Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHelp me alsjeblieft ik heb 1700 4F-MPH binnen wat eeb serieuze overdosis is...voel me suicidaal....

Help me alsjeblieft ik heb 1700 4F-MPH binnen wat eeb serieuze overdosis is...voel me suicidaal....

52 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
S
SpringtouwtjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
n8wachT zei:
Dat is wel vreemd. Zo verschillend is het hier niet. Maar in ieder geval goed dat je het gesprek bent aangegaan. Je komt wat rustiger over ook. Noodkreten plaatsen daar is het forum op zich ook voor.

Wensen je veel sterkte de komende tijd, probeer wat rust te pakken 🙂 👌
Klik om te vergroten...
Dank je! Ik ben nog wel kwaad op mijn hulpverlening en spoeddiensten en dergelijke maar nt te kwaad om mijn mening goed te formuleren en assertief toch om hulp te vragen want eigenlijk zou ik erom moeten krijsen en klachten indienen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
S
SpringtouwtjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
n8wachT zei:
Dat is wel vreemd. Zo verschillend is het hier niet. Maar in ieder geval goed dat je het gesprek bent aangegaan. Je komt wat rustiger over ook. Noodkreten plaatsen daar is het forum op zich ook voor.

Wensen je veel sterkte de komende tijd, probeer wat rust te pakken 🙂 👌
Klik om te vergroten...
In ieder geval terug de wil om verder te gaan en dat was t gevaarlijkste vannacht waardoor ik bleef overdoseren!

Dank jullie wel! Echt!
G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vergeef me als ik iets verkeerds zeg, maar ik vind eigenlijk niet dat zoiets op dit forum thuis hoort. Het kan nl best wel belastend zijn voor andere (kwetsbare) forumleden, die misschien wel afhankelijk zijn van hulpverlening, dezelfde hulpverlening jij nu ontzettend negatief hebt neergezet in een bedreigende situatie zelfs. Dit helpt anderen niet. En bovendien is het niet de meest logische weg om te bewandelen. Artsen zijn er voor je om je te helpen in je gezondheid.

Fijn dat het nu beter met je gaat iig.
G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoe gaat het nu met je Springtouwtje?

Achteraf heb ik spijt van mijn reactie op jouw bericht. Het was een reactie uit onvermogen en (onbewuste) pijn. Uiteraard hoor je hier wel. Niet dat ik daar iets over te zeggen heb, maar ik wil niemand een gevoel van uitsluiten geven. Ik ben benieuwd of je nu goed zit kwa hulp.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Www.zelfmoord1813.be


En als de ene niet wil luisteren vraag je om een collega. Die mensen zijn verplicht je te ondersteunen.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dirkjan zei:
Bekijk bijlage 40259

Ik geloof er geen Zak van 🎶🎵
Klik om te vergroten...
Hoewel ik je zojuist al een officiële waarschuwing heb gegeven per pb voor offtopic posten en posts van laag niveau, wil ik hier toch even openbaar op inhaken.

Het is niet aan ons om berichten van TS te beoordelen op waarheid, evenals het niet aan ons is jouw posts over psychose symptomen door slaapgebrek op waarheid te beoordelen.

De enige juiste manier om hierop te reageren is door ofwel TS serieus te nemen ofwel af te zien ban een reactie als je daar om welke reden dan ook niet toe in staat bent.

De manier waarop jij hier (afgezien van je eerste bericht) reageert, kan voor iemand in nood betekenen dat diegene nét de verkeerde stap neemt. Insomnia is voor deze manier van reageren geen excuus.

Voor de optelsom van een tijd lang de kantjes er vanaf lopen ondanks waarschuwingen en als kers op de taart deze oneerbiedige reactie in een bloedserieus topic krijg je van mij een ban van zeven dagen.
G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nou ik schrok er eigenlijk best wel van.
Ik wil niet dramatiseren, maar voor mij gaan de berichten van TS toch te ver. Ik voel me er niet bij op mijn gemak, laat ik het daarop houden.

Wel heb jk vet veel aan dit forum gehad! Thnx hoor :). Wie weet kom ik weer eens buurten in de toekomst! Voor nu hou ik me op de achtergrond. Doei doei :) (No hard feelings!)
S
SpringtouwtjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik bedoel: Ik heb leren drugs wegspoelen want dat is t enige goede wat je met drugs kan doen....als je al gekocht hebt: best wegspoelen, elk beetje drugs brengt schade bij.
G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#9
@Springtouwtje hopelijk krijg je de juiste hulp. Je klinkt als iemand die wil blijven leven en uiteraard gun ik jou net als iedereen het beste. Je moet het zeker niet als aanval zien. Het ligt aan mij dat ik er van schrik en me daar niet prettig bij voel.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Gemberthee zei:
@Springtouwtje hopelijk krijg je de juiste hulp. Je klinkt als iemand die wil blijven leven en uiteraard gun ik jou net als iedereen het beste. Je moet het zeker niet als aanval zien. Het ligt aan mij dat ik er van schrik en me daar niet prettig bij voel.
Klik om te vergroten...
Tuurlijk schrik je hiervan. Ikzelfs. Maar je kunt het toch ook negeren en niet openen? Ook niet verkeerd bedoeld hoor maar dan kun je beter helemaal met alle social media kappen want je komt overal wel extreme gevallen tegen.
G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja true :wink:
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#12
@Springtouwtje was even schrikken na het lezen van je berichten vanochtend, zeker na ons goede gesprek onlangs. Fijn om te horen dat je je nu beter voelt.

