Helaas heb ik dit gedaan omdat ik bang was om een Hele te nemen heb daar ook angst voor medicatie maar kan er nu iets ergs gebeuren ?Breek de pillen niet btw, anders krijg je het meteen in 1x.
Helaas heb ik dit gedaan omdat ik bang was om een Hele te nemen heb daar ook angst voor medicatie maar kan er nu iets ergs gebeuren ?Breek de pillen niet btw, anders krijg je het meteen in 1x.
Nee je bent straks gewoon heel lui en moeHelaas heb ik dit gedaan omdat ik bang was om een Hele te nemen heb daar ook angst voor medicatie maar kan er nu iets ergs gebeuren ?
Dit is niet waar man, je interpreteert nu wat jij zou doen bij een "echte" paniekaanval, jij zou de eerste hulp bellenAls je een echte dus niet echte paniekaanval hebt zou je aan het bellen zijn met de eerste hulp.
Maar ik heb ook milde paniekaanvallen gehad en daar is het wel voor bedoeld toch.
Retart is langzame afgifte. Mijn voorkeur gaat uit naar oxazepam. Snel werkende benzo.
Bij gebrek aan beter kun je dit gebruiken. Helpt wel tegen die vervelende paniekaanvallen. Dosis is vrij laag.
Bel je dokter die ze je voorschrijft.Nou ik heb xanax retard van de dokter gekregen 1mg indien nodig
Ik ben vergeten te vragen hoe het precies werkt neem ik het en voel ik het dan meteen of duurt dat langer aangeziem het retard is mvg
Ja dat is dis het probleem hij neemt niet op en heb echt een gekke paniek aanval dit zijn ze btwBel je dokter die ze je voorschrijft.
De lang werkende ken ik niet dus kan je daar niet mee helpen.Ben namelijk bang om afhankelijk te worden van dit spul heb ik ook duidelijk vermeld bij de dokter indien nodig bij zware paniekaanval maar die verlengde afgifte lijkt me dat ik heel de dag onder invloed loop dan ? Dit is absoluut niet de bedoeling mvg
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."