Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi, Vraagje, hoe maak ik veilig een bommetje Speed? Ik ben het snuiven helemaal zat, mijn neus doet pijn! En hoeveel lijntjes doe ik erin? Groetjes Switjes"
"Ik ben op zoek naar tips om dagelijks gebruik af te bouwen naar 1 a 2 x per week"
"Ik ben gaan gebruiken om de pijn te verzachten van het missen van mijn zoontje. Ik mocht hem een tijd niet zien. Nu is hij terug in mijn leven, zorg ik weer voor hem, maar ben ik verslaafd."
"Is een bommetje (capsule) speed met een dosering van 200mg voor iemand met een hoge tolerantie te doen? Iemand ervaring met deze hoge doseringen?"
"Hoeveel speed hebben ze nodig om het te kunnen testen?"
"Gewicht is 108, dagelijks gebruik en uitgerust op een volle maag"
"Thanks"
"Ben nieuw met het gebruik van bommetjes. Ik probeerde er vandaag 1 van 170mg en ik voelde er niet veel van. Ik heb het idee dat snuiven meer effect heeft bij mij. Of is het de bedoeling dat je steeds bij pakt? Want dat heb ik nog niet eerder gedaan. Ik heb de speed nog niet getest, net een nieuwe dealer gevonden, maar mijn vriend ging wel hard op een bommetje en als ik snuif werkt het ook goed. Ben nu ook nog steeds goed wakker hoor dus het doet wel iets, maar bij een bommetje denk ik ook daadwerkelijk aan een bommetje.."
"Neemt de werking van speed af wanneer je het in poedervorm in een zakje bewaard? Ik heb de speed gewassen en in poedervorm bewaard, maar nu lijkt het wel alsof ik niet meer hetzelfde effect krijg van dezelfde dosis. Of raak je snel tolerant voor speed wanneer je dit regelmatig gebruikt?"