#1
Overigens; sex met anderen is leuk, spannend, opwindend. Maar de lekkerste sex hebben we met elkaar, wat eigenlijk niet vreemd is als je elkaar al 23 jaar kent.....

ExceptionalInsight zei:
Nooit gedaan en ook niet nieuwsgierig naar eigenlijk.
Dat wil ik niet weten van mijn ooms en tantes?nicolai zei:een oom en een tante van mij doen het al jaren lang. niet zo heel lang geleden hebben ze voor het eerst ook aan biseksuele seks gedaan, is erg bevallen schijnt.

Flameon zei:Nooit gedaan .... als er in een relaite goed over gepraat kan worden en beide partijen het er mee eens zijn, waarom niet.
cronos zei:klinkt voor mij persoonlijk wat zielig,als je niet meer met je vaste partner leuke dingen kan verzinnen om gezellig samen te vrijen...tja dan heb je een tekort aan Creativiteit of fantasie in je sexleven.
Ik denk dat een swingers lifestyle net getuigd van genoeg fantasie in je sexleven, en hoe meer deelnemers aan de sex, hoe creatiever je wordt Sommige mensen gebruiken speeltjes, ik gebruik andere mensen. Toch?3970 zei:cronos zei:klinkt voor mij persoonlijk wat zielig,als je niet meer met je vaste partner leuke dingen kan verzinnen om gezellig samen te vrijen...tja dan heb je een tekort aan Creativiteit of fantasie in je sexleven.
Jij snapt er dus echt helemaal niks van...ik doe met mijn "vaste" partner heel andere dingen dan wat ik met andere mensen doe
Ik denk dat een swingers lifestyle net getuigd van genoeg fantasie in je sexleven, en hoe meer deelnemers aan de sex, hoe creatiever je wordt
![]()
ik ben 20 en ik vind het gewoon normaal. ik zie niks in een normale relatie waar je je seksuele gevoelens moet onderdrukken. dan kun je er beter eerlijk over zijn en swingen dan dat je vreemdgaat of het opkropt en doodongelukkig bent.3970 zei:Ik heb trouwens de indruk dat hoe jonger de posters zijn, hoe minder ze ervan moeten hebben? Zeg maar zo rond de 20 vinden ze het helemaal niks, maar de 30ers die al een goede relatie hebben, staan er veel meer voor open.
Lijkt me ook wel logisch trouwens...ben alleen wel nieuwsgierig hoeveel nee-zeggers van nu, over 10-15 jaar er toch eens aan gaan beginnen![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."