#1
Dank je! Ik ben nog wel kwaad op mijn hulpverlening en spoeddiensten en dergelijke maar nt te kwaad om mijn mening goed te formuleren en assertief toch om hulp te vragen want eigenlijk zou ik erom moeten krijsen en klachten indienen.Dat is wel vreemd. Zo verschillend is het hier niet. Maar in ieder geval goed dat je het gesprek bent aangegaan. Je komt wat rustiger over ook. Noodkreten plaatsen daar is het forum op zich ook voor.
Wensen je veel sterkte de komende tijd, probeer wat rust te pakken 🙂 👌