Laat je teleurstelling van eerdere ondersteuning je niet ontmoedigen om te blijven zoeken, want de juiste hulp is er, ook voor jou, met de hulp die jij nodig hebt om uit deze cirkel te komen en je te helpen om met de angst om te stoppen om te gaan. Het is goed dat je hulp zoekt en dit deelt, maar neem misschien ook iemand in je close circle in vertrouwen om je te helpen met zoeken. Je hoeft ook dat zoeken niet alleen te doen!

Meer 4FMPH voegt niets meer toe behalve dan dat het je een kant op duwt waar je helemaal niet wilt zijn en dus ook niet hoeft te zijn. Je beseft je dat heel goed!

Je bent in staat de juiste weg in te slaan en was al een eind op weg heb je jezelf al laten zien. Geloof in die kracht en haak daar op aan, want dat ben jij en die kracht helpt je hieruit.

Heel veel sterkte en succes. Jij kunt dit.
n
n8wachTLid
01-01-2024, 00:00
#13
Gemberthee zei:
Nou ik schrok er eigenlijk best wel van.
Ik wil niet dramatiseren, maar voor mij gaan de berichten van TS toch te ver. Ik voel me er niet bij op mijn gemak, laat ik het daarop houden.

Wel heb jk vet veel aan dit forum gehad! Thnx hoor :). Wie weet kom ik weer eens buurten in de toekomst! Voor nu hou ik me op de achtergrond. Doei doei :) (No hard feelings!)
Klik om te vergroten...
Ik snap jou ook wel hoor. Maar op het moment dat het gebeurde konden we niet veel anders doen dan het op deze plek proberen een beetje bij te sturen. Ik heb nog geprobeerd een prive gesprek aan te gaan met touwtje door m'en Telegram username achter te laten. Kan ook in het andere topic geweest zijn want het speelde zich af op twee verschillende topics tegelijkertijd 😅

Was me er wel bewust van dat dit niet iedereen even goed zou doen, maar voelde ook niet goed om er helemaal niet op te reageren..
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik voeg dit topic even samen met je vorige topic hierover, omdat er geen twee dezelfde topics hoeven te zijn.
G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#15
n8wachT zei:
Was me er wel bewust van dat dit niet iedereen even goed zou doen, maar voelde ook niet goed om er helemaal niet op te reageren..
Klik om te vergroten...
Snap ik en precies dat vond ik er zo heftig aan. Voor deze acute bedreigende situaties is er gelukkig hulpverlening. Voor mij is dit echt te veel drama en dat zoek ik niet. Maar ik ben niet meteen helemaal weg. Ik trek me alleen maar even terug.
G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Springtouwtje zei:
Houd me aub zolang a d praat zolang ik niemand kan bereiken
Klik om te vergroten...
Deze post bedoelde ik. Die vind ik te ver gaan. Die hoort niet hier, maar bij 112 en eerste hulp. En niet op een (mijn inziens) kwetsbaar forum. Kwetsbaar in de zin van: weinig actieve leden, ee hecht forum, met zelf vaak ook een verleden. Het is een misplaatste verwachting en geeft onnodige stress bij mensen die het toch helemaal niet kunnen oplossen.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#17
Gemberthee zei:
Deze post bedoelde ik. Die vind ik te ver gaan. Die hoort niet hier, maar bij 112 en eerste hulp. En niet op een (mijn inziens) kwetsbaar forum. Kwetsbaar in de zin van: weinig actieve leden, ee hecht forum, met zelf vaak ook een verleden. Het is een misplaatste verwachting en geeft onnodige stress bij mensen die het toch helemaal niet kunnen oplossen.
Klik om te vergroten...
Mee eens. Je kan de verantwoordelijkheid niet hier neerleggen.
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Gemberthee zei:
dat het soms nodig is om de bodem te raken, voor je weer omhoog kan
Klik om te vergroten...

'When my house broke down I could see the sky more clearly'
n
n8wachTLid
01-01-2024, 00:00
#19
Gemberthee zei:
Snap ik en precies dat vond ik er zo heftig aan. Voor deze acute bedreigende situaties is er gelukkig hulpverlening. Voor mij is dit echt te veel drama en dat zoek ik niet. Maar ik ben niet meteen helemaal weg. Ik trek me alleen maar even terug.
Klik om te vergroten...
Gelukkig is het alsnog wel goed gekomen, althans... daar ga ik vanuit. En het komt ook niet heel vaak voor naar mijn weten dat iemand echt diep gaat tussen de form topics door? of zeg ik nu iets heel geks?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#20
n8wachT zei:
Gelukkig is het alsnog wel goed gekomen, althans... daar ga ik vanuit. En het komt ook niet heel vaak voor naar mijn weten dat iemand echt diep gaat tussen de form topics door? of zeg ik nu iets heel geks?
Klik om te vergroten...
Gebeurt vaak genoeg hoor. Zoek maar eens op 'help'.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."