Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"JapieVerslaagd zei: Ok ik heb 10mg 2cbfly genomen. Nog 40mg om in te nemen. Wat ik er uit haal is 10mg mdma achtig. 20 visuals. Maar wat doet 1,5 pilletje. 15mg Klik om te vergroten... Die 10mg zit erbin. No way back. Maar 5mg erbij wat doet dat?"
"Kijk dat wilde ik horen. Kan ik 'm laten opkomen en bijnemen"
"Dankje man. Soms wel effe blij sTat je het I groep kan gooien"
"Ah ja maar alleen is kan voldoende trip hahah"
"ljuv zei: š Woah, is hier een reportje van? Geniet ervan @JapieVerslaagd Klik om te vergroten... Hope so"
"Komt wel goed. Als ik nu nog 10 mg bijpak.... aaah eerste keer een middel word ik zeuwachtig."
"En nog 1 domme. CuriousExplorer zei: Hoeveel heb je dan genomen? Klik om te vergroten... Nu 15mg 2cbfly Hash Kratom"
"Ik begon om 1900uur met 20mg Heerlijke serotine slurper maar geen tripper. Ook 15mg na een uur of 4 erbij deed heel weinig vergeleken met de eerste innema. Ik spacede gewoon door. Om te slapen, ging nog wat moelijk en heb ik een benzo genomen. Wat ik zo raar vind dat ik niet de mdma after dip heb. Misschien een heel klein beetje als ik het vergelijk, met xtc,mdma' kristallen. Ik kan mij haast niet voorstellen dat wiet een slechte combi was. Versterkte het bij mij. Kratom zal ik wat anders over schrijven. Daar ben ik al zolang aan verslaafd."
"Ja heel raar ik dacht dus vervanging voor mdma minder chaggerijnig daarna. En hoewel een aantal keer 20mg. Super chil gewoon. En toen nam ik 30mg miss iets meer. Trippen niet verwacht alles leek op mindcraft. Dat duurde een uurtje. Dat was gewoon super vet."
"Ok ik heb 10mg 2cbfly genomen. Nog 40mg om in te nemen. Wat ik er uit haal is 10mg mdma achtig. 20 visuals. Maar wat doet 1,5 pilletje. 15mg"