Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wordt het medicijn adalat wel eens gebruikt om de bijwerkingen van cocaïne te verminderen?"
"Je vraagt of snuiven met een hersenschudding verstandig is, voor zover ik weet is snuiven nooit verstandig, je kiest zelf voor te snuiven, dus ik zou niet weten waarom je niet kunt snuiven met een hersenschuding? Probeer het anders gewoon zou ik zeggen, en kijk hoe het uitpakt"
"serieus"
"mjah soms heb je niks anders he. stomen werkt ook wel geloof ik maar de badkamer is in de renovatie dus er kan even niet gedouched worden. We hebben nu een nooddouche in de tuin"
"Ewa wie gaat er allemaal volgende week zondagmiddag naar de paté in eindhoven? Moet je doen joh dan ga ik ook Om 2 uur denk ik..."
"Niemand?"
"PepTalk zei: Zou erg toevallig zijn, dat iemand op dezelfde tijd naar dezelfde film gaat. In Eindhoven... En je verwacht een reactie binnen 10 minuten?:P Klik om te vergroten... Haha de tijd gaat zo langzaam :P"
"PepTalk zei: InYourHead zei: PepTalk zei: Zou erg toevallig zijn, dat iemand op dezelfde tijd naar dezelfde film gaat. In Eindhoven... En je verwacht een reactie binnen 10 minuten?:P Klik om te vergroten... Haha de tijd gaat zo langzaam :P Klik om te vergroten... Dat betekend dat je het niet naar je zin hebt, anders vliegt de tijd! Maar wees blij, het menselijke leven is zo voorbij. Geniet ervan, nu het nog kan! Klik om te vergroten... Wanneer je stoned bent lijkt de tijd ook heel langzaam te gaan, ookal heb je het wel naar je zin... Het lijkt gewoon of er in die tussentijd heel veel tijd verstreken is. Wie heeft dat eigenlijk bedacht, tijd? Kom gewoon allemaal naar eindhoven volgende week zondag, 14.00 uur, paté..."
"PepTalk zei: Zou erg toevallig zijn, dat iemand op dezelfde tijd naar dezelfde film gaat. In Eindhoven... En je verwacht een reactie binnen 10 minuten?:P Klik om te vergroten... Jaja nou zijn die 10 minuten wel voorbij Ik vind jou wel een chille gozer ga je ook naar alice? Moet je wel naar eindhoven komen he?"
"Twilight zei: Ben er al een paar jaar mee bezig geweest. Ik ken het hele principe van lucide dromen dus wel, eigenlijk ken ik de theorie van heel veel technieken en dingen die je kan doen in een lucide droom. Het is me alleen nog nooit gelukt om me bewust te worden van een droom. Klik om te vergroten... Ik wel ik ga wel eens als ik een lucide droom heb rollen, over de vloer of op een bed in mijn droom. Dat voelt echt vaag in een droom. Of als ik eerst op mijn horloge kijk en dan dwing ik mezelf even vooruit te kijken en dan opnieuw op mijn horloge. De tweede keer dat ik kijk is de tijd heel anders dan dat ik de eerste keer kijk. Of vliegen voelt altijd toch het beste in een droom. Maar vaak als ik wil vliegen in een lucide droom word ik wakker.. Dat is dan wel weer jammer.. Als je tè helder wordt in een droom word je ook wakker.."