Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"^_^ zei: Ja ik weet niet ik wilde altijd dat coke gevoel voelen van king of the world, zelfvertrouwen enzo. Paar keer gedaan nu maar krijg licht high gevoel maar niet echt wat ik zoek. Ga het binnenkort nog wel keer doen want zoek er toch naar. Denk dat het kwestie is van goede kwaliteit vinden zal wel sneller/beter opgenomen worden zonder al dat versnijdingsspul. Klik om te vergroten... De coke die wij gebruiken is van super kwaliteit. Maar de tolerantiegraad heeft ervoor gezorgd dat we echt al veel moeten gebruiken om ons nog zalig chill te voelen.en dat is juist de merde van dit spul"
"^_^ zei: Maar dat is alleen bij dagelijks gebruik toch? Of treed het ook al zo snel op als je het 1x in 2 weken zou doen? Klik om te vergroten... Geloof me maar, als je coke op regelmatige basis gebruikt. Net zoals bij ons om de 2 weken verhoogt het je tolerantiegraad. Zelfs al stop je enkele maanden. Het is net of je lichaam resistent is geworden. raar maar waar ..."
"lj_bob zei: Hoi Inga, Ik heb dat ook hoor, de ene keer het zelfvertrouwensgevoel en de andere keer licht high gevoel... Je voelt je lekker en warm enzo maar mist dat zelfvertrouwen. Ik denk niet dat het aan de tolerantie ligt maar meer aan het spul of je stemming op dat moment.. Want de ene keer heb ik het wel en de andere keer niet. Gr Bob Klik om te vergroten... Ik vind persoonlijk dat op coke de omgevingsfactoren niet zo een grote rol spelen. Je kan het bij wijze van spreken gebruiken tijdens je werk. Maar zoals ik reeds vertelde, doet het bij mij niet veel meer dan wakker en alert blijven...."
"@ melissa, Ik weet wat je bedoelt hoor. Ik vraag het me ook steeds af. Wij hebben ons gebruik gehalveerd. Vroeger was het elk weekend nu nog maar om de 14 dagen. Maar toch.... Het is echt een duivel. Het weekend dat we niets gebruiken hebben we er ook totaal geen behoefte aan. Dus je denkt... he het gaat goed, ik kan eraf blijven . Maar dan komt het tweede weekend eraan.....Tegen woensdag begint de zin te komen. Tegen vrijdag moet en zal je snuiven . En dan heb je maandag.... vandaag dus.... En denk je waarom heb ik al die jaren kunnen genieten van uitgaan zonder iets van drugs en lukt het nu niet meer ? Ik heb dit weekend de coke gecombineerd met XTC. Om 23u een pilletje gepakt en had een half grammetje bij. Daarvan heb ik maar 2 lijntjes gesnoven. Moet toegeven dat dit eigenlijk een veel betere combinatie is dan alleen maar op coke en veeeeel goedkoper. Maar toch is het die smaak van coke en het snuiven op zich dat het zo verslavend maakt. Als ik die XTC moet innemen krijg ik al kotsneigingen. Toch, eens je op die pil zit is het zalig en veeel beter dan coke. Want de effecten van coke zijn bij mij niets meer dan, wakker blijven en niet dronken worden. Bij XTC ervaar ik echt dat LALALA gevoel. Heb hier zeker nog wel 15 pillen liggen maar aankomen NO WAY !!! Raar he...."
