Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1,5 gram speed met viagra

1,5 gram speed met viagra

6 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
f
fatsoen1Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Als ik 1,5 gram speed op een avond wegsnuif ben ik geil maar gevoelloos in de penis en kan dus geen stijve meer krijgen. Zou een erectiepil dan nog kunnen helpen? Heeft iemand hier ervaring mee?
J
JackthetripperLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb dit ook gedaan.....die hartkloppingen waren inderdaad zo heftig dat ik helemaal uit m'n roes werd getrokken. Zonde!
Beter inderdaad wat minder pep, een half viagra'tje en je vriendin het werk laten doen. :hearteyes:
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Simpel antwoord: Ja

Uitgebreid antwoord: een viagra/kamagra kan misschien nog wel helpen, maar als je teveel s eed op hebt, werkt zelfs dat misschien niet meer. Maar hoe dan ook, ik raad het je ten zeerste af!!! Het gebruik van veel speed en een erectiepil verhoogt de kans op hartfalen en/of beschadiging van je hart- en bloedvaten. Geloof me, als je pech hebt heb je echt het gevoel dat je hart uit je borstkas komt, en dat je hoofd ieder moment kan ontploffen....been there, done that :flushed:

Je zult gewoon minder speed moeten gebruiken...en dan misschien een kwart kamagra, en dan nog erg voorzichtig zijn...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
3970 zei:
Het gebruik van veel speed en een erectiepil verhoogt de kans op hartfalen en/of beschadiging van je hart- en bloedvaten. Geloof me, als je pech hebt heb je echt het gevoel dat je hart uit je borstkas komt
Klik om te vergroten...
Heb je dat sowieso niet al bij dergelijke hoeveelheden amfetamine? Wat is dat tegenwoordig toch met die heroïsche dosissen pep joh.. Ligt dat aan mij? Ik moet echt niet denken aan wat er met mn arme lichaampje zou gebeuren als ik dat deed. Ligt dat aan kwaliteit, tolerantie, of damn right down stupidity?
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#5
ExceptionalInsight zei:
Heb je dat sowieso niet al bij dergelijke hoeveelheden amfetamine? Wat is dat tegenwoordig toch met die heroïsche dosissen pep joh.. Ligt dat aan mij? Ik moet echt niet denken aan wat er met mn arme lichaampje zou gebeuren als ik dat deed. Ligt dat aan kwaliteit, tolerantie, of damn right down stupidity?
Klik om te vergroten...


Nee, dat hoef je niet automatisch te hebben van grote hoeveelheden pep, dat verschilt per gebruiker. En heel vaak worden hartkloppingen in zo'n geval eerder veroorzaakt door grote hoeveelheden cafeïne die voor pep door moet gaan. Maar het gevoel dat je krijgt van Kamagra ná pep is echt heel anders dan gewoon teveel pep....echt een zwaar klotegevoel!!

Wat die heroïsche dosissen pep betreft; dat ligt aan verschillende dingen, maar het lijkt wel een trend onder de veelal jonge gebruikers. Ze hebben geen benul wat ze doen, hoe het werkt, en vinden het nogal stoer natuurlijk. Daar komt dan vanzelf de tolerantie vlug bij kijken, en de kwaliteit van de pep tegenwoordig is natuurlijk mede-oorzaak van het maar blijven bijpakken.
O
OlivaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Beste Viagra gebruikers,

Wij zijn bezig met het maken van een taboe doorbrekende documentaire over Viagra. Wie wil er over dit onderwerp meepraten. Gebruik jij wel eens Viagra, ben je niet bang voor de camera en wil je je ervaring met Viagra delen dan zouden we je heel graag spreken.

Stuur een mail naar [email protected]

Dank!
b
binnertLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik denk niet dat je hier mensen vind voor die documentaire,ik weet niet precies wat voor documentaire je wilt maken maar mensen die viagra gebruiken hebben een erectieprobleem en denken dat ze geen man meer zijn ofzow en voelen zich denk ik erg onzeker.
De pep liefhebber gebruikt viagra omdat door de drugs zijn apparaat is geslonken :grin:
Dus normaal lukt het wel denk ik:P en ik denk dat jij een documentaire wil maken die gaat over mensen die het normaal niet lukt.Ook denk ik dat bij pep gebruikers de schaamte(taboe) over viagra niet echt aanwezig is,en dat is denk ik wel waar jij de documetaire over wilt gaan maken
O.T de combinatie viagra en speed is zogezegd niet echt handig,veel grotere kans dat je hart zegt bekijk het maar :tearsofjoy:
groetjes binnert
p.s sorry voor het lange antwoord had even niks anders te doen :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."