Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXanax retard

Xanax retard

13 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ze zijn voor je paniek aanvallen, dus je kan hem nu nemen. Ze zijn retard waarschijnlijk om te voorkomen dat je weer een paniek aanval krijgt.

maar lees de bijsluiter inderdaad en dan komt het goed
S
SpaceropdetopLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nou ik heb xanax retard van de dokter gekregen 1mg indien nodig
Ik ben vergeten te vragen hoe het precies werkt neem ik het en voel ik het dan meteen of duurt dat langer aangeziem het retard is mvg
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Spaceropdetop zei:
Nou ik heb xanax retard van de dokter gekregen 1mg indien nodig
Ik ben vergeten te vragen hoe het precies werkt neem ik het en voel ik het dan meteen of duurt dat langer aangeziem het retard is mvg
Klik om te vergroten...
Bel je dokter die ze je voorschrijft.
S
SpaceropdetopLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Dunne zei:
Bel je dokter die ze je voorschrijft.
Klik om te vergroten...
Ja dat is dis het probleem hij neemt niet op en heb echt een gekke paniek aanval dit zijn ze btw
S
SpaceropdetopLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ben namelijk bang om afhankelijk te worden van dit spul heb ik ook duidelijk vermeld bij de dokter indien nodig bij zware paniekaanval maar die verlengde afgifte lijkt me dat ik heel de dag onder invloed loop dan ? Dit is absoluut niet de bedoeling mvg
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Spaceropdetop zei:
Ben namelijk bang om afhankelijk te worden van dit spul heb ik ook duidelijk vermeld bij de dokter indien nodig bij zware paniekaanval maar die verlengde afgifte lijkt me dat ik heel de dag onder invloed loop dan ? Dit is absoluut niet de bedoeling mvg
Klik om te vergroten...
De lang werkende ken ik niet dus kan je daar niet mee helpen.
als je de hele dag en morgen niet hoeft te deelnemen aan verkeer kun je nu eentje proberen. Desnoods een halve eerst.
Sterkte!
S
SpaceropdetopLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vriendelijk bedankt dit is het geval dus ik ga eentje proberen is het echt niks bel ik morgen even terug naar de dokter en vraag ik voor kortwerkemde mvg
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#8
Breek de pillen niet btw, anders krijg je het meteen in 1x.
S
SpaceropdetopLid
01-01-2024, 00:00
#9
Thomas Shelby zei:
Breek de pillen niet btw, anders krijg je het meteen in 1x.
Klik om te vergroten...
Helaas heb ik dit gedaan omdat ik bang was om een Hele te nemen heb daar ook angst voor medicatie maar kan er nu iets ergs gebeuren ?
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Spaceropdetop zei:
Helaas heb ik dit gedaan omdat ik bang was om een Hele te nemen heb daar ook angst voor medicatie maar kan er nu iets ergs gebeuren ?
Klik om te vergroten...
Nee je bent straks gewoon heel lui en moe
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Je kunt het gewoon innemen zonder angst hoor het kalmeert je en je word niet high zoals wiet of drugs, beetje soortgelijk als alcohol maar dan milder
Lees de bijsluiter maar ik denk dat retarded ong 8-12 uur lang werkt
Xanax is 1 van de verslavendste benzo's omdat het heel kort werkt
Dus beter dat je de retard versie hebt
Maar ik vind clonazepam of diazepam betere medicijnen bij angst dan de welbekende xannies
J
JapieVerslaagdLid
01-01-2024, 00:00
#12
Als je een echte dus niet echte paniekaanval hebt zou je aan het bellen zijn met de eerste hulp.

Maar ik heb ook milde paniekaanvallen gehad en daar is het wel voor bedoeld toch.

Retart is langzame afgifte. Mijn voorkeur gaat uit naar oxazepam. Snel werkende benzo.

Bij gebrek aan beter kun je dit gebruiken. Helpt wel tegen die vervelende paniekaanvallen. Dosis is vrij laag.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
JapieVerslaagd zei:
Als je een echte dus niet echte paniekaanval hebt zou je aan het bellen zijn met de eerste hulp.

Maar ik heb ook milde paniekaanvallen gehad en daar is het wel voor bedoeld toch.

Retart is langzame afgifte. Mijn voorkeur gaat uit naar oxazepam. Snel werkende benzo.

Bij gebrek aan beter kun je dit gebruiken. Helpt wel tegen die vervelende paniekaanvallen. Dosis is vrij laag.
Klik om te vergroten...
Dit is niet waar man, je interpreteert nu wat jij zou doen bij een "echte" paniekaanval, jij zou de eerste hulp bellen
Iedereen reageert anders op welke situatie dan ook
De ene schiet een gram heroine ze ader in terwijl die een suïcide note naast zich heeft liggen
De ander word net ontmaagt met paniekaanvallen en heeft moeite met ademende, denkt dat ie dood gaat en belt de eerste hulp
De ander slikt gewoon ze xanax en onderdrukt de paniek zoals de meeste mensen
Ik denk dat je me punt wel begrijpt
Je kan niet echt voor een ander bepalen hoe iemand met de situatie omgaat iedereen ze gevoelsleven en pijndrempel is anders
Daarom pleegt de ene zelfmoord en de achter vecht door
Genoeg wijze (nutteloze) levensraad van deze doorgewinterde junk
J
JapieVerslaagdLid
01-01-2024, 00:00
#14
Eens.ik reflecteer het teveel op mijzelf.
Je hebt gelijk. Gezien de dosis en het middel vind ik het nog wel verantwoord.

Paniek is iets waar ik veel mee zit en is voor iedereen anders.

Wat voor mij helpt hoeft een ander niet te helpen. Ik mag wel zeggen wat mij helpt toch. Hou je ademhaling laag als.dat lukt

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."