Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Is het lekker/verstandig om na een nachtje speed af te sluiten met GHB? Is dat te combineren en kun je daar misschien beter van slapen?"
"Ik ben recreatief gebruiker....één x per 2 maanden in een weekend een buisje of 4/5 + wat pep of xtc.... Ik zou niet vaker willen gebruiken omdat ik dan weet dat het lekkere en speciale dr af gaat . Als je het in combi met pep en xtc gebruikt, dan voel ik me de dag er na wel zo verrot dat ik het wel uit mn hoofd laat weer wat te pakken. Je verslaving begint in mijn ogen als je je kater gevoel gaat verzachten door wéér wat te pakken.... Als je echt depressief bent en het is het enige dat helpt..tsja...dan maar doen. Maar één van de kenmerken van een echte verslaving is dat je excuses zoekt om het weer te pakken en het te verantwoorden."
"Ik haal in die weekends dat ik gebruik dan ook flink goed door. Veel pillen of veel speed en voor mijn doen veel GHB. De dagen daarna ben ik zo ontzettend ontzettend depri....ik kan overal om janken....ontzettend bang en om iedereen ontzettend bezorgd. Ik heb dan ook het gevoel dat ik nooit meer gelukkig zal worden. En toch gebeurt het elke keer weer....dat je weer gelukkig wordt van kleine dingen. Je moet echt alleen ff cold turkey worden...hoe kut dat ook is. En het zal voor een dagelijkse gebruiker nog "kutter" zijn dan voor een recratieve gebruiker als ik. Maaar....het voordeel is dat ALS je weer een keer mag snoepen van al dat lekkers ...dat het dan veeeel lekkerder is als dat je het dagelijks gebruikt. Logisch. Dat hou ik mij dus voor ogen....persoonlijk denk ik dus ook dat een maal per 2 maanden een weekend lang flink aan de G en pep beter is als een dagelijkse (gematigde) portie."
"Wat een loser. Mensen als deze figuur geven drugs een nog slechtere naam als het al heeft. Drugs zijn niet gevaarlijk...domme mensen+drugs zijn gevaarlijk. Zie hier het voorbeeld."
"Verkleedpartijen! Of meer..op de bank waus wezen en kijken hoe je vriendin haar meest sexy outfits showt..en tjaaa...dan is alles mooooooi!"
"meisje20 zei: Cola drinken. Smaakt op dat moment alsof er engeltjes je tong kussen. Klik om te vergroten... Ik heb er dan GHB inzitten. Kwartier na je pil pakken. Lekkerste gevoel van de wereld! Zo moet de hemel proeven! Maarre...daarna lust je een hele tijd geen cola meer! Mijn vriendin krijgt altijd een "kleding-tik". Dan gaat ze allemaal sexy pakjes aantrekken en showen ...die mag ik dan vanaf de bank bekijken. Natuurlijk vind ik alles "Moooohhooooiii""
"caatje zei: Jackthetripper zei: Mijn vriendin krijgt altijd een "kleding-tik". Dan gaat ze allemaal sexy pakjes aantrekken en showen ...die mag ik dan vanaf de bank bekijken. Natuurlijk vind ik alles "Moooohhooooiii" Klik om te vergroten... Erg grappig. Wat ik zelf fijn vind als het erin tikt, onder de douche staan . Klik om te vergroten... Ik heb dat ook wel 's gedaan..onder de douche staan...erg lekker. Maar het is volgens mij niet echt verstandig omdat je eigenlijk veel moet afkoelen als je een pilletje hebt gebruikt. En koude douches? Nou....dat liever niet haha!"
"Haha...zo herkenbaar! Persoonlijk heb ik dit gehad: * Goed gesprek met de hond. * "Liggen m'n pillen daar veilig? Ja? Denk je? Ik zal ff kijken! Ja ze liggen daar goed! Toch? Ja! Ff checken...zou zonde zijn he? Ja liggen goed! Hehe..... Zo. Jij vond ze goed liggen toch??? Toch maar ff kijken" Enzovoorts enzovoorts! * Kijken hoe mijn vriendin elke minuut weer wat anders aantrekt. En alles is natuurlijk MOOOOOIJJJJ! *Alles samen willen doen thuis...tanden poetsen, samen plassen...en elkaar staan aanmoedigen als het niet lukt. "Zet 'm op....je kunt het!" *Na elke 15 seconden van een liedje weer een andere cd op willen zetten.....dat een paar uur lang tot de cd speler begint te roken. Good old times!"
"Die dikke teleurstelling... Dat voel ik als ik merk dat ik er niet aan kan komen... Eén keer in de 3 a 4 maanden hou ik met mijn vriendin een feestje....een schaaltje vol pillen, wat buisjes en dan 2 dagen lang dansen, hangen, vrijen, muziek luisteren.. gewoon ff helemaal alle zorgen vergeten. Inmiddels is het al 5 maanden terug dat we dat gedaan hebben. Het kriebelt dus enorm! We hadden allebei het weekend van 22 augustus vrij gepland van werk...geen verjaardagen, telefoonstekkers eruit, bel uit....en genieten. Maar...ons "mannetje" is op vakantie..tot 1 september. Shit!! Hij is de enige die wat heeft....verder kennen we niemand...Helemaal vergeten op tijd wat te halen!!! Sinds ik dit weet ben ik mega chagerijnig...bekvechten met mn vriendin, ik lig 's nachts wakker peinzend hoe ik er aan kan komen. Ik voel me machteloos dat ik maar één persoon ken die wat heeft....en ik baal zo dat dat weekend niet doorgaat. Kent iemand dit machteloze gevoel...is dat een vorm van verslaving?? Ik baal er enorm van. Ken mezelf niet terug zo! Vreemd dat ik me verslaafd voel terwijl ik niet zo vaak (eenmaal per 3 a 4 maanden) wat gebruik. Wat doen jullie in zo'n geval?"
"Ja...op zich zou ik dat moeten doen...probleem is dat ik echt een thuisgebruiker ben. Weet niet waar ik hier in de omgeving echt de juiste mensen kan vinden. Ik heb het alleen op Sensation White buitenshuis gebruikt....oh ja..en een x'tje Matrix. Maar daar kom ik eigenlijk nooit meer."