Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSziget/budapest

Sziget/budapest

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#1
JanDeBrandweerman zei:
Oeps! Daar was ik nog niet bekend mee.
Klik om te vergroten...

Haha no worries hoor, ik heb het overleefd. :wink:
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Zo'n badhuis is wel echt een aanrader. Hebben wij vorig jaar ook gedaan. Lekker de hele dag chillen en dobberen.
S
SannetjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sorry ! Ik dacht dat je alleen niet verkopen enzo mocht. Wou alleen een voorbeeld geven van hoe het hier was. Oeps !
m
mod4funLid
01-01-2024, 00:00
#4
:kissing: je kunt ook gewoon de handel weer voortzetten:
https://nos.nl/artikel/2297251-drug...stival-sziget-twee-nederlanders-opgepakt.html
S
SannetjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ben met wat vrienden op sziget. En t valt ons tot nu toe een beetje tegen.

Hebben jullie nog tips van leuke dingen die je in budapest kan doen? Of iets leuks op sziget?
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#6
Budapest: oude stad bekijken, een badhuis bezoeken, groezelige locals aanspreken en vragen waar je uit moet gaan.
Sziget: artiesten bezoeken die je niet kent, zo'n emmer cocktails kopen voor jezelf, 'n TED talk bezoeken, massage nemen, op de draaimolen, lege olievaten (prullenbakken) claimen en een drumcirkel beginnen op de camping, zwemmen/zonnen... Ik zou er even alleen of met hele kleine groepjes gaan rondlopen, je vindt nooit iets wat de hele vriendengroep leuk vindt.
S
SannetjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Cool. Ja wij zijn met zn 5en maar we lopen groot en deels met en 3en of 2en haha.

Willen jullie even lachen om wat ze hier vragen voor Coke? Een dealer sprak mij aan of ik een gram wou kopen voor * modknip geen prijzen noemen *.

* modknip *

En zo'n jongen had 50 xtc pillen verkocht voor * modknip *.

ABSURD
J
JanDeBrandweermanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Sannetje zei:
Cool. Ja wij zijn met zn 5en maar we lopen groot en deels met en 3en of 2en haha.

Willen jullie even lachen om wat ze hier vragen voor Coke? Een dealer sprak mij aan of ik een gram wou kopen voor * modknip geen prijzen noemen *.

* modknip *

En zo'n jongen had 50 xtc pillen verkocht voor * modknip *.

ABSURD
Klik om te vergroten...
Prijzen noemen vindt de eigenaar van de website niet zo leuk, toch fijn dat ik het heb kunnen lezen voordat het werd verwijderd.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#9
JanDeBrandweerman zei:
Prijzen noemen vindt de eigenaar van de website niet zo leuk, toch fijn dat ik het heb kunnen lezen voordat het werd verwijderd.
Klik om te vergroten...

We vinden het vervolgens ook niet zo leuk dat jij het quote, want nu moet ik twee keer modknippen.

@Sannetje prijzen noemen is niet toegestaan, staat duidelijk in de forumregels. Ik pas je bericht aan. Graag niet meer doen.
J
JanDeBrandweermanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Roze Olifant zei:
We vinden het vervolgens ook niet zo leuk dat jij het quote, want nu moet ik twee keer modknippen
Klik om te vergroten...
Oeps! Daar was ik nog niet bekend mee.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."