Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1P-LSD persoonlijke dosis voor de eerste keer?

1P-LSD persoonlijke dosis voor de eerste keer?

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
I
ImagineXLid
01-01-2024, 00:00
#1
Helloo,

Deze avond ga ik voor de eerste keer 1P-LSD doen.
Ik heb al eerdere ervaringen met tripmiddelen zoals natuurlijke psychoactieve truffels & paddo's en ook ketamine (k-hole).

Ik heb hier ook trip reports en topics openstaan van mezelf dat ikzelf totaal niet visueel kan trippen op paddos/truffels...
Bv 20g truffels of 15gr truffels en 5gr paddos. Visueel niks. Enkel een leuk gevoel. Voorgaand met lege maag en alle leuke trucjes die daarbij horen. Het lukt niet. Enkel echt een bodyload en leuk gevoel (lachen, gieren, xtc-gevoel)
Ik ben 1m87 en weeg 90+kg ben normaal gezond en neem niks van medicatie of dergelijke maar opbouwend ongeacht de hoeveelheid trip ik niet of het is de muur die een klein beetje ademt. Maar eenmaal ik me rechtstel en iets doe bv gaan rondlopen wordt ik gewoon terug nuchter.

Nu zodus terug on-topic ga ik 1P-lsd uittesten maar ik twijfel over de hoeveelheid. Ik ben geen gebruiker maar ik wil graag experimenteren. Daarom wil ik zo weinig mogelijk dit herhalen. Dus echt opbouwen vindt ik zelf niet zo interessant. Maar wel in het hoofd houdend om het veilig te doen...

Ik heb 2 zegels 1x150ug en 1x100ug.

Als ik deze pak kijkend naar mijn verleden met natuurlijke psychoactieven kan ik dit wel aan... Alleen dit is chemisch dus kan natuurlijk iets heel anders zijn want van keta ben ik wel al in de k-hole trippend beland.. ^^

Normaal was ik vastberaden om de 250ug te nemen omdat ik tegen veel soorten kan ik heb bv bij coke of xtc veel meer nodig dan vrienden ofwel duurt het minder lang bv; ik had een kwartje xtc genomen en daar ging ik echt lekker op maar dat duurde maar 1uurtje. Daarna werd ik vrij snel weer nuchter. Maar dit zette mij wel tot denken dat (ik) die tegen veel kon of veel "tolerantie" had wel hard ging op dat kwartje en dat is ook chemisch net als 1P-LSD.

Dus ja... Nu twijfel ik :tongueout:
Ik ben bang om er niet alles uit te halen en zodoende weer niet ga trippen. Ik wil voldoende nemen en effectief hard trippen.
Ik wil dit wel doen en een echt chaotische visuele trip kan ik wel aan.
Maar ik wil gewoon echt niet "bad" gaan want 1-LSD heeft wel zijn duurtijd die onaantrekkelijk is om bad te gaan. t duurt wel even haha.


Dus daarom zou ik graag even luisteren naar jullie adviezen.
Ook gewoon in het algemeen als iemand tips & tricks heeft laat jullie maar horen :wink:

Eeuwig dankbaar,
Imaginex
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
mijn evaringen zijn
truffels 22g
4ho met op 50
2cb naar de 60

ik heb laast nog nie zo lang geleden voor het eerst lsd gedaan

doe je het alleen ook?

ze vertellen de begin dosis 100 ug te doen om dat je tog altijd weer omhoog kan gaan, mijn intensie was ook 100 omdat het tog wat spannend is/ maar omdat ik me zelf ook ken en wat meer overweldigend ken hebben, en alles over me heen laat gaan, nam ik 150 ug en och wat was het mooi , en vond ik me truffel trip tog intenser , maar dit vond ik mooier en machtiger

wil je rustig aan doen neem 100 ug,

wil je tog net iets meer neem 150 lijkt mij, ik vond het perfecte eerste dosiring minder zou ik ook nie gewild hebben en voor later steeds meer!

