Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3mmc online kopen

3mmc online kopen

72 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik slapen na 3mmc lastig?
Heb nooit Echt veel moeite met 4mmc apbs en mdma maar met amphetamines wel.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jari zei:
gangster
Klik om te vergroten...
Kleine speler.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#3
benzzzy zei:
Had altijd gehoord dat het minder goed werkt als snuiven.
Dit is niet het geval Dan in jouw ervaring?
Klik om te vergroten...

Snuiven is i.m.o. minder boeiend. Werkt maar heel kort en het serotonine-effect wat sowieso al heel minimaal is bij 3-MMC (vind ik) is dan amper merkbaar. Meer een kort speed-effect. Moet wel zeggen dan ik het nooit op hoge dosis heb gesnoven want ik zie het nut daar niet zo van in, zeker omdat het ook meer craving zou geven dan oraal (zelf niet gemerkt overigens). Het voelt inderdaad ook niet al te prettig in je neus.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
benzzzy zei:
Ik slapen na 3mmc lastig?
Heb nooit Echt veel moeite met 4mmc apbs en mdma maar met amphetamines wel.
Klik om te vergroten...
Het werkt heel kort dus zal denk wel gaan.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ganggang💯 zei:
Kleine speler.
Klik om te vergroten...
The right term is Ganggang💯
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#6
CuriousExplorer zei:
Nasaal op hoge dosissen blijft het mijn inziens tussen speed en mephedrone inhangen...
Heel veel zin om actief te zijn, maar mist het euforische kantje.
Klik om te vergroten...

Interessant. Ik heb geen ervaring met mephedrone, dus dat vind ik lastig te vergelijken. Ik vind 3-MMC sowieso lastig te plaatsen tussen de middelen die ik ken. Het lijkt op een mengeling van speed en coke, maar dan toch net weer anders. Het euforische randje merk ik pas op betrekkelijk hoge doseringen (oraal), zeker rekening houdend met het feit dat ik een lichtgewicht ben, maar dat schijnt nogal persoonlijk te zijn.

Er is volgens mij geen duidelijk voordeel van snuiven bij dit middel. Jouw ervaring dat dat ook op hogere doseringen zo lijkt te zijn bevestigt dat. :)
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
benzzzy zei:
Ik slapen na 3mmc lastig?
Heb nooit Echt veel moeite met 4mmc apbs en mdma maar met amphetamines wel.
Klik om te vergroten...
Ligt wel heel erg aan de dosis bij mij. Onder de 200mg lukt het wel maar als je meer neemt heb je wel een benzo nodig.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ganggang💯 zei:
heb je wel een benzo nodig.
Klik om te vergroten...
Een benzo heb je nooit nodig na een upper. Het is handig als je het geduld niet hebt de neven effecten te accepteren van drugs maar nodig is het nooit.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Na een uurtje of 6 bijvoorbeeld?
Heb vaak de neiging vrij laat op de dag te gebruiken en waardeer mijn slaap.

Kan ook wat minder Halen met wat etiz als het Echt nodig is.
J
JariLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ganggang💯 zei:
Je kunt niet lezen denk ik? Vendors delen mag niet hier dus bericht aanpassen. Anders volgt er een ban.
Klik om te vergroten...
gangster
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
De Dunne zei:
Een benzo heb je nooit nodig na een upper. Het is handig als je het geduld niet hebt de neven effecten te accepteren van drugs maar nodig is het nooit.
Klik om te vergroten...
Als je meteen wil slapen heb je die wel nodig.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ganggang💯 zei:
Als je meteen wil slapen heb je die wel nodig.
Klik om te vergroten...
advocaat van de duivel :imp:😉
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ganggang💯 zei:
Als je meteen wil slapen heb je die wel nodig.
Klik om te vergroten...
True story 😂☺️
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jari zei:
Heb geen vloei dus misschien even halen? Heeft 3mmc een kater?
Klik om te vergroten...
Ja vloei of apotheek om lege capsules maat 2 of 3.
Ik ondervond heen kater , maar ik stopte optijd en blowde nog een jointje of 2 voor het slapen.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Gwn tosh & wash
J
JariLid
01-01-2024, 00:00
#16
Natozlato zei:
Ik heb oraal en nasaal geprobeerd, oraal heeft een veel lekkerder effect. Dat wordt ook gezegd door de meesten die hier ervaring mee hebben.

Verder zou ik het idd ook niet in m'n drinken doen, is echt slecht voor je tanden. Lege capsules kan je bij de drogist of apotheek halen.
Klik om te vergroten...
inner_search zei:
Alles wat in een bommetje of capsule zit , prefereer ik.
Kwestie van tandjes wat te sparen...
100mg of 180mg je drankje zo los ik is zeer slecht voor je gebit. (Ja snuiven ook , maar als je het kan vermijden...)
Klik om te vergroten...
Ik dee 4-6 sleutelpuntjes op mn weegschaal bleef op 0 -_-. ik heb het gewoon in mn drinken gedaan en nu opdrinken. Is bijnemen makkelijk te doen? en hoeveel puntjes zou ik bijnemen en na hoelang? ik neem het nu! Of kan ik ook snuivend bij nemen? of als ik eerst via mond doe de rest ook via mond?
Het rare is als ik het zakje 3mmc erop leg geeft hij 1.4g aan....
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#17
0.001g weegschaal kopen.
De standaard keuken weegschalen zijn nutteloos voor drugs.

0.01g is ook niet genoeg gezien deze weegschalen pas accuraat zijn vanaf 100mg-+.
0.001 is absoluut noodzakelijk voor het wegen van drugs.
Met 3mmc mom je nig wel weg met een 0.01g schaal maar als je van plan bent ooit eens een keer 25mg af te wegen Dan man je er jiet op rekenen sat dit zeer accuraat zal zijn.
s
sosaaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Maak je niet zo druk of je het nou snuift, bomt of drinkt, het zijn minimale verschillen. Geniet ervan!
J
JariLid
01-01-2024, 00:00
#19
benzzzy zei:
0.001g weegschaal kopen.
De standaard keuken weegschalen zijn nutteloos voor drugs.

0.01g is ook niet genoeg gezien deze weegschalen pas accuraat zijn vanaf 100mg-+.
0.001 is absoluut noodzakelijk voor het wegen van drugs.
Met 3mmc mom je nig wel weg met een 0.01g schaal maar als je van plan bent ooit eens een keer 25mg af te wegen Dan man je er jiet op rekenen sat dit zeer accuraat zal zijn.
Klik om te vergroten...
ahhh shit ik dacht dat 0.01 al genoeg was
J
JariLid
01-01-2024, 00:00
#20
sosaa zei:
Maak je niet zo druk of je het nou snuift, bomt of drinkt, het zijn minimale verschillen. Geniet ervan!
Klik om te vergroten...
oke dankjewel!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."