Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[XTC-trip] Drie koningen in een struik + het kinneke jezus

[XTC-trip] Drie koningen in een struik + het kinneke jezus

11 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
j
julius_dLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi,

Ik heb meerdere keren XTC geslikt en het was eigenlijk altijd een leuke ervaring. Op een kraakfeest slikte ik eens XTC met een vriend. Na een avond dansen en blowen gingen we buiten zitten (het was inmiddels licht geworden) om in de buurt van een struik nog een joint te roken. Toen ik in de bosjes keek vervormden de bladeren zich tot mensen (in miniatuur) en zag ik het kinneke Jezus in zijn kribbetje met daaromheen de drie koningen. Ik was me er op dat moment totaal van bewust dat ik aan het trippen was en ik was er helemaal niet onprettig onder. Ik was alleen maar verbaasd en geintrigeerd dat mijn hersenen zoiets bizars aan het produceren waren. Het was eigenlijk een heel helder moment, behalve dat mijn visuele perceptie compleet verdraaid werd.

Wilde ik even met jullie delen :) Ik heb daarna nooit meer zoiets meegemaakt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
h
hodgepodgeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Leuk, heb je wel eens LSD ofzo gebruikt dat het misschien een flashback is ofzo?
j
julius_dLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nee, ik heb nooit LSD gebruikt. Dat durf ik niet. Volgens mij fantaseer ik het complete einde der tijden bij elkaar met dat spul achter mijn kiezen :grin: Ik denk dat het kwam doordat ik al zo lang wakker was in combinatie met XTC en wiet.
h
hodgepodgeLid
01-01-2024, 00:00
#4
julius_d zei:
Nee, ik heb nooit LSD gebruikt. Dat durf ik niet. Volgens mij fantaseer ik het complete einde der tijden bij elkaar met dat spul achter mijn kiezen :grin: Ik denk dat het kwam doordat ik al zo lang wakker was in combinatie met XTC en wiet.
Klik om te vergroten...
Ik heb ook ooit gedacht dat ik LSD niet durf, maar dat is achteraf echt onterecht. Niet dat ik je aan wil zetten om dat te proberen natuurlijk :mrgreen:

Ik zou die 3 koningen niet vertrouwen met Jezus, je weet hoe Christenen zijn.
:xtc:
j
julius_dLid
01-01-2024, 00:00
#5
hodgepodge zei:
Ik heb ook ooit gedacht dat ik LSD niet durf, maar dat is achteraf echt onterecht. Niet dat ik je aan wil zetten om dat te proberen natuurlijk :mrgreen:

Ik zou die 3 koningen niet vertrouwen met Jezus, je weet hoe Christenen zijn.
:xtc:
Klik om te vergroten...

Het lijkt me wel grappig om LSD eens te ervaren, maar ik zit niet meer in "het circuit" en ik vind het toch een beetje eng. Ik ga binnenkort met een vriend weer eens een XTC pilletje doen. Dat is ook alweer ruim een jaar geleden. Heerlijk. Heel hard mijn favoriete muziek draaien en daarop wegzweven en daarna slap ouwehoeren over wat voor een goede vrienden we wel niet zijn en hoe lief we elkaar vinden. Hahaha. (Ik ben straight, maar dat soort dingen doe je met XTC op nu eenmaal) :)
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#6
hehe vet

ik herken et wel een beetje

ik zag een keer allemaal Red Alert 1 gebouwtjes in de hoogovens van ijmuiden toen ik na een trip naar huis fietste snachts. super grappig
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#7
kom op man
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Plimu zei:
kom op man
Klik om te vergroten...
Jij maar met je gezeik dat je niet kan trippen van XTC :confused: Je kan wel degelijk trippen van XTC als je genoeg / teveel MDMA in je lichaam hebt zitten gaat je lichaam de MDMA omzetten naar MDA. MDA is een drugs waar je dus wel degelijk van gaat trippen, de meestvoorkomende MDA trips zijn het zien van brillen of andere dingen die er eigenlijk totaal niet zijn, of zoals Julius schreef het vervormen van bepaalde omgeving maar dan op een hele vage manier.
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nick de Neger zei:
Plimu zei:
kom op man
Klik om te vergroten...
Jij maar met je gezeik dat je niet kan trippen van XTC :confused: Je kan wel degelijk trippen van XTC als je genoeg / teveel MDMA in je lichaam hebt zitten gaat je lichaam de MDMA omzetten naar MDA. MDA is een drugs waar je dus wel degelijk van gaat trippen, de meestvoorkomende MDA trips zijn het zien van brillen of andere dingen die er eigenlijk totaal niet zijn, of zoals Julius schreef het vervormen van bepaalde omgeving maar dan op een hele vage manier.
Klik om te vergroten...