als je zelf al vastberaden was 250 te nemen neem 150:). ( coke en xtc is wel een heel ander iets)

tips, ik zou zeker watermeloen halen als je t lekker vind alvast snijde en in de koelkast , heel me koelkast werd een mooie roode kleur ervan toen ik het at.
kleur lampen ook leuk om mee te experimenteren
2: laat alles over je heen komen
3: doe alles wat je niet laten kan en wil doen
4: ik weet niet wat voor muziek style je luisterd, maar een goede pschytranse is perfect
5: luister naar je gevoel voor je dosering en wees er overtuigd van
6: leg het eerst onder je tong( ik deed dat niet slikte het door en kickte na 2, half uur in
7; begin wat vroeger ( deed ik niet nam het 9 uur in toen kickte die in rond half 12 en rond 7was ik kapot dus kon ik niet volledig van de trip genieten scheelde wel met de comedown, toen kon ik lekker slapen
8: gaat het wat minder sluit je af en luister wat rustige muziek of muziek wat je blij maakt je swistch zo om!( ik luister graag heel me trip naar muziek en laat zo me begleiden)

ik denk dat je wel wat moois ga zien en flink ga trippen, zeker de closed eyes visuels waren bizar voor mij
I
ImagineXLid
01-01-2024, 00:00
#3
mitchieee zei:
mijn evaringen zijn
truffels 22g
4ho met op 50
2cb naar de 60

ik heb laast nog nie zo lang geleden voor het eerst lsd gedaan

doe je het alleen ook?

ze vertellen de begin dosis 100 ug te doen om dat je tog altijd weer omhoog kan gaan, mijn intensie was ook 100 omdat het tog wat spannend is/ maar omdat ik me zelf ook ken en wat meer overweldigend ken hebben, en alles over me heen laat gaan, nam ik 150 ug en och wat was het mooi , en vond ik me truffel trip tog intenser , maar dit vond ik mooier en machtiger

wil je rustig aan doen neem 100 ug,

wil je tog net iets meer neem 150 lijkt mij, ik vond het perfecte eerste dosiring minder zou ik ook nie gewild hebben en voor later steeds meer!

als je zelf al vastberaden was 250 te nemen neem 150:). ( coke en xtc is wel een heel ander iets)

tips, ik zou zeker watermeloen halen als je t lekker vind alvast snijde en in de koelkast , heel me koelkast werd een mooie roode kleur ervan toen ik het at.
kleur lampen ook leuk om mee te experimenteren
2: laat alles over je heen komen
3: doe alles wat je niet laten kan en wil doen
4: ik weet niet wat voor muziek style je luisterd, maar een goede pschytranse is perfect
5: luister naar je gevoel voor je dosering en wees er overtuigd van
6: leg het eerst onder je tong( ik deed dat niet slikte het door en kickte na 2, half uur in
7; begin wat vroeger ( deed ik niet nam het 9 uur in toen kickte die in rond half 12 en rond 7was ik kapot dus kon ik niet volledig van de trip genieten scheelde wel met de comedown, toen kon ik lekker slapen
8: gaat het wat minder sluit je af en luister wat rustige muziek of muziek wat je blij maakt je swistch zo om!( ik luister graag heel me trip naar muziek en laat zo me begleiden)

ik denk dat je wel wat moois ga zien en flink ga trippen, zeker de closed eyes visuels waren bizar voor mij
Klik om te vergroten...


Bedankt voor je reactie.

Omdat jij wel tript op bovenstaande juist daarom wou ik voor 250 ug gaan want op bovenstaande en behoorlijk grote porties truffels & paddo's heb ik niks van visuals gehad...

Juist daarom wou ik 250 doen. Ik wil er echt alles uithalen maar natuurlijk zonder bad te gaan. Ik heb schrik als ik maar 150 pak dat ik weer niks ga hebben van visuals en teleurgesteld achterblijf zoals elke keer met paddo's/truffels.

Ik doe dit ook uitzondelijk met een groepje vrienden waarvan iedereen meedoet. Mijn vriendin komt ook mee en die blijft nuchter als (tripsitter).
We doen dit uitzonderlijk en doen dit helemaal niet vaak. Eerder sporadisch dus ik wil echt wil visueel een trip gaan beleven. Dit wetende zeg je nog altijd 150ug of toch maar 250ug?

Ook stel ik mij de vraag als 150ug pakken en die van 100ug knippen een optie is. Maar volgens mij is de dosering dan niet 100% juist bij het geknipte zegeltje omdat het goedje niet perfect in het midden ligt natuurlijk.


