#1
De laatste reactie die ik hier heb gekregen is wel een vannixwetende reactie .
G bevriest inderdaad niet maar als men iets van g afkent dan weet men dat als je echt supersterke g hebt dat je een troebelmelk achtige oplossing hebt en als je die op -20 graden houd krijg je gewoon een witte pasta.
Het komt doordat er zo een hoge concentratie na-g in zit dat het er zo uitziet .Mijne is getest geweest in Maastricht op 59% Na -g dus....
En als je totaal niets van chemie kent kun je beter meeophouden om het temaken.
Maar elke normale mens moet toch weten dat het oplosbaarheidsproduct van een stof daalt hoe kouder de stof word.
Dus g met hoge percentage na-g zal zowiezo stollen in de diepvries (ik zeg nu ook ni dat het een ijscremepje is het is een vaste pasta van zoutkristallen).
Dus die laatste reactie slaat echt nergens op ... allé grtz
G bevriest inderdaad niet maar als men iets van g afkent dan weet men dat als je echt supersterke g hebt dat je een troebelmelk achtige oplossing hebt en als je die op -20 graden houd krijg je gewoon een witte pasta.
Het komt doordat er zo een hoge concentratie na-g in zit dat het er zo uitziet .Mijne is getest geweest in Maastricht op 59% Na -g dus....
En als je totaal niets van chemie kent kun je beter meeophouden om het temaken.
Maar elke normale mens moet toch weten dat het oplosbaarheidsproduct van een stof daalt hoe kouder de stof word.
Dus g met hoge percentage na-g zal zowiezo stollen in de diepvries (ik zeg nu ook ni dat het een ijscremepje is het is een vaste pasta van zoutkristallen).
Dus die laatste reactie slaat echt nergens op ... allé grtz