#1
Ik slapen na 3mmc lastig?
Heb nooit Echt veel moeite met 4mmc apbs en mdma maar met amphetamines wel.
Heb nooit Echt veel moeite met 4mmc apbs en mdma maar met amphetamines wel.
Kleine speler.gangster
Had altijd gehoord dat het minder goed werkt als snuiven.
Dit is niet het geval Dan in jouw ervaring?
Het werkt heel kort dus zal denk wel gaan.Ik slapen na 3mmc lastig?
Heb nooit Echt veel moeite met 4mmc apbs en mdma maar met amphetamines wel.
The right term is Ganggang💯Kleine speler.
Nasaal op hoge dosissen blijft het mijn inziens tussen speed en mephedrone inhangen...
Heel veel zin om actief te zijn, maar mist het euforische kantje.
Ligt wel heel erg aan de dosis bij mij. Onder de 200mg lukt het wel maar als je meer neemt heb je wel een benzo nodig.Ik slapen na 3mmc lastig?
Heb nooit Echt veel moeite met 4mmc apbs en mdma maar met amphetamines wel.
Een benzo heb je nooit nodig na een upper. Het is handig als je het geduld niet hebt de neven effecten te accepteren van drugs maar nodig is het nooit.heb je wel een benzo nodig.
gangsterJe kunt niet lezen denk ik? Vendors delen mag niet hier dus bericht aanpassen. Anders volgt er een ban.
Als je meteen wil slapen heb je die wel nodig.Een benzo heb je nooit nodig na een upper. Het is handig als je het geduld niet hebt de neven effecten te accepteren van drugs maar nodig is het nooit.
advocaat van de duivelAls je meteen wil slapen heb je die wel nodig.
True story 😂☺️Als je meteen wil slapen heb je die wel nodig.
Ja vloei of apotheek om lege capsules maat 2 of 3.Heb geen vloei dus misschien even halen? Heeft 3mmc een kater?
Ik heb oraal en nasaal geprobeerd, oraal heeft een veel lekkerder effect. Dat wordt ook gezegd door de meesten die hier ervaring mee hebben.
Verder zou ik het idd ook niet in m'n drinken doen, is echt slecht voor je tanden. Lege capsules kan je bij de drogist of apotheek halen.
Ik dee 4-6 sleutelpuntjes op mn weegschaal bleef op 0 -_-. ik heb het gewoon in mn drinken gedaan en nu opdrinken. Is bijnemen makkelijk te doen? en hoeveel puntjes zou ik bijnemen en na hoelang? ik neem het nu! Of kan ik ook snuivend bij nemen? of als ik eerst via mond doe de rest ook via mond?Alles wat in een bommetje of capsule zit , prefereer ik.
Kwestie van tandjes wat te sparen...
100mg of 180mg je drankje zo los ik is zeer slecht voor je gebit. (Ja snuiven ook , maar als je het kan vermijden...)
ahhh shit ik dacht dat 0.01 al genoeg was0.001g weegschaal kopen.
De standaard keuken weegschalen zijn nutteloos voor drugs.
0.01g is ook niet genoeg gezien deze weegschalen pas accuraat zijn vanaf 100mg-+.
0.001 is absoluut noodzakelijk voor het wegen van drugs.
Met 3mmc mom je nig wel weg met een 0.01g schaal maar als je van plan bent ooit eens een keer 25mg af te wegen Dan man je er jiet op rekenen sat dit zeer accuraat zal zijn.
oke dankjewel!Maak je niet zo druk of je het nou snuift, bomt of drinkt, het zijn minimale verschillen. Geniet ervan!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."