Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Diazepam 40mg en nicotine zou de pijnstillende kant ook weer op willen maar geen goede rc op de markt denk ik"
"Ik h mad graag mijn tv getest maar zonder weegschaal best link. Een mespuntje zou dat voldoende zijn voor bk nog wat. Dan maar 20mg diazepam en nicotine"
"Nicotine diazepam ggz voorgeschreven 40mg. Redbull. Zou weer even upper erbij willen weet nog niet welke een vrij lichte upper. Lichte speed wel euforisch"
"Dank je voor je antwoord yceman24 zal er e eens na kijken en dat ze Aka morfine achtig zijn heerlijk. Even een vlucht er tussen uit. Heb de meeste drugs al eens getest op ketamine en ghb na dan."
"Diazepam nicotine fentalaxine redbull"
"ketakoekjes zei: Ik zou niet weten of het vervuild is, maar pure flakka is een badzout dat ze maken van khat planten, die ze in Afrika kauwen als recreatieve drug. Klik om te vergroten... En inderdaad laat werkt het zelfde als via coke heb het vaak genoeg gekauwd. Gaf wel een lekker high gevoel"
"Benzoboss zei: Golden grower. Bestel online anders is was dxm. Je kunt de daro retard caps en de teva siroop gewoon otc hallen. Dan heeft uitleggen op zijn minst nut lol Klik om te vergroten... Als ik de siroop haal of de capsules wat dan? Fles 1500ml hoe krijg ik puur de dan? Of verboden te zeggen hier. De capsules zijn retard lang werkend dus. 8 uur afgifte. In plaats van keta."
"Weed kan ik niet tegen Hasj ook niet Xtc daar anti deprisiva geen love gevoel Speed love to use it. Coke heel graag net als speed Hero snuiven ja Meth 1x proberen GHB nooit van mijn leven LSD paddo's nee kan ik niet tegen. Ketamine geen idee of ik daar tegen kan. Wel nieuwsgierig na. ( paniekaanvallen door weed hasj) diazepam remt alles wel."
"Mdma is hier bij hoge dosering ook een probleem. Op er pen moet ik altijd bij Mdma maar geeft een fijn gevoel geen idee is een soort ritueel geworden speed is een plaspil voor mij of ik drink in Overmate dat kan natuurlijk ook. Ook zonder drugs drink ik gauw 3 liter water per dag dus zonder is het nog veel meer. Als ik 3 of 6 pillen van 280 tot 240mg heb liggen en ik ben 167 en 62kg. Dan moeten de pillen gewoon op. Conqueties ach pakte er ooit 10. Maar is al jaren geleden."
"H3 wel eens gedaan gesnoven was oké was oxydon 70mg gewend om te snuiven. H4 staat erg hoog op mijn verlanglijstje helaas niet aan te komen of via tor inderdaad. Meth staat v ook nog op het lijstje natuurlijk is h4 gezonder voor je lichaam."