#1
Hoi,
Ik heb meerdere keren XTC geslikt en het was eigenlijk altijd een leuke ervaring. Op een kraakfeest slikte ik eens XTC met een vriend. Na een avond dansen en blowen gingen we buiten zitten (het was inmiddels licht geworden) om in de buurt van een struik nog een joint te roken. Toen ik in de bosjes keek vervormden de bladeren zich tot mensen (in miniatuur) en zag ik het kinneke Jezus in zijn kribbetje met daaromheen de drie koningen. Ik was me er op dat moment totaal van bewust dat ik aan het trippen was en ik was er helemaal niet onprettig onder. Ik was alleen maar verbaasd en geintrigeerd dat mijn hersenen zoiets bizars aan het produceren waren. Het was eigenlijk een heel helder moment, behalve dat mijn visuele perceptie compleet verdraaid werd.
Wilde ik even met jullie delen
Ik heb daarna nooit meer zoiets meegemaakt.
Ik heb meerdere keren XTC geslikt en het was eigenlijk altijd een leuke ervaring. Op een kraakfeest slikte ik eens XTC met een vriend. Na een avond dansen en blowen gingen we buiten zitten (het was inmiddels licht geworden) om in de buurt van een struik nog een joint te roken. Toen ik in de bosjes keek vervormden de bladeren zich tot mensen (in miniatuur) en zag ik het kinneke Jezus in zijn kribbetje met daaromheen de drie koningen. Ik was me er op dat moment totaal van bewust dat ik aan het trippen was en ik was er helemaal niet onprettig onder. Ik was alleen maar verbaasd en geintrigeerd dat mijn hersenen zoiets bizars aan het produceren waren. Het was eigenlijk een heel helder moment, behalve dat mijn visuele perceptie compleet verdraaid werd.
Wilde ik even met jullie delen

