Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"zeker goede How-To erover. mooie combi"
"zeker grote dosis. zal daarvan ook wel komen, bij BLACK had ik 140mg genomen in een keer. rond 11 uur nou om half 8 de bus zag je het nog heb even lekker geslapen en me ogen dicht gedaan jointje gerookt en toen zag ik er weer helemaal normaal uit"
"ik had 140mg 4FMP en kon erna toch wel in slaap komen ingenomen op intents festival rond 5/6 begon die en om 1/ half 2 s nachts kon ik wel slapen, alleen paar keer wakker maarja"
"ja normaal tot ervaren gebruiker zit tussen de 120 en 140 dacht ik zo. het effect blijf je wel actief voel voor zon 4/5 uur, maar nog zon 10uur valt er nog wel wat te zien aan je pupillen meestal"
"heb dit ook gehad ja. heb tripreport gemaakt,"
"joaa tuurlijk man ik heb t toch zelf ook gedaan"
"ja goede waarschuwing. ik had ook geblowt aan einde van de avond. ging niet slecht"
"tripsodelicious zei: justmakepeace zei: . Plus dat je met XTC niet zo'n lange na effecten hebt en het wat ''chiller'' is in de zin van dat je er niet zo super strak van komt te staan en je waarschijnlijk ook beter kunt slapen naderhand. Klik om te vergroten... daar heb je het fout. 4-fmp is juist chiller en xtc kun je helemaal strak van gaan! een goede dosis 4fmp is voor mij 140mg. dan kan ik na 5 uurtjes na inname ook prima van slapen. Klik om te vergroten... precies alleen de euforie is minder bij 4FMP das chiller aan X maar X sloopt je na zn nacht bij 4fa duidelijk minder"
"Nu komt het de RC, nog vrij onbekend maar toch laat ik weten hoe ik er van genoten heb. We zijn vannacht bij vriend thuis gezeten. En iedereen bijna zat op de speed. Maar kk dacht laten we het doen. Begonnen met wat puntjes lichtelijk warm gevoel en beetje Chille overdruk op je hoofd. Lekker blij en goed gevoel. Vriend van my heeft erna ook nog gepakt samen met speed maar hij merkte het wel degelijk hij vond t nogal fijn om vanalles aan te raken en dit vond die anders aanvoelen. Beetje gespacet met een lampje wat op aansteker zat en heerlijk chill gevoel op de bank waus gelegen . Het voelt uit eindelijk naar paar lijntjes er van alsof je dromen bent en kan je aandacht er nog al moeilijk bij houden wel heerlijk gevoel zo afdraaien. Heerlijk genoten van de muziek die op stond zonder de muziek was t heel dood gevoel. Beetje dubbel zicht had ik. Maar heerlijke wausse avond gehad. af en toe zon gevoel alsof je strak was. Super spul veel vergelijk baar wel met SOS anders kan k t niet echt noemen. Hoop dat jullie er wat aan hebben Greetz"
"Rond 2u gaan slapen en wel af en toe droge mond. En nu alwakker beetje droge mond Verder niks super avond"