Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn eerste échte trip!=D

Mijn eerste échte trip!=D

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
r
rebelskuhLid
01-01-2024, 00:00
#1
Oke op het moment heb ik mijn eerste trip een beetje achter de rug gelaten. maar ik spees em nog wel hard... 3 rode kroontjezzz gehad.. lekker lekker lekkerrr... vage dingen om me heen man!

echt ik zat in bad man en toen leeg het schuim net een grote wolk... ooooveral kleuren.
en toen wilde ik de warme kraan opendoen. en dat deed ik dus. nou hoor ik ineens uit de verte gegil.. was het die fucking kraan!! dus ik denk: dicht dicht dicht!!!! dus toen heb ik em maar dichtgedraait..

verder hoorde ik buiten nog katten miauwen. ik liep samen met mn broer, hij heeft alles opgenomen(geluid) ga ik morgen lekker terug luisteren!

nouja dit was wel de eerste keer echt trippuuuuhhhh ...Écht trippen :wink:
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#2
kroontjes? kan gn mdma inzitte denk eerder ketamine of 2cb
baaad report :P
H
HoldenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb er zelf nog geentje geschreven dus heb misschien niet veel recht van spreken; maar dit report zuigt toch wel behoorlijk ja :grin:
r
rebelskuhLid
01-01-2024, 00:00
#4
uhmmm oke en wat is dan wél een goed report?
ik zit hier immers ook nog maar een weekje ofzo..:wink:

enne ja er zit idd 2cb in.:)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lees eens meerdere reports door, een report is meestal een verslag van de hele ervaring en alle aspecten daarvan, dus zowel wat je dacht, hoe het voelde, wat je zag in het geval van een visuele drug, bevindingen daar over en meestal ook een verslag van wat er allemaal gebeurde. Je report is opzich niet heel slecht, maar vooral erg kort en onduidelijk.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het is gewoon te kort, en je legt niet echt uit wat er in je hoofd gebeurde, het lackt details. Het is niet slecht of zo? Gewoon veel te kort. Lees wat andere trip reports door, dan zie je ongeveer waarop je moet letten.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lijkt me wel leuk met 2cb in bad :grin:
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#8
2cb? kan best gewoon MDMA zijn hoor

Ik kan me ook nog wel geluiden herinneren die dik vervormden. Dacht ik iets in de verte te horen was het gewoon iets simpels vlakbij me. Wel humor ^^
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
J86 zei:
2cb? kan best gewoon MDMA zijn hoor

Ik kan me ook nog wel geluiden herinneren die dik vervormden. Dacht ik iets in de verte te horen was het gewoon iets simpels vlakbij me. Wel humor ^^
Klik om te vergroten...

Maar hij zegt zelf toch dat 't 2cb is, dus ga ik daar van uit :P
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Oom Klaas zei:
J86 zei:
2cb? kan best gewoon MDMA zijn hoor

Ik kan me ook nog wel geluiden herinneren die dik vervormden. Dacht ik iets in de verte te horen was het gewoon iets simpels vlakbij me. Wel humor ^^
Klik om te vergroten...

Maar hij zegt zelf toch dat 't 2cb is, dus ga ik daar van uit :P
Klik om te vergroten...

Ohja, daar las ik ff overheen :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."