nee het gaat er niet om dat je wel of niet kan trippen van xtc dat boeit me geen flikker, ik vind het alleen zonde van de df server om een verhaal als, (FICTIEF DIT IS GELUKKIG (NOG) NIET GEPOST)
heejjjjj mensen alles flexxxx????

gistere loeiveel pillen geslikt zeker wel stuk of 125, was echt kai gaaf.
k liep er als een kanker idioot bij en wist niet meer waar ik was, was echt lachuuuuh :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: , toen liep ik op straat en zag ik in een bosje een kabouter met een schaap neuken en ik ging toen keeeenker hard lachuuuh, zo mensen ik weet niet wat jullie ervan vinden maar ik wou het eventjes kwijt


mascholll
Klik om te vergroten...

daar hebben we toch niets aan?

ps: als je genoeg / teveel MDMA in je lichaam hebt zitten gaat je lichaam de MDMA omzetten naar MDA bron?
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nederlandse Wikipedia zei:
Wat betreft eventuele hallucinaties: het is mogelijk, hoewel niet zeer aannemelijk, dat gebruikers zonder het te weten andere stoffen, zoals LSD of MDA binnen hebben gekregen. Verder zijn er aanwijzingen dat ongeveer 7% van de MDMA in het lichaam wordt omgezet in MDA. Bij een standaarddosering zou dit geen verschil uitmaken, maar bij hogere doseringen wellicht wel.
Klik om te vergroten...

Engelse Wikipedia zei:
Metabolites of MDMA that have been identified in humans include 3,4-methylenedioxyamphetamine (MDA), 4-hydroxy-3-methoxy-methamphetamine (HMMA), 4-hydroxy-3-methoxyamphetamine (HMA), 3,4-dihydroxyamphetamine (DHA, also called alpha-methyldopamine), 3,4-methylenedioxyphenylacetone (MDP2P), and N-hydroxy-3,4-methylenedioxyamphetamine (MDOH). The contributions of these metabolites to the psychoactive and toxic effects of MDMA are an area of active research. 65% of MDMA is excreted unchanged in the urine (additionally 7% is metabolised into MDA) during 24 hours after usage.

MDMA is known to be metabolized by two main metabolic pathways: (1) O-demethylenation followed by catechol-O-methyltransferase (COMT)-catalyzed methylation and/or glucuronide/sulfate conjugation; and (2) N-dealkylation, deamination, and oxidation to the corresponding benzoic acid derivatives conjugated with glycine. The metabolism may be primarily by cytochrome P450 enzymes (CYP2D6 (in humans, but CYP2D1 in mice), and CYP3A4) and COMT. Complex, nonlinear pharmacokinetics arise via autoinhibition of CYP2D6 and CYP2D8, resulting in zeroth order kinetics at higher doses. It is thought that this can result in sustained and higher drug concentrations if the user takes consecutive doses of the drug.
Klik om te vergroten...

MDMA word dus eigenlijk standaard omgezet in MDA in het lichaam, alleen ga je dit pas merken als je hoge dosissen MDMA op hebt, my bad. :beer:
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Plimu zei:
Nick de Neger zei:
(FICTIEF DIT IS GELUKKIG (NOG) NIET GEPOST)
heejjjjj mensen alles flexxxx????

gistere loeiveel pillen geslikt zeker wel stuk of 125, was echt kai gaaf.
k liep er als een kanker idioot bij en wist niet meer waar ik was, was echt lachuuuuh :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: , toen liep ik op straat en zag ik in een bosje een kabouter met een schaap neuken en ik ging toen keeeenker hard lachuuuh, zo mensen ik weet niet wat jullie ervan vinden maar ik wou het eventjes kwijt
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
hahaha, shit ik moest mij echt wel kapotlachen toen dat ek dit ier leesde :tongueout: supergoe verhaal man, you should try to write a book or something
M
Mr.VanderkartLid
01-01-2024, 00:00
#12
Of het trippe is weet ik niet maar je kan er 100% ziekelijk nice op halucineren.
In de na-space zaten we in het bos op een bankje en ik keek naar de kale takken, even dacht ik dit te verbeelde en knipperde met mijn ogen. Shit, het zit er nogsteeds! Ik zag in de boom recht boven mij een gigantisch rood spinnenweb zitten, toen ik beter ging kijken zag ik hele stelsels van rood spinnenweb over alle bomen heen, dit zag er gaaf uit en toen ik mijn vrienden ernaar vroeg zagen zij het ook.
Ook toen ik door een straat liep die overdekt was met bomen die er over heen hingen, dacht ik dat ik in een tunnel liep en dacht opeens een trein op me af te zien komen, ben toen snel "de tunnel" uitgerend want ik schrok er wel van:P
Maar met genoeg mdma kan je zeker hallucineren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."