Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsResearchrapport 2 FDCK-HCL

Researchrapport 2 FDCK-HCL

42 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als de uitvinder van 3 Meo idd zichzelf 100 mg (!!) heeft toegediend, dan is hij toch echt niet goed wijs....en ja, dan kom je in het gesticht terecht.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Brawlythebear zei:
Ik weet toevallig wel dat je moet opassen met het verbranden van fluor-verbindingen. Bij pyrolyse is er een kans aanwezig waterstof-fluoride te vormen, wat kan resulteren in acuut longoedeem of aantasting van het zenuwstelsel. 2-FDCK zou ik dus bijvoorbeeld zelf niet zomaar roken. Roll safe! :fist1:
Klik om te vergroten...
Dit is geen fluor stof toch? Daarnaast veel over gelezen en PCP werd vroeger ook gerookt en 3-meo ook zo te zien.
L
Larocca1971Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ketamine, variant, dan is mijn interesse gewekt. Maar mijn voorkeur gaat naar nasaal. Iemand dat geprobeerd?

Stonologie zei:
Ik vind 3-Meo-PCP gesnoven naar...
Klik om te vergroten...

Hoe bedoelt u dit?
B
BrawlythebearLid
01-01-2024, 00:00
#4
Stonologie zei:
Dit is geen fluor stof toch? Daarnaast veel over gelezen en PCP werd vroeger ook gerookt en 3-meo ook zo te zien.
Klik om te vergroten...

Nee, PCP en haar analogen bevatten geen fluor. Maar daarmee wil ik niet zeggen dat non-fluor verbindingen verbranden niet slecht is. Gisteren kwam ik erachter dat ik geen 3-MeO-PCP meer had, dus greep ik naar de 3-MeO-PCE. Omdat zij potenter is heb ik voor de joint 5mg gebruikt. Zoals je vertelde was de come-up heel subtiel. Dynamisch van vorm, glad van textuur, scherp in randen. De feel was energiek, tenminste tot 20 minuten na het roken. Daarna begon ik lichtelijk de dissociatieve kanten op te merken. Nadat de PCE uitwerkte, ongeveer 40 minuten later, kwam de roes van de cannabis weer meer naar voren. De tweede joint draaide ik met 10mg omdat de PCE veel verloren gaat tijdens het roken, zoals je vertelde. Wederom dezelfde ervaring. Plusminus 2 uur na de eerste joint toch nog 5mg nasaal ingenomen. Hier werd ook meteen weer duidelijk dat bij nasale toediening de 3-MeO-PCE efficiënter wordt opgenomen. Toen een tikkeltje harder gegaan haha:fist1:

Al met al is het een aangename ervaring! Een vriendelijke kennismaking met het roken van 3-MeO-PCE:handsopen1:
B
BrawlythebearLid
01-01-2024, 00:00
#5
Yceman224 zei:
Is dat wel enigzins te pruimen, hoe smaakt het dan?
Klik om te vergroten...

Het gaat om ongeveer 10mg. Ik heb hier eigenlijk niks van gemerkt tijdens het roken. Die smaak zal misschien wel aanwezig zijn bij hogere doseringen. Voor het neusje smaakt het in ieder geval minder fijn haha.
B
BrawlythebearLid
01-01-2024, 00:00
#6
Stonologie zei:
Het was geweldig, echt precies truffels maar dan met het gevoel van MDMA gemixed. Het voeld ‘natuurlijker’ dan 2C-B en de visuals zijn (voor deze lichte dosis) ook intenser dan 2C-B op vergelijkbare dosis. En zoals ik had verwacht ook vele malen mooier. Ik had 5-7mg maar ben doordat wiet psychedelisch is bij mij heel gevoelig. Heb er ook veel bij gerookt.

Misschien wel de leukste drug tot nu toe (eerst truffels/2CB)!! (Heb best veel geprobeerd +- 20 drugs).

Al de 3-MeO-PCP beprobeerd?
Klik om te vergroten...

Zoals ik al dacht, een interessant goedje dus dat 4-HO-MET. Ik kan niet meepraten over de 2-CB, maar truffels bevielen mij goed. En de trip duurde minder lang dan bij stoelen of truffels? De tripduur van de meeste tryptamines zijn namelijk te lang voor mij. Ik ben zoiets als een watje voor psychedelica haha.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ikzelf vind die 4-HO-Met geen fijn rc.
Geen lekkere roes gehad.
Niks voor mij...
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb wel zoiets van:
Een rc poeder, dat ga je toch eigenlijk niet in de fik steken?!
Ik lees op verschillende info, door o.a de vendor gegeven, dat de rc's ook gerookt kunnen worden.
Ik ga hier specifiek naar op zoek.
Het lijkt mij zéér ongezond....
I
Incubi666Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Als je nog nooit iets Is gedaan hebt is dit dan een aanrader. Ik heb persoonlijk wel last van angstaanvallen maar onder controle met diazepam. En heb risperdon bij de hand.
Meestal krijgt ik aanvallen als ik zou blowen. Coke speed xtc of 3mmc of 4fma en benzo fury geen probleem.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik zou niet beginnen met de 3 Meo dalt PCP.
Die is voor een beginner veeeeeel te sterk
Begin liever met de 2 FD-CK
Die is veel minder kritisch maar errug lekker!
R
R. SashLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dit middel kan ook heel goed op therapeutische basis gebruikt worden, net zoals Ketamine. Het heeft een fijne anti depressieve werking. Mijn ervaring; 4 dagen lang heb ik elke avond een kleine dosering van 20mg genomen (nasaal). De anti depressieve effecten blijven +/- 1-2 weken duidelijk aanwezig. Voor mensen die er interesse in hebben, Google maar eens “Ketamine therapy”.

