Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumszoetstof voor je plant??

zoetstof voor je plant??

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
J
JAKHALSLid
01-01-2024, 00:00
#1
het is te koop in de supermarkt, zoetstof. een doorzichtig vloeibaar spulletje dat je kan gebruike inplaats van suiker/zoetjes en nog voor andere dingen. ik weet dat bepaalde kwekers stoffen gebruiken voor in hun voeding/water te verwerken door een bepaalde smaak toe te voegen aan je plant zodra je het rookt, bijvoorbeeld een smaak extract. mijn vraag is zou het mogelijk zijn zoetstof te gebruiken voor je plant? zoetstof is een natuurlijk product en waarschijnlijk niet slecht voor de plant alleen wat het resultaat zal zijn weet ik niet, zal het een zoetere smaak geven aan je wiet?
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#2
Uhm, ik zou het zelf niet proberen. Een goed zelf gekweekt wietje dat voor de oogst goed is doorgespoeld, zodat alle chemische shit die je hebt toegevoegd eruit is, smaakt toch al hemels? Bovendien denk ik ook niet dat het werkt. Die stoffen zijn bedoelt voor orale consumptie lijkt mij, dus dat spul roken zou ik me niet aan wagen.
J
JAKHALSLid
01-01-2024, 00:00
#3
echt letterlijk dat ik die zoetstof rook lijkt me sterk, maar ik durf de uitdaging wel aan voor iets nieuws maar of mijn plant dat spul aankan en of t ook effect heeft. ik heb nog 3 andere daar doe ik verder niks mee qua voeding of smaak en ben tog benieuwd naar het resultaat tusse deze 2. iemand nog ervaring met het geven van smaak/zoetstof :confused:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#4
is slecht voor je plantje, en zoetigheid verbranden krijg je bittere smaak van, proef maar eens een verbrand koekje.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#5

Goede wiet waar niet mee gerotzooid word.



Aspartaam is die zoetstof waar je het over hebt, als het al word opgenomen door je plant wat best goed zou kunnen, dat zou ik toch niet graag roken. Orale consumptie van Aspartaam is kanker verwekkend. Roken zal vast niet beter zijn. :wink:
J
JAKHALSLid
01-01-2024, 00:00
#6
laat ik het maar niet doen, hij ruikt van zichzelf al erg zoet en in al bijna klaar. uiterlijk half september en is dan klaar zet dan nog wel wat foto's.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."