ja die gast deed ook wspeed maken eerst dus ja neem aan dat die wel weet waar die mee bezig is
#2
Volgens mij heb ik dit ook in mijn handen geduuwd gekregen(naja gekocht).
Alleen werd mij gewoon MD gezecht.
Je zult me misschien ook wel een ezel vinden dat ik het ook geprobeerd heb, maar ik heb er geen spijt van gekregen. Effect is idd een beetje als coca, maar als je er veel van gebruikt (zoals ik) ga je wel stuiteren.
Ik heb ong 2 gram naar binnen gesnoven en meteen na mijn eerste lijn een niesbui zech ik je niet meer normaal. Voor de rest is t ok. (naar mijn mening) volgende dag was ik beetje ''uitgezogen'' maar lang niet zo erg als een kater ik kon nog gewoon om 7 uur opstaan om naar mijn werk te gaan.
Gegroet, TomTom
#3
ja verder heb ik niks te zoeken op drugsforum genoeg ervaring.
maar wou alleen even kijken of ernog mensen waren die dit hebben gehad...
#4
Behoorlijk fake dit. TS poste dit bericht als zijn eerste bericht ooit net als de voorgaande poster. Iets te toevallig bij een middel dat niemand kent en waar op internet niets van te vinden is.
#5
heb dit ook gehad ja. heb tripreport gemaakt,
#6
obviouse trolls are obvious
slotje
#7
joaa tuurlijk man ik heb t toch zelf ook gedaan
#8
nieuw soort poeder MD (META DIFFICILE- werd me uitgelegd als beyond hard gaan?), zou gemaakt zijn in lab met euforisch gevoel zoals cocaine ongeveer.
heb het geprobeerd, het voelde heel relaxed aan, iemand misschien ook al dit goedje gehad?
#9
Nooit van gehoord, kan er ook niets over vinden op Google of Erowid...
Heb je meer informatie?
#10
bleek nieuwe te zijn door iemand met een lab.. via via in handjes gekregen
#11
En dat gebruik je dan gewoon maar, zonder te weten wat het is wat je via via in handen hebt gekregen?
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.