#1
Wat is je gebruikerspatroon nu?
Wellicht goed om daar wat meer over te vertellen.
Sowieso is het niet verkeerd om een verslavingsarts in de armen te nemen bij afkicken.
Heb je je daar al eens in verdiept?
Wellicht goed om daar wat meer over te vertellen.
Sowieso is het niet verkeerd om een verslavingsarts in de armen te nemen bij afkicken.
Heb je je daar al eens in verdiept?