#1
Als de uitvinder van 3 Meo idd zichzelf 100 mg (!!) heeft toegediend, dan is hij toch echt niet goed wijs....en ja, dan kom je in het gesticht terecht.
Dit is geen fluor stof toch? Daarnaast veel over gelezen en PCP werd vroeger ook gerookt en 3-meo ook zo te zien.Ik weet toevallig wel dat je moet opassen met het verbranden van fluor-verbindingen. Bij pyrolyse is er een kans aanwezig waterstof-fluoride te vormen, wat kan resulteren in acuut longoedeem of aantasting van het zenuwstelsel. 2-FDCK zou ik dus bijvoorbeeld zelf niet zomaar roken. Roll safe!![]()
Ik vind 3-Meo-PCP gesnoven naar...
Dit is geen fluor stof toch? Daarnaast veel over gelezen en PCP werd vroeger ook gerookt en 3-meo ook zo te zien.
Is dat wel enigzins te pruimen, hoe smaakt het dan?
Het was geweldig, echt precies truffels maar dan met het gevoel van MDMA gemixed. Het voeld ‘natuurlijker’ dan 2C-B en de visuals zijn (voor deze lichte dosis) ook intenser dan 2C-B op vergelijkbare dosis. En zoals ik had verwacht ook vele malen mooier. Ik had 5-7mg maar ben doordat wiet psychedelisch is bij mij heel gevoelig. Heb er ook veel bij gerookt.
Misschien wel de leukste drug tot nu toe (eerst truffels/2CB)!! (Heb best veel geprobeerd +- 20 drugs).
Al de 3-MeO-PCP beprobeerd?
Met een paysafecard bestelbaar???Ik zou niet beginnen met de 3 Meo dalt PCP.
Die is voor een beginner veeeeeel te sterk
Begin liever met de 2 FD-CK
Die is veel minder kritisch maar errug lekker!
2F-DCK is een beetje de sterk gelijkende maar net niet variant op ketamine. Ketamine levert wat leukere effecten, is veel goedkoper en iets potenter in gewicht. Los van het legale aspect kun je beter offline ketamine halen indien mogelijk.wie heeft óók ervaringen met dit rc?
De uitvinder van 3-MeO-PCP en vele andere RC substanties was langere tijd gedwongen opgenomen in het 'gekkenhuis' nadat hij zichzelf met 100mg 3-MeO-PCP had geinjecteerd. :')Potverdorie 3 meo is heftig, 30mg is al helemaal raar. Niet leuk, niet stom, maar raar. Helemaal waus.
Geïnjecteerd hé, maar is alweer een aardig aantal jaren geleden. Hij komt verder sympathiek over en heeft een zeer vermakelijke schrijfstijl. Hij lijkt aardig bijgetrokken dus wellicht is er hoop voor hopeloos volk.Als de uitvinder van 3 Meo idd zichzelf 100 mg (!!) heeft toegediend, dan is hij toch echt niet goed wijs.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."