Kan iemand me alsjeblieft helpen?
Naar het ziekenhuis , dit is levensbedreigend. Bel de huisarts, klik op spoed.Houd me aub zolang a d praat zolang ik niemand kan bereiken
Die hebben me ettelijke keren gewoon weggestuurd op spoed in onmogelijke toestanden, enkelelibgen die nig neteokkeb zijn zijn zeer kwaad geweest op spoed, 2 x in toestand dat ik nt meee kl lope of hevige verkramingeb had naar huis gestuurd....recent, met dit middel!!! Huisarts verwijst naar spoed en is alleen huisartsenwachtpost nuNaar het ziekenhuis , dit is levensbedreigend. Bel de huisarts, klik op spoed.
Ja flikker dan lekker op man! Dat is gewooin wat je moet doen en n als je dat echt naar genomen en had verteld lag je nu op de brancardDie hebben me ettelijke keren gewoon weggestuurd op spoed in onmogelijke toestanden, enkelelibgen die nig neteokkeb zijn zijn zeer kwaad geweest op spoed, 2 x in toestand dat ik nt meee kl lope of hevige verkramingeb had naar huis gestuurd....recent, met dit middel!!! Huisarts verwijst naar spoed en is alleen huisartsenwachtpost nu
Not helping.... 🙃Ja flikker dan lekker op man! Dat is gewooin wat je moet doen en n als je dat echt naar genomen en had verteld lag je nu op de brancard
DAT IS GEWOO ZO!!! IK HEB EEN GIGZNTISCHE TOLERANTIE!!!!!!Ja flikker dan lekker op man! Dat is gewooin wat je moet doen en n als je dat echt naar genomen en had verteld lag je nu op de brancard
T laatste wat ik nu nodig heb I nt serieus genomen worden!!!!Not helping.... 🙃
Idd...Not helping.... 🙃
Die heb ik nog nooit gehoord! Fantastisch!'When my house broke down I could see the sky more clearly'
Ik snap jou ook wel hoor. Maar op het moment dat het gebeurde konden we niet veel anders doen dan het op deze plek proberen een beetje bij te sturen. Ik heb nog geprobeerd een prive gesprek aan te gaan met touwtje door m'en Telegram username achter te laten. Kan ook in het andere topic geweest zijn want het speelde zich af op twee verschillende topics tegelijkertijd 😅Nou ik schrok er eigenlijk best wel van.
Ik wil niet dramatiseren, maar voor mij gaan de berichten van TS toch te ver. Ik voel me er niet bij op mijn gemak, laat ik het daarop houden.
Wel heb jk vet veel aan dit forum gehad! Thnx hoor. Wie weet kom ik weer eens buurten in de toekomst! Voor nu hou ik me op de achtergrond. Doei doei
(No hard feelings!)
Snap ik en precies dat vond ik er zo heftig aan. Voor deze acute bedreigende situaties is er gelukkig hulpverlening. Voor mij is dit echt te veel drama en dat zoek ik niet. Maar ik ben niet meteen helemaal weg. Ik trek me alleen maar even terug.Was me er wel bewust van dat dit niet iedereen even goed zou doen, maar voelde ook niet goed om er helemaal niet op te reageren..
Deze post bedoelde ik. Die vind ik te ver gaan. Die hoort niet hier, maar bij 112 en eerste hulp. En niet op een (mijn inziens) kwetsbaar forum. Kwetsbaar in de zin van: weinig actieve leden, ee hecht forum, met zelf vaak ook een verleden. Het is een misplaatste verwachting en geeft onnodige stress bij mensen die het toch helemaal niet kunnen oplossen.Houd me aub zolang a d praat zolang ik niemand kan bereiken
Mee eens. Je kan de verantwoordelijkheid niet hier neerleggen.Deze post bedoelde ik. Die vind ik te ver gaan. Die hoort niet hier, maar bij 112 en eerste hulp. En niet op een (mijn inziens) kwetsbaar forum. Kwetsbaar in de zin van: weinig actieve leden, ee hecht forum, met zelf vaak ook een verleden. Het is een misplaatste verwachting en geeft onnodige stress bij mensen die het toch helemaal niet kunnen oplossen.
dat het soms nodig is om de bodem te raken, voor je weer omhoog kan
Gelukkig is het alsnog wel goed gekomen, althans... daar ga ik vanuit. En het komt ook niet heel vaak voor naar mijn weten dat iemand echt diep gaat tussen de form topics door? of zeg ik nu iets heel geks?Snap ik en precies dat vond ik er zo heftig aan. Voor deze acute bedreigende situaties is er gelukkig hulpverlening. Voor mij is dit echt te veel drama en dat zoek ik niet. Maar ik ben niet meteen helemaal weg. Ik trek me alleen maar even terug.
Gebeurt vaak genoeg hoor. Zoek maar eens op 'help'.Gelukkig is het alsnog wel goed gekomen, althans... daar ga ik vanuit. En het komt ook niet heel vaak voor naar mijn weten dat iemand echt diep gaat tussen de form topics door? of zeg ik nu iets heel geks?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."