Cheers :)
I
Incubi666Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Zal ik zeker eens doen. Ketamine op recept lijkt mij wel grappig haha
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mijn eerstvolgende aankoop is:
2FDCK-HCL.
Zonder enige twijfel.
I
Incubi666Lid
01-01-2024, 00:00
#14
2fkdck-hcl ga ik ook zeker testen. Altijd al benieuwd geweest naar ketamine achtige stoffen of keta zelf.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
In ieder geval vind ik deze rc het allerlekkerste in de hèle rc lijst.
Maar het is geen wondermiddel. ..
a
anhaedraLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb deze ook getest, en vind 'm subtiel anders dan ketamine, maar daardoor wel beduidend minder.

2-FDCK heeft meer last van het bekende disso-kwaaltje dat je je relatief nuchter voelt terwijl je dat niet bent, waardoor je (te) snel gaat redosen. Bij ketamine weet je wel meteen dat je wazig bent. Bij 2-FDCK wisselen momenten van wazigheid en relatieve helderheid zich af, niet prettig naar mijn mening.

De werkingsduur leek mij ook langer, of dat kwam wellicht doordat ik dus meer ging redosen omdat ik dacht er weinig van te voelen (en toen toch plotseling tering ver heen was).

Je hoort wel 's het onderscheid tussen "keta voor je benen" en "keta voor je hoofd". Aangezien ik keta vooral als partydrug gebruik, heeft de laatste mijn voorkeur. 2-FDCK voel je niet zo zeer sterker in je benen, maar het "alle vloeren lijken scheef"-effect was wel prominenter aanwezig dan bij ketamine, waardoor je je motorisch toch een beetje als een halve zool over de dansvloer beweegt.

In ieder geval als party drug minder geschikt dan ketamine. Ik vind de roes van 2-FDCK ook "viezer" dan die van keta, waarmee ik bedoel dat ik meer last had van duizeligheid en minder een positieve vibe (euforie) erin kon ontdekken. Tel daarbij op de hogere prijs en er blijft voor mij geen reden over om dit spul nog 's te bestellen.

Over de trip-eigenschappen kan ik echter niet oordelen.
I
Incubi666Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Goed dat ik nog niks besteld heb wat op de echte ketamine lijkt.
I
Incubi666Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Yceman224 zei:
Ik zou niet beginnen met de 3 Meo dalt PCP.
Die is voor een beginner veeeeeel te sterk
Begin liever met de 2 FD-CK
Die is veel minder kritisch maar errug lekker!
Klik om te vergroten...
Met een paysafecard bestelbaar???
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#19
Yceman224 zei:
wie heeft óók ervaringen met dit rc?
Klik om te vergroten...
2F-DCK is een beetje de sterk gelijkende maar net niet variant op ketamine. Ketamine levert wat leukere effecten, is veel goedkoper en iets potenter in gewicht. Los van het legale aspect kun je beter offline ketamine halen indien mogelijk.

Stonologie zei:
Potverdorie 3 meo is heftig, 30mg is al helemaal raar. Niet leuk, niet stom, maar raar. Helemaal waus.
Klik om te vergroten...
De uitvinder van 3-MeO-PCP en vele andere RC substanties was langere tijd gedwongen opgenomen in het 'gekkenhuis' nadat hij zichzelf met 100mg 3-MeO-PCP had geinjecteerd. :')

Het beste artikel van VICE ooit: https://www.vice.com/en_us/article/ppzgk9/interview-with-ketamine-chemist-704-v18n2
In het interview verteld deze dat hij 50mg 3-MeO-PCP had geïnjecteerd maar op Bluelight waar deze mede beheerder is staat bevestigd dat het om een 100mg dosering ging.

Ik heb in het verleden een aantal gram 3-MeO-PCP weg gewerkt maar nooit meer dan 20mg in 1x. Persoonlijk vind ik 3-MeO-PCP boven de 15mg doseren geen meerwaarde hebben.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#20
Yceman224 zei:
Als de uitvinder van 3 Meo idd zichzelf 100 mg (!!) heeft toegediend, dan is hij toch echt niet goed wijs.
Klik om te vergroten...
Geïnjecteerd hé, maar is alweer een aardig aantal jaren geleden. Hij komt verder sympathiek over en heeft een zeer vermakelijke schrijfstijl. Hij lijkt aardig bijgetrokken dus wellicht is er hoop voor hopeloos volk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."