Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dirkjan zei: Als je het in een grip zakje doet, vervolgens in een aantal lagen aluminium folie doet, daarna in iets van een stoffen doek of iets dergelijks en dan in een kast of doos ergens op een donkere plaats neerlegt dan kan je echt nog wel een aantal jaren bewaren. niet steeds openen en bekijken, gewoon lekker laten zitten en alleen pakken als je ze nodig hebt. Klik om te vergroten... hoeveel lagen ongeveer denk je? 2? 3? 4? en een doek is gewoon goed? het zijn er best wel een paar dus zal wel aantal keer open gaan maar daarna ook meteen dicht. en klopt het ook dat je het niet met je handen moet aanraken? wegens afbreken van de stof?"
"Dirkjan zei: 2 is in principe goed, maar 4 is beter. LSD is een uiterst gevoelige stof, als daar licht op komt of vocht of vet dan gaat het kapot. Dus als je er met je handen aan komt is dat inderdaad niet goed. En niet omdat je het zogenaamd op kan nemen door je huid, dat is klets. Klik om te vergroten... Nee dat dat klets was had ik al gelezen ja. Maar ja is maar 250UG dus heel weinig dus als dat afbreekt wel jammer. Pinset is slimme manier toch? en gewoon onder de tong leggen? niet door slikken? en 250ug is hoge dosis toch? beste door de helft doen? met een schaar? of? heb lsd nog nooit op vandaar deze vragen"
"Dirkjan zei: Kerel Google gewoon ik ga je geen hele handleiding geven. Klik om te vergroten... Ervaren mensen weten vaak meer dan google haha. maar toch bedankt"
"mitchieee zei: ik had mijn zegels 2 jaar geleden gekocht de echte LSD ook gekregen in silverfolie maar omdat ik de dealer niet vertrouw met de doseringen, 1p LSD besteld, deze ook in een gripzakje en dat grip zakje in een zwart anti licht zakje verborgen in een laptop tas, ik ben er wat ruwer mee omgegaan dus bestel binnenkort nieuwe en ga het ook in de silverfolie leggen.. -250 ug is een flinke dosis als deze zegels daadwerkelijk 250 zijn, en je heb al wel wat ervaring met tripmiddelen ken je hem met een (pincet) en schaar door knippen of dubbel vouwen en scheuren lijkt me ook, voor 125+- ug als eerste keer lijkt het me goed te doen om kennis te maken(ALS je al ervaring heb met andere middelen en weet hoe het is om flink te trippen) anders gewoon lekker 100 doen’ mijn eerste keer was 150 en vond ik een perfecte dosering wel intenst maar niet TE intens NIET door slikken, die fout maakte ik en hij kickte na 2-3 uur pas in leg het 10-20 minuten onder je tong en slik hem dan pas door Klik om te vergroten... heb vaak 2cb gedaan. keta, miauw xtc, coke etc ook. en keta met miauw heeft me lijp laten hallucineren zag allerlij dingen en vond t wel leuk. wanneer anderen maybe bad zouden gaan"
"Tomorrowneverknows zei: Hoi allemaal! Zoals sommigen van jullie misschien al hebben gelezen in een andere post van me, staat er over een weekje weer een (1p)-LSD trip op de planning, samen met een vriend. We hebben er heel veel zin, maar dit keer zouden we graag hoger doseren dan de laatste keer. Vorige keer een pellet á 150 ug genomen. Mijn eerste vraag: is het mogelijk om weer een pellet in te nemen, en meteen er achteraan een blotter van 50/100 ug onder je tong te leggen? Iemand ervaringen met op deze manier bij doseren? De tweede en laatste vraag: ik zat zelf te denken om dit keer naar 200/250 ug te gaan, maar hoe verhoudt dit zich op 150 ug? Gaat de trip extreem veel intenser worden? Ik kan er niet veel over vinden op internet. Hoe ervaren jullie dit? Graag jullie mening! Cheers! Klik om te vergroten... Op site van vendors zag ik ook pellets staan en blotters. Een pellet is gewoon een pil?"
"plucky zei: Hallo allemaal, Even een vraagje voor de wat meer ervaren trippers; Ik heb nu denk ik 5 keer truffels gedaan maar de vorige keer ging het helemaal fout, we zaten in het bos en zonder na te denken heb ik en een vriend allebei een dubbele dosis genomen(30 gram, Hollandia P.p.). Nou je kan het al raden, fucking erge badtrip. Het was echt verschrikkelijk. Was overigens maar een half uurtje zo maar het duurde echt 30 jaar. Dat is nu ongeveer 3-4 maanden geleden en mijn vrienden willen het weer gaan doen en ik denk dat ik er ook klaar voor ben. Alleen ben ik nu bang voor een 2e badtrip, wat kunnen jullie me aanraden zodat ik me het beste kan voorbereiden. En nee ik ga niet weer 30 gram nemen hahaha Hopelijk is deze site niet dood. Bedankt voor eventuele reactie bij voorbaat. Klik om te vergroten... Mindset en setting heeft er ook veel mee te maken. Ik ben geen ervaren tripper maar probeer er zo chill mogelijk in te gaan zonder zorgen. Stres geeft denk ik eerder een bad trip"
"MDMA, KETA, 2c-B, XTC, 3mmc, 5-meo-mipt, 4fma en 3-meo-pcp"
"PanameraXL zei: De sos is nu op. Heb ook wat gedeeld met twee vrienden. Maar ik heb het meeste van de 1g opgemaakt. Veel te veel denk ik. Maar ik voelde voor mijn gevoel niet veel. Viel wat tegen. Ik doe het niet weer. Dus gelukkig niet verslaafd. Ik laat het hierbij. Zonet de laatste dikke lijn genomen. Ben benieuwd hoe het gaat en de dip. Klik om te vergroten... Hoop dat je goeie avond gehad hebt! Ik zelf vind coke ook echt niks. ik zoek echt euforie en energie anders dan die van coke. Heb jij al wat anderen uppers gedaan?"
"heyol zei: Is exact zo ook met coke (vindt ik). Klik om te vergroten... Ik dee coke toen ik die zelfde week al iets met euforie dee. Heb ik daarom minder van de coke gevoeld?"
"Goedenacht mede forum gebruikers. Ik heb dus wat 🎫LSD🎫 gehaald en mij is verteld bewaar donker (aluminium folie) en in de vriezer. Helaas kan ik het niet tussen de broden van mn moeder stoppen. Woon nog thuis. Ik bewaar het donker in de folie in mijn kast. Hoe lang blijft het goed? Nog anderen tips wat ik kan doen? Of zeg je snel gebruiken want blijft niet lang goed. Benieuwd naar hoe jullie het bewaren en naar jullie informatie/meningen. Alvast bedankt voor de moeite en tijd. Blijf testen en veilig gebruiken!"