Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsghb in diepvries hoelang goed ?

ghb in diepvries hoelang goed ?

10 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
s
snellahLid
01-01-2024, 00:00
#1
De laatste reactie die ik hier heb gekregen is wel een vannixwetende reactie .

G bevriest inderdaad niet maar als men iets van g afkent dan weet men dat als je echt supersterke g hebt dat je een troebelmelk achtige oplossing hebt en als je die op -20 graden houd krijg je gewoon een witte pasta.

Het komt doordat er zo een hoge concentratie na-g in zit dat het er zo uitziet .Mijne is getest geweest in Maastricht op 59% Na -g dus....

En als je totaal niets van chemie kent kun je beter meeophouden om het temaken.
Maar elke normale mens moet toch weten dat het oplosbaarheidsproduct van een stof daalt hoe kouder de stof word.
Dus g met hoge percentage na-g zal zowiezo stollen in de diepvries (ik zeg nu ook ni dat het een ijscremepje is het is een vaste pasta van zoutkristallen).

Dus die laatste reactie slaat echt nergens op ... allé grtz
s
snellahLid
01-01-2024, 00:00
#2
En hier is de pasta dan ....

F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#3
Volgens mij kan alleen je water vrij snel slecht worden, je laat toch ook een glas water geen week in de koelkast staan en drinkt het dan nog op. Ik zou dus zeggen damp het water af, daarna doe je je vast NaGHB in een goed af te sluiten container zodat ie niet nat wordt. Nu kun je het denk ik wel een paar jaar bewaren zonder problemen onder normale conditities.

@HarryNak

Pure g bevriest zelfs bij 150° C, haha.
s
snellahLid
01-01-2024, 00:00
#4
tnx fliptrip....

dus nu weet ik dat mijn na-g niet veel in kwaliteit zal afnemen . Het water is demiwater dus vrij van mineralen is weinig kans dat dit slecht word in vriezer want gewonen ijsblokjes heb je ook maanden in de vriezer liggen ....

tnx hier ben ik tenminste wat wijzer van geworden

grtz ....
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als je demiwater gebruikt blijft het toch sowiezo maanden goed? Koelkast of niet?
s
snellahLid
01-01-2024, 00:00
#6
bdw wil hier ook effe kwijt dat al die zeveraars die zeggen dat gele ghb slecht is van nix weten als je de warme methode gebruik en je verwarmd tot 120 graden om bepaalde nevenverbinding eruit weg te krijgen word de ghb verbinding zowiezo gelige (ghb is een zout en zout kan soms lichtjes verbrand geraken.

Heeft niets te maken met slechte ghb en werkt trouwens bom !
s
snellahLid
01-01-2024, 00:00
#7
manne k heb in maart enkele liters ghb gemaakt n heb ik nog zo een 750ml over maar is nu al 4 maand oud
Binnenkort is tomorrowland en wil die graag nog tot dan houden voor een leuke G 2daagse :wink:
Hij is altijd in de diepvries een mooie witte blok gebleven en op 30 graden klrijg ik hem helder en als ik tot kamertemperatuur afkoel is hij ook nog helder geelig ....

Nu gaat die g nog goed zijn ?
J
JackthetripperLid
01-01-2024, 00:00
#8
Goede vraag....ik vraag me dat ook af...ik heb de helft van m'n voorraad in de vriezer..de andere helft (stand-by) in de koelkast.
Wat is nu eigenlijk het beste?
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#9
Naar wat ik weet is het zelfs in de koelkast maanden houdbaar. Beste lijkt me sowieso een glazen fles.
H
HarryNakLid
01-01-2024, 00:00
#10
goede g bevriest niet...
s
snellahLid
01-01-2024, 00:00
#11
ja ik weet dat het houdbaar is en best op een koele plek en nog beter in vries tostand want dan blijven de moleculen van eleke stof heel stabiel....( ik werk in de chemie en heb chemie gestudeerd)
Maar zou die nu na 4 maanden veel in kwaliteit afgenomen zijn dat zou ik niet weten wan theb nu al een maandje geen g meer gepakt vorig maand (einde mei was hij wel nog in orde)....

Nog mensen die naar tomorrowland gaan ?

grtz

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."