#1
Dat zijn magische planten, een vrijwel uitgestorven plant waarvan de zaden 800 jaar in een urn te hebben gezeten jou zijn zaden schenkt. ![:hearteyes:]()
DrippTone zei:Hoi vladder man, over die gaten kan ik je niks vertellen. Maar over die gele bladeren. Het kan zijn dat er een bepaalde stof ontbreekt in de bodem. Dan zou je die eventueel met het water mee kunnen geven(is op internet wel te vinden bij welke verschijnselen het om wat voorn tekort het gaat). Het kan ook zijn door te veel water. En het is altijd raadzaam om ze water geven als de zon net op komt. Zo hebben ze de hele dag dat ze in het licht staan de tijd om dat vocht op te nemen en te zorgen dat ze niet uitdrogen.
Als ik vragen mag, waar ga je ze voor gebruiken?
Vladderman zei:Bedankt! Ik ga eens zoeken wat ik daarover kan vinden.
Ik geef ze zelf altijd als de zon onder is water, misschien dat eerst eens proberen, voor de zon opkomt!
Well, het is een plantje met een verhaal;
Een tijdje geleden vond men in zuid amerika(of in het zuiden van noord amerika :P) een urn van 800 jaar oud met tabakszaadjes. Het scheen hier om een uitgestorven soort tabak gaan. Men heeft de zaadjes gestrooid, er zijn een aantal opgekomen, en de zaadjes daarvan heb ik dus weer gekregen.
Dus het zijn best bijzondere plantjes, vind ik zo. Ik weet nog niet precies wat ik er mee ga doen. Ik ga ze zoizo drogen. Een deel zal ik als gift geven bij een zweethut waar ik wel eens komt (die mensen daar zijn een groot keypoint geweest in mn awakening). En het andere deel zal ik ofwel snuiftabak van maken of gewoon bewaren voor wanneer het ook maar te pas komt (voor ceremoniele doeleinden etc. dat wel. ik ga er geen sigaren of sigaretten van maken hehe).
let wel dat het niet in de potten terecht kan komen. Kan je ze meteen bezweren tegen diefstal, als je wicca of iets soortgelijks wilt bëoefenenOom Klaas zei:Dat zijn magische planten, een vrijwel uitgestorven plant waarvan de zaden 800 jaar in een urn te hebben gezeten jou zijn zaden schenkt.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."