Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHelp! Spacecake voor in de magnetron.

Help! Spacecake voor in de magnetron.

6 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,

Wij willen vanavond het liefst een spacecake maken, maar we hebben een klein probleempje. De oven wil namelijk niet meewerken, het schermpje staat vast en nu kunnen we er niets mee. Vanavond kan de oven niet gemaakt worden maar we willen toch iets van een cake maken. Is er een recept voor spacecake in de magnetron? Of anders iets vergelijkbaars.

Ook zaten we te denken aan wietthee, we zijn met z'n tweeën. Wat raden jullie qua hoeveelheid wiet aan?

Ik heb gezocht op het forum en google en kon niet zo veel bruikbare informatie vinden over wietthee en wiet i.c.m. een magnetron. Als jullie andere suggesties hebben horen we het graag!

Gr! :wave:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#2
maak cakebeslag, en bak in de koekenpan, een soort van pancakes. net als pannenkoeke, maar dan ietsje dikker, en het vuur op laag. wacht tot het getold is, dan omdraaien.
===
smelt twee eetlepels boter, en daar de groene kruiden in mengen, aten afkoelen.

breng melk aan de kook(halve liter) voeg daar aan toe, twee theelepels cacao, en twee volle eetlepels suiker. gie dit bij de wietboter, en dan door een zeef
===
bij eten altijd minder dan je rookt.

je kan ook de volledige dosis verwerken, maar drink dan niet e hele kop ineens leeg. wacht een uur of anderhalf.
d
donaldduckLid
01-01-2024, 00:00
#3
Of maak hash melk er zijn genoeg sites met wietrecepten waar je geen oven voor nodig hebt!
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wietpannenkoeken zijn ook best lekker

gwn eerst wiet in melk laten koken en met die wietmelk het gewone recept voor pannekoeken volgen
J
JAKHALSLid
01-01-2024, 00:00
#5
wie kent m nou niet ga naar youtube of een andere filmpjes site en zoek op: bakken met baard! .die kan je vele recepten met hasj of wiet uitleggen :stoned:
W
WietpepLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je moet zorgen dat je eerst boter ervan maakt .
Als je dat doet kan je de wiet eruit zuiveren
en heb je een mindere vieze smaak. Van het boter
kan je bijna elk gerecht maken als er maar boter
in hoort Pannekoeken pizza's cakies en je kan het
ook gewoon met een plakje kaas doen :stoned:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#7
omg, ik dacht al, wtf heb ik nu weer gezegd, maar ik zie net dat er een andere naam bij deze avatar staat.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."