Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Jointje erbij zou ik niet doen, zeker niet de eerste keer. Van wiet begin je wat meer na te denken, de paddo's versterken dat, en de wiet versterkt de paddo's weer, waardoor je meestal in een mindfuck terecht komt. De eerste keer wil je dat echt niet. ImmortalTech zei: ... Verder over de manier waarop je het gaat nemen.. Doe het niet in de vla! Een vriend van mij deed dit een paar weken geleden ook en de paddo's gingen er even snel weer uit als erin zeg maar ... Klik om te vergroten... Dat hadden wij laatst ook met onze paddosnert"
"Een klein beetje water (plantenspuit) er over heen sproeien, daarna ff laten luchten voor een open raam. Een maat van me heeft dit ook gedaan en de volgende dag waren ze al een stuk groter."
"Ik heb dat wel eens gedaan, theezakjes openknippen en paddogruis erin doen. Beetje jammer dat ze openscheurden tijdens het roeren"
"sky zei: Aborts hebben normaal gesproken naar verhouding meer psychoactieve stoffen. Met andere woorden, als je 30 gram aborts tot je neemt, zal je trip veel sterker zijn dan wanneer je 30 gram normale stoeltjes tot je neemt. Het aantal stoeltjes zegt dus niet zoveel. Van 1 gram aborts zul je waarschijnlijk niks merken. Misschien heb je met de volgende flushes wel gewone stoeltjes ipv alleen aborts. Ik zou zeggen, gooi deze aborts niet weg. Wacht tot de volgende flush(es) en mix die met de aborts. Edit: volgens mij heb jij het over 1 gram aborts na drogen, dus niet vers. In dat geval zou je er wel iets van moeten merken. Ik kan niet zeggen hoe deze te vergelijken zijn met gewone stoeltjes. BTW welke soort is het? Klik om te vergroten... 1 gram droge aborts heeft wel zeker effect, vergelijkbaar met ongeveer 2 Ã 2.5 gram gewone droge paddo's (eigen ervaring)."
"hodgepodge zei: psychopsychedelic zei: kanje beter je paddo's gewoon 20 minutjes mee laten koken en na de thee of met de thee mee nuttigen, beetje honing,.. klaar Klik om te vergroten... Niet vol laten koken, alleen heel zachtjes. Een zakje cup a soup tomaat ofzo erin. Daar zitten ook al croutons en al die shit in en dan merk je weinig meer van die paddodrap, die heeft geen sterke smaak meer. Idee is niet slecht bedacht, deed dat al eerder met MAO remmers, maar onnodig. Klik om te vergroten... Doe er nooit (lees: NEVERNOOITNIET) goedkope cup-a-soup snert bij, dat is echt het allerranzigste dat ik ooit heb gehad. Bij elke slok moest ik kokhalzen, en bij de laatste slok (met al die drap onderin) kwam het er bijna weer uit, wat een halfuurtje later door de misselijkheid ook echt gebeurde. Tomaat is zeker wel aan te raden, of gewoon een zakje thee met een paar eetlepels honing."
"Moker zei: in mijn tipjes komt altijd het ohm teken te staan Klik om te vergroten... ik draai ook altijd ohm-tipjes ja, die zijn de bom"
"Eenhoorn Special. beter is er niet. Volgens mij zit er wat doorheen, maar boeiend, het heeft een lekker zoet smaakje en je wordt er goed high van ipv stoned."
"Re: welke benaming geven jullie aan een joint ???(bv stickie) joint: snaak wiet: groente coffeeshop: groenteboer"
"he mede-smokers, ik had laatst bij de shop 2 tientjes powerplant gekocht, alleen betwijfel ik of het powerplant is. de wiet is namelijk knalgeel met uitzondering van een paar groene vlekjes en wat roodbruine haartjes. verder is het gewoon normaal, ruikt hetzelfde enzo. je wordt er wel ontiegelijk stoned van! het enige wat nog anders is is het effect, ik word er namelijk erg paranoia van. gisteravond hoorde ik mensen huilen en schreeuwen buiten, net als in horrorfilms, echt helder en duidelijk! ik kon het niet van echt onderscheiden, mijn hartslag stond meteen op speedcore en kon de eerste paar uur dus niet meer slapen. je zou kunnen zeggen dat het aan mijn mindset ligt, maar eergister hadden 2 maten van me ook van mijn powerplant gesmookt. ik had niet veel gehad, want ik moest eerder weg. toen ik naar huis was, hoorden ze zo'n evil horror-lach uit het bos komen, ze zijn em direct gepeerd! wat denken jullie, ben ik gewoon paranoia of heb ik echt kutwiet?"
"ben ik weer.. ik heb het gele spul gewoon opgerookt, en ik had er telkens een kutgevoel bij. sinds ik laatst nieuwe wiet had gehaald (bij dezelfde shop, wel gewoon groene), is er niks meer aan de hand ben weer net zo chill stoned als eerst. denk dat het de eerste keer wel toevallig goed mis ging, en de keren daarop gewoon placebo was, maar wie weet.."