan wassen? De speed die ik in België kan kopen komt in de verste verte niet in de buurt van het spul wat ik vroeger kon regelen. Mijn neus is om zeep van jarenlang cocaïnegebruik en als ik deze 'speed' laat drogen en door mijn neus jaag loop ik me een week te ergeren aan de rotzooi die vast zit in mijn neus. Vandaar dat ik nu bommetje neem. Alleen is een gemiddeld bommetje gevuld met 1.2 gram speed. Als ik dat vroeger zou doen, at of sliep ik de komende week niet. Nu kan ik eten en slapen als ik wil. Ik ben redelijk gefocused zijn, maar waar is dat euforische gevoel, de eindeloze gedachtengang, de grote pupillen, het onaangename gezweet en klamme handjes die toch aangenaam worden als je terug een lijn(tje) neemt.Dit kan toch niet de bedoeling zijn. Kan iemand me helpen? Alvast bedankt"
"Hoi! Dankjewel!! Het is vast veel minder zuivere speed en ik heb vast een hoge tolerantie opgebouwd. Ik neem aan al jaren Adhd-medicatie in combinatie met uppers. Zal er wel iets mee te maken hebben. Iig, bedankt! Ik ga dit zeker proberen! Fijn weekend!"