Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Marla Singer zei: Het ziet er ook niet altijd even charmant uit, snap je Klik om te vergroten... grapje toch"
"Lekkerste: Bier, en dat is ook het enige wat ik drink en lekker vind qua alcohol Vies: Al het andere. Goorste: hmm, ik kan niet kiezen tussen Pisang en Pina Colada"
"Drum n Bass, Breakcore, Dubstep, Tekno, Hardcore en IDM (zo heet muziek die bijvoorbeeld squarepusher maakt toch?) op feesten/festivals Maar meestal als ik thuis zit luister ik nederlandse rap; Jiggy Djé, Engel, Diggy Dex, Zwart Licht, Fresku, etc. Geen commerciele shit als Ali-B en Yes-R dus Af en toe luister ik ook Pantera, Down en Machine Head Lekker verschillend"
"Yeahhhhh, ik ga ook word m'n 2e keer. Prodigy, Rusko en verder ben ik echt blij met de nederlandse rap (jiggy djé, winne, fakkelbrigade!!)"
"Dit is de 3e dag sinds ik gestopt ben en ik voel me niet echt actiever dan eerst ofzo maarja Ik wil gewoon de eerste paar maanden van m'n nieuwe opleiding goed beginnen, daarna zie ik wel verder. Succes allemaal"
"Fuck man ik moet de hele nacht doorwerken aan m'n project en om 7 uur weer in de bus zitten om hem op school op spellingsfouten te controleren en uit te printen. Vervolgens werken tot 12 uur 's avonds, en ja dan is het vrijdag avond dus kan ik ook niet gaan slapen.. Je kan wel zeggen dat ik behoefte heb aan pep, ja :P"
"Re: 2C-B De Doseerkoning neemt een rectale overdosis Respect omdat je het rectaal in neemt. Ik zou het zelf niet snel doen, maar heb er zeker respect voor :P"
"Zooooo, mooi report Ik ben echt geïntresseerd in heroïne en ik kan me niet voorstellen hoe lekker he moet zijn (nouja een héél klein beetje mischien), maar ik durf het echt niet aan om het eens te proberen. Al die propaganda heeft dus toch effect op me :P maarja, ik ben ook pas 18"
"Jouw verhaal doet me een beetje aan mezelf denken, maar dan als het gaat om andere drugs. Ik heb namelijk nog nooit DMT geprobeerd. Als ik drugs gebruik verwacht ik er vaak te veel van en ik wil gewoon altijd keihard gaan. Daardoor valt het bijna altijd tegen.. Ik blijf maar wachten totdat het effect groter word, waardoor ik het niet volledig waardeer. Ik vind het natuurlijk wel een fijn gevoel, maar ik ben bijna nooit echt tevreden als ik uitgespacet ben. Ik weet niet zeker of jij dat ook hebt maar zo komt dit op me over :P Ik (en jij misschien ook) moeten een andere mentaliteit krijgen en het gewoon op mij/ons laten komen en sowieso tevreden zijn, waardoor het effect ws ook wel groter word."
"Ik denk niet dat ik het zou doen. Ik ben er wel heel nieuwschierig naar, want ik kan me echt niet voorstellen wat voor gevoel het zou geven. Mischien geeft het je het beste gevoel dat je ooit kan krijgen? Maar toch zou ik het niet eens durven gebruiken omdat ik bang ben om verslaafd te worden. Ik ken mezelf en ik weet dat ik snel vatbaar ben voor verslaving, daarom zou ik het niet doen."