Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mijn vriend is nu ook al een tijd gestopt met blowen.. Een record 3 weken.. Ook hij heeft heel veel last van dromen, hij kan ze ook precies na vertellen.. eigenlijk zijn het geen dromen voor hem meer nachtmerrie's.. Als hij naast mij in bed lig id hij ook erg veel aan het draaien en aan het schoppen.. Paar tabletjes bij de dokter gehaald en hij slaapt als een roos.."
"Hallo, Via dit forum ben ik op zoek naar mensen die al eens afgekickt zijn van de wiet.. mijn vriend is al zo'n 15 jaar verslaafd er aan.. en hij rookt erg veel per dag zo'n 6 jointjes.. Nu wil ik graag weten hoe je het makkelijkste kunt stoppen, en waar je het beste hulp kunt vinden.. Hoe je om moet gaan met een terug val enz... Dus ik heb erg veel vragen, ik ben dus ook op zoek naar mensen die mij willen helpen met het beantwoorden van mijn vragen, en vooral naar mensen die gebruikt hebben en nu al een tijd clean zijn. Groetjes jeany"
"hij wil er heel erg graag van af.. We hebben al een aantal gesprekken gehad bij een kliniek bij ons in de buurt.. Als hij daar naar toe gaat word hij opgenomen, Maar dat wil hij eigenlijk Niet.. Hij heeft ook erg last van vlucht gedrag dus hij blijft daar eigenlijk niet zitten.. Hij zoekt wel een uitweg om daar weg te komen.. Daarbij heeft hij ook last van waaniedeeen en denkt hij dat hij altijd gevolgd word.. Ik denk dat het goed is als ze hem daar een tijdje houden zodat hij aan zijn problemen kan werken, maar ik weet nu al dat hij dat niet gaat redden.. Ik kan hem ook niet in de gaten houden omdat ik ook werk.. Dus eigenlijk een ander iedee?? wel bedankt voor de reaktie's"
"Vandaag is de grote dag, hij gaat stoppen met roken.. We hebben besloten dat hij in een keer gaat stoppen .. dus niet met minderen enz.. we hebben hulp gekregen van de hoop.. is een kliniek hier in de buurt.. Hij gaat daar niet intern, maar hij gaat een dag programma volgen en in de avond is hij gewoon thuis.. Vanaf vandaag mag hij niet meer blowen en volgende week gaat hij het programma volgen.. Ik kan nog best wel wat tips gebruiken, Want als je slecht slaapt gebruiken jullie dan wel eens een slaap pil.. en hoe maak je een leuke dag besteding voor iemand.. Ik kan me prima zelf vermaken maar hij zegt niks leuk te vinden... Groetjes"
"EEEEHHHUUU.. Hij is wel een beetje vervelend tegen me.. Heeft al een paar angst aanvallen gehad.. Ook kan hij niet heel de week terecht bij de hoop, dus zit hij vandaag en morgen heel de dag thuis.. Hij slaapt heel erg slecht, heb hem al naar de bank verbannen omdat hij zo ligt te woelen.. Vanacht is hij heel de nacht wakker geweets, Dus nu hoop ik dat hij vanavond lekker zal slapen en heel de dag een beetje loom is.. Maar hij valt me wel erg tegen.. Het is wel heel erg zwaar om er vanaf te komen voor hem.."