"@ Melissa, Wat die afleiding betreft. Klopt helemaal hoor. Het is zo dat ik gescheiden ben , Mijn 2 kinderen zijn de hele week bij mij en om de 14 dagen bij hun vader. De weekends dat ze hier zijn heb ik mijn handen vol, en totaal geen behoefte. Die vrijdag dat ik ze naar hun vader breng en ik terug thuis ben bij mijn vriend, krijg je de situatie waar we plots uit het niets die drang naar coke hebben. Het middel om eraf te geraken is die situaties te vermijden. Ik ben nog steeds aan het uit dokteren wat we kunnen doen , Misschien gaan sporten of eens een restaurantje doen. Om dan nadien recht ons bed in te duiken. Ik ga het iniedergeval proberen, maar uitgaan zal er dan zeker niet meer inzitten, omdat het juist die dingen zijn waar ik coke mee associeer. Verdorie ik ben juist 36 en zit precies in mijn midlife crises"
"@ redzack Hangt ervanaf hoe je tolerantiegraad is. Ik neem mijn laatste lijn 1 1/2uur voor ik ga slapen. En ik slaap als een roosje. de dag nadien zie je er niets van. Ik ben na 1/2 grammetje zelfs niet van de wereld... snapje"
"Re: Hoe komt het dat coke voor mij veel verslavender is dan Jopie55 zei: Als je toch lekker van de kaart wil zijn in het weekend, maar het wil beperken kun je overwegen om een keer Methylone te gebruiken.. Nog lekkerder dan coke! En zeer minder verslavend!!! Klik om te vergroten... Van methylone heb ik nog nooit gehoord. Is dat ook in poeder of is het vloeibaar ? Kan je het met een andere drug vergelijken ? En wat kost het ? En in welk wereldje moet ik dat gaan zoeken ???? greetz"
"Het enige wat coke bij mij doet is dat ik er wakker en helder van wordt. Ideaal na een hard werkende week een lijntje of 2 3 4 5..... en ik voel me weer kiplekker Of je je nu depri voelt of happy, het maakt niets uit.... en je wordt er zeker niet euforisch door. Xtc is even iets anders. Bij XTC spelen de omgevingsfactoren een heel belangrijke rol. Als ik het thuis gebruik met wat vrienden kan het heel relaxed zijn, gaan we uit dan kan het heel uitbundig zijn... toch blijft het dezelfde pil.... snapie ?"
"DarkScope zei: Inga zei: Het enige wat coke bij mij doet is dat ik er wakker en helder van wordt. Ideaal na een hard werkende week een lijntje of 2 3 4 5..... en ik voel me weer kiplekker Of je je nu depri voelt of happy, het maakt niets uit.... en je wordt er zeker niet euforisch door. Xtc is even iets anders. Bij XTC spelen de omgevingsfactoren een heel belangrijke rol. Als ik het thuis gebruik met wat vrienden kan het heel relaxed zijn, gaan we uit dan kan het heel uitbundig zijn... toch blijft het dezelfde pil.... snapie ? Klik om te vergroten... ja maar het gaat hier om goed of bad gaan. over uitbundig of relaxt heb ik niks gezegd ik bedoel het feit dat xtc je altijd zo gelukkig laat voelen. waar heb jij t over ? Klik om te vergroten... Weet jezelf wel wat je schrijft ???? Of een beetje teveel paddo's gepakt misschien... en heum ... ik ben geschoold"
"Ik heb een paar vraagjes over speed. Ik heb het nog nooit gebruikt. Maar als ik mijn broer en vriend mag geloven is het regelrechte troep, die vies smaakt, waar je serieuse afkickverschijnselen van krijgt enz enz. Zelf gebruik ik af en toe coke maar buiten wakker blijven en niet dronken worden heeft dit laatste niet veel effect. Xtc gebruik ik af en toe maar ik ben er niet gek van. Ik zou speed wel eens willlen gebruiken, maar ik lees hier zoveel tegenstrijdigheden. Bij de ene brand z'n neus bijna weg. Bij de andere niet. Hoe zit het met de tolerantiegraad. Ik wil er zeker niet verslaafd aan geraken. Waar trek ik de grens? En hoe weet je ins hemelsnaam of je goede speed hebt ? Ik wil ook niet 24 uur wakker blijven. Daarvoor heb ik te veel verantwoordelijkheid. Maar toch ben ik nieuwschierig. Graag wat advies. Groetjes"