Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed testen, hoeveel?

Speed testen, hoeveel?

6 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
I
ItjesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoeveel speed hebben ze nodig om het te kunnen testen?
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bedoel je bij het testcentrum? Daar hebben ze ongeveer 100 mg nodig
I
ItjesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Thanks
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik zou voor de testservice ook wat extra meenemen. dat kunnen de meeste wel waarderen als ze wat 73 % zuivere amfetamine in handen krijgen. En het voordeel is dat ze dan vaak bereid zijn om een rood stickertje erop plakken, zodat het sample prioriteit krijgt en zeker door de selectie komt. anders loop je ook nog de kans dat je het een week later opnieuw in moet gaan leveren als het heel druk is. Op die manier bouw je ook een beetje een band op met die mensen. ik kwam bij 1 medewerker al bijna 10 jaar gewoon bij hem thuis om in te leveren (dan hoefde ik tenminste niet tussen al die junkies te zitten bij de testservice). en het voordeel is dat je dan de testuitslag ook via die medewerker kan krijgen en vaak al 1 of 2 dagen eerder. zonder naar dat centrale nummer in breda op vrijdag te bellen wat ik ook altijd vervelend vond om te doen)
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#5
JanDeBrandweerman zei:
om zelf ook een nakkie te proeven? :tilttearlaugh:
Klik om te vergroten...
ja inderdaad, maar die medewerkers hebben de lat heel hoog liggen met wat ze zelf willen gebruiken.
J
JanDeBrandweermanLid
01-01-2024, 00:00
#6
caninus zei:
dat kunnen de meeste wel waarderen als ze wat 73 % zuivere amfetamine in handen krijgen
Klik om te vergroten...
om zelf ook een nakkie te proeven? :tilttearlaugh:
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#7
behalve die arrogante kwal in eindhoven met die staart (die heel veel praat, maar eigenlijk niets zegt) hem hoef je niks aan te bieden

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."