#1
Helloo,
Deze avond ga ik voor de eerste keer 1P-LSD doen.
Ik heb al eerdere ervaringen met tripmiddelen zoals natuurlijke psychoactieve truffels & paddo's en ook ketamine (k-hole).
Ik heb hier ook trip reports en topics openstaan van mezelf dat ikzelf totaal niet visueel kan trippen op paddos/truffels...
Bv 20g truffels of 15gr truffels en 5gr paddos. Visueel niks. Enkel een leuk gevoel. Voorgaand met lege maag en alle leuke trucjes die daarbij horen. Het lukt niet. Enkel echt een bodyload en leuk gevoel (lachen, gieren, xtc-gevoel)
Ik ben 1m87 en weeg 90+kg ben normaal gezond en neem niks van medicatie of dergelijke maar opbouwend ongeacht de hoeveelheid trip ik niet of het is de muur die een klein beetje ademt. Maar eenmaal ik me rechtstel en iets doe bv gaan rondlopen wordt ik gewoon terug nuchter.
Nu zodus terug on-topic ga ik 1P-lsd uittesten maar ik twijfel over de hoeveelheid. Ik ben geen gebruiker maar ik wil graag experimenteren. Daarom wil ik zo weinig mogelijk dit herhalen. Dus echt opbouwen vindt ik zelf niet zo interessant. Maar wel in het hoofd houdend om het veilig te doen...
Ik heb 2 zegels 1x150ug en 1x100ug.
Als ik deze pak kijkend naar mijn verleden met natuurlijke psychoactieven kan ik dit wel aan... Alleen dit is chemisch dus kan natuurlijk iets heel anders zijn want van keta ben ik wel al in de k-hole trippend beland.. ^^
Normaal was ik vastberaden om de 250ug te nemen omdat ik tegen veel soorten kan ik heb bv bij coke of xtc veel meer nodig dan vrienden ofwel duurt het minder lang bv; ik had een kwartje xtc genomen en daar ging ik echt lekker op maar dat duurde maar 1uurtje. Daarna werd ik vrij snel weer nuchter. Maar dit zette mij wel tot denken dat (ik) die tegen veel kon of veel "tolerantie" had wel hard ging op dat kwartje en dat is ook chemisch net als 1P-LSD.
Dus ja... Nu twijfel ik![:tongueout:]()
Ik ben bang om er niet alles uit te halen en zodoende weer niet ga trippen. Ik wil voldoende nemen en effectief hard trippen.
Ik wil dit wel doen en een echt chaotische visuele trip kan ik wel aan.
Maar ik wil gewoon echt niet "bad" gaan want 1-LSD heeft wel zijn duurtijd die onaantrekkelijk is om bad te gaan. t duurt wel even haha.
Dus daarom zou ik graag even luisteren naar jullie adviezen.
Ook gewoon in het algemeen als iemand tips & tricks heeft laat jullie maar horen![:wink:]()
Eeuwig dankbaar,
Imaginex
Deze avond ga ik voor de eerste keer 1P-LSD doen.
Ik heb al eerdere ervaringen met tripmiddelen zoals natuurlijke psychoactieve truffels & paddo's en ook ketamine (k-hole).
Ik heb hier ook trip