"Afghaan-Gek zei: suiker maakt overactief.laat op de avond televisie kijken ook... als je vriend zo veel last van angsten kan hebben : pompoenpitten+visolie innemen dagelijks bij het ontbijt. de visolie en magnesium hierin zal op den duur een kalmerend effect hebben. smorgens geen koffie bij het opstaan, eerst thee. dat maakt spieren kalmer=minder spanning. yoga kent houdingen die je kunnen kalmeren: zeker moeite waard! het blowengeeft balans en rust.als dat ritueel wegvalt kan je baat hebben bij andere rituelen. zoek naar manieren om de rust in een vaste vorm te gieten. gewoon elke dag op zelfde tijdstip alles doen werkt prima als je niet zo aan rituelen doet naast blowen. Rust .Reinheid.Regelmaat. Dat is van belang voor hem nu. misschien de slaapkamer oprissen/opknappen. sauna-abonnement erbij? en dan ook echt elke week gaan he? je lichaammaakt zelf ook cannabidoiden. als je niet high zou worden van wiet zou dat niet gelden. elke drugs die " werkt" maak je zelf ook aan. visolie helpt je eigen endo-cannabidoiden opnieuw te maken . als je genoeg yoghurt eet( bevat precursors van neurotransmitters) is het ook makkelijker happy zijn.. mocht ik meer tips herinneren zet ik ze wel hierbij. Klik om te vergroten... Bedankt voor de tips.. Hier hebben we wat aan.. Hij heeft zelfs iets gevonden wat hij echt leuk vind.. Vissen.. Dus hij zit nu vaak aan de water kant.. Word hij ook erg rustig van.. Gelijk maar een pot goede visolie gahaald.. Nogmaals bedankt"
"hey, Nee hij gaat niet alleen vissen.. Hij zit bijna elke avond aan de waterkant met zijn broertje.. en die steunt hem ook in zijn poging tot stoppen.. Verder gaat het erg goed, alleen ik ben wel erg aan het controleren merk ik wel.. Kijken of hij toch niet blowd, en of hij wat in zijn zakken heeft.. Is dat erg?? Of is het juist normaal??? groetjes"
"ik blow ook niet.. Om eerlijk te zijn is mijn eenige drugs een sigaret in de morgen.. ben alleen supper geintreseerd..."
"Zo ff alle reacties gelezen.. Ik hoef hem niet te testen hij heeft me zelf toegegeven dat hij een blowtje gehaald heeft.. Hij kon er niks aan doen zei hij.. De drukte in zijn hooft werd te erg.. Volgend de pshyg kan hij last hebben van add.. Daarom blowde hij ook heel erg veel, om het in zijn hooft rustig te krijgen.. Toen hij thuis kwam zag ik het gelijk aan zijn ogen dat hij weer geblowd had, ik ben er heel bewust niet boos om geworden.. Heb eerst gewacht tot hij me het zelf zou vertellen waarom.. Wat onze plannen betereft is er niet veel veranderd hij wil nog steeds graag stoppen.. Maar ik denk dat we het op een andere manier moeten proberen.. Overgens is ons sex leven er juist beter van geworden!!!!!! Dat stelde de laatste maanden geen ruk voor omdat hij te veel met zichzelf en zijn weed bezig was.. Enne ik vind het niet erg dat hij gaat vissen in de avond, want dan ben ik hem ook even kwijt... Lang leven de VAKANTIE.... Vind het trouwens wel jammer dat en mensen zijn die zeggen dat blowen niet verslavend is, Ik vind dat iedereen een mening over mag hebben maar IK BeN VAN MENING DAT HET SUPER VERSLAVEND IS.. En dat het een gevoelloos mens van iemand maakt.. Maar nogmaals dit is MIJN mening.. en gelieve die te respecteren.."
"Dat er mensen zijn hier de elke dag blowen joh prima.. dat die mensen het zien dat het goed is om te blowen Prima.. Ik heb geen zin een een discussie omtrent het fijt of blowen wel of niet goed is voor je.. Mijn vriend onderneemt een serieuze poging om te stoppen, en ik help hem daar graag bij.. Ik ben op dit forum gekomen voor tips, omdat de meeste van jullie een of meerdere pogingen hebben gedaan om te stoppen.. bij sommige is het gelukt en bij sommige niet.. Aan veel tips hebben we wat aan veel ook niet.. Maar even goed bedankt er voor.. Ik heb besloten om hen iet meer te controleren, omdat dit alleen maar verkeerd gaat werken.. We hebben ondertussen te horen gekregen dat hij opgenomen kan worden in een kliniek, hij staat nu op de wacht lijst.. En eerlijk gezegd ben ik daar heel erg blij om.."