Groetjes!
I
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik lees jou topics ff en kom ik weer op terug,

er zulle ook nog veel andere professoren zijn die je kunne helpe op t forum
C
CyndaquilLid
01-01-2024, 00:00
#5
100 tot 150ug met de eerste als je het extra safe wilt spelen.
Het kan zijn dat je niet gevoelig bent voor psilocybine wat in truffels en paddo's zit maar LSD is een hele andere stof en 250ug kan zeker heftig zijn als die wel inslaat.
Bovendien kan je binnen een paar weken die 250ug nemen als 150ug tegenvalt.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Hoeveel is het uiteindelijk geworden? Heb je het gister gedaan?
Ik hoop, dat je goed getript hebt!

Anders kun je mss eens truffels met een Mao-remmer nemen? Wat denk jij @Mindless?
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#7
In een van je vorige topics heb je diverse tips gehad over een andere setting (alleen of met 1 buddy met dezelfde intentie, ogen dicht en alles over je heen laten komen. Vanwaar nu toch weer dezelfde setting proberen, waarvan je zelf aangaf het gevoel te hebben dat vrienden je ook afleiden en tegenhouden diep te gaan?

Anyway, als je 't al hebt gedaan ben ik benieuwd naar je ervaring!
I
ImagineXLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dag allen,

Het is 200ug geworden.
Ik heb 1x150 genomen en die van 100 gehalveerd.
Ik nam ze beide onder de tong voor een halfuurtje ongeveer. Daarna waren ze zodanig zacht dat ze gwn oploste in men mond :tongueout:

Het was een hele fijne ervaring. Vanaf het moment dat ik het in mijn mond stak werkte het al na 30-45min. Een goed gevoel, euforisch en lachen, lachen lachen. Een lach op mijn gezicht met tranen in m'n ogen van te lachen met alles en vooral met m'n beste vriend en ook gewoon om niks eigenlijk en gewoonweg een gelukzalig gevoel. Ik heb het gevoel gehad voor het eerst wel visueel te trippen al was het niet dat heel de kamer stond te dansen. Gewoon lichte bewegingen. Alsof alles ademde waar ik naar keek.

Wat me wel opviel was kleuren. Overal een schijn van kleur ook samen rond de tv. Alsof er schijn was van ledstrips rondom. Echt mooi gewoon. Fascinerend die kleuren. Buiten leek het alsof de maan af en toe feller werd alsof het een lamp is die werd aangestoken. De wolken beweegden ook veel en vormden af en toe vormpjes. Na een wandeling buiten toch maar weer naar binnen gegaan want buiten stappen gebeurde er niet veel. T was pas als ik echt mij neerzette en alleen concentreerde en focuste dat ik kon trippen.

Het enige nadeel dat ik had was maagpijn. Ik dacht dat het was omdat ik al een hele dag niet gegeten had... Dus ik had mijzelf geforceerd wat chips te eten want zin in eten had ik echt niet. Maar eenmaal ik proefde was ik vertrokken man dit was lekker haha. Maar de maagpijn bleef een hele tijd, ik probeerde er niet over na te denken maar soms nam de pijn over maar dan maakte ik weer plezier met m'n vrienden en dacht ik er niet aan.

Het duurde wel echt lang om 20:50 zegel genomen en om 7u naar huis gegaan. Nog opgebleven in bed tot half 9. Kleuren waren nog steeds mooi te zien. Daarna ogen toe gedaan en nog wat closed eye visuals omdaarna toch in slaap te vallen

T was niet wat ik 100% van visueel trippen verwachtte ofwel was het niet hard genoeg. Dus als ik het nog eens doe verhoog ik de dosis. en neem ik zeker 250 of zelf 300ug en dan overdag.

Bedankt voor de tips/info alvast
I
ImagineXLid
01-01-2024, 00:00
#9
Blikje Pløp zei:
In een van je vorige topics heb je diverse tips gehad over een andere setting (alleen of met 1 buddy met dezelfde intentie, ogen dicht en alles over je heen laten komen. Vanwaar nu toch weer dezelfde setting proberen, waarvan je zelf aangaf het gevoel te hebben dat vrienden je ook afleiden en tegenhouden diep te gaan?

Anyway, als je 't al hebt gedaan ben ik benieuwd naar je ervaring!
Klik om te vergroten...

Juist.. je kan gelijk hebben en ik zal er alleen waarschijnlijk meer kunnen uithalen.. misschien in de toekomst. Maar het lijkt me leuker met 2-3

Ik experimenteer van alles met ons vriendengroepje die we hebben. Alleen gebruiken is voor mij een brug te ver.. Ik weet het niet, moet ik nog over nadenken.

Ik ben alleszinds verder gekomen dan truffels/paddo's

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."