Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik blow zelf nog niet erg lang ongeveer vier jaar maar ik heb met veel mensen gepraat over blowgebruik van mij of over hun. de meeste mensen in de leeftijd rond de 40 vertelde ook dat het erg verandert is in de loop der jaren, vroeger was het gewoon high wat voor wiet je ook had het was meer high dan stoned. tegewoordig word je van bepaalde wietsoorten na 1 jointje al knetter stoned en is ook veel slechter voor je en de bijwerkingen van veel blowen is tegewoordig snel terplaatse maar meestal heb je het dan nog niet echt in de gaten. later merk je het oplopen van beplaade bijwerkingen/side-effect van het blowen zoals: waanideen, achtervolgingswaanzin, afstandelijk gedrag dat ook aanleid tot te laat komen bij bijv. afspraken, werk of school en je word er sloom, traag en of suf van, je vergeet dingen enz. bij mij herken ik bepaalde feiten die er staan zoals waanideen bijvoorbeld, ik was met een vriend terug aan het fietsen naar me huis en hij vertelde me dat op het nieuws iemand zijn keel was doorgesneden door visdraad omdat hij aan het fietsen was op een duinpad (net als wij waren) en iemand een lijn visdraad had gebonden aan 2 bomen. diezelfde dag fietste ik s'avonds naar de stad en over dat duinpad. ik had van tevoren een jointje op en kreeg ineens de gedachte van mischien heeft iemand hier ook visdraad op gehangen, mischien gebeurt het bij mij ook en kreeg er de rillingen van en omdat ik er egt het idee van had dit kan mij ook gebeuren....en dus ging ik rustiger fietsen. zoiets dit kwam bij niemand voor van de mensen die rond de leeftijd van 40 die ik gesproken had maar mensen rond de 18/20 kende wel bepaalde dingen terug in dit en hadden verhalen dat ongeveer op hetzelfde uitkomt en vroeg me af weten jullie nog enkele verhalen waarvan jij zoiets had als dit of een bepaalde eigenschap dat jou blowgebruik tot aanleiding heeft gebracht."
"vrij simpel ik heb did gedaan door al vanaf het begin van zijn groei al te bijknippen van zijn zijtakjes, en 1 tak laten zitten hij groeide toen vervolgens door in een y vorm, ik heb zoeits als dit nog nooit gezien en ben benieuwd of er iemand is die dit ook wel eens heeft gehad of een apart gevormde plant heeft. ik wil graag mensen horen dit wel eens meegemaakt heeft of zelf geprobeerd heeft."
"als je eenmaal een aantal keren wietplantjes hebt gekweekt is de verleiding groot dat je er steeds meer wilt maar jammer genoeg is de regel dat je er maar 4 mag, een oplossing ervoor zou kunnen dat je bijvoorbeeld 4 op een andere locatie zou zetten maar dat idee is al lang bekend. ik heb over mijn idee nog nooit eerder gehoord maar zal mischien wel bekend zijn, mijn poging was een plant te kweken die een zijtak heeft die nog niet eens op een centimeter hoogte van de grond al groeit en dus net zo lange groeitijd heeft als de plant zelf, ik heb dit op een aantal manieren geprobeerd en na 3 x succes. de plant had na 4 milimeter boven de grond al een zijtak ontwikkeld die bijna net zo groot was als de plant zelf, deze tak kreeg bijna net zoveel bladeren als de plant zelf en krijgt ook 2 moedertoppen (de grootste toppen van de plant) ik heb hier een paar foto's van het resultaat en zal binnenkort nog meer foto's laten zien."
"wie kent m nou niet ga naar youtube of een andere filmpjes site en zoek op: bakken met baard! .die kan je vele recepten met hasj of wiet uitleggen"
"het is te koop in de supermarkt, zoetstof. een doorzichtig vloeibaar spulletje dat je kan gebruike inplaats van suiker/zoetjes en nog voor andere dingen. ik weet dat bepaalde kwekers stoffen gebruiken voor in hun voeding/water te verwerken door een bepaalde smaak toe te voegen aan je plant zodra je het rookt, bijvoorbeeld een smaak extract. mijn vraag is zou het mogelijk zijn zoetstof te gebruiken voor je plant? zoetstof is een natuurlijk product en waarschijnlijk niet slecht voor de plant alleen wat het resultaat zal zijn weet ik niet, zal het een zoetere smaak geven aan je wiet?"
"echt letterlijk dat ik die zoetstof rook lijkt me sterk, maar ik durf de uitdaging wel aan voor iets nieuws maar of mijn plant dat spul aankan en of t ook effect heeft. ik heb nog 3 andere daar doe ik verder niks mee qua voeding of smaak en ben tog benieuwd naar het resultaat tusse deze 2. iemand nog ervaring met het geven van smaak/zoetstof"
"laat ik het maar niet doen, hij ruikt van zichzelf al erg zoet en in al bijna klaar. uiterlijk half september en is dan klaar zet dan nog wel wat foto's."
"gisternacht was door een lichte storm een plank boven op me plant gevallen en is al in de bloei er waren enkele bladeren gebroken,gescheurd en geknikt. ik vertelde dit aan een vriend en zei dat het juist heel erg goed was voor me plant......... dus ik vroeg hem waarom heel goed?? hij vertelde me dat de plant zich dan aangevallen voelt en dan meer thc gaat procuderen, tenminste als ie al in de bloei zit. of dit nou helemaal waar is weet ik niet, mischien iemand die hier meer over gehoord heeft of kan vertellen of dit waar is of niet??? Greetz Mr. Jakhals"
"Re: HELP! my weed has been attacked!! hehe logisch.... het gaat ook niet om die bladere"
"het was geen trip ervaring en moest er zelfs overdag toen die gozer t vertelkde zelf erom lachen maar savonds dacht ik er weer aan maar dan met de gedachten van dat t juist niet om te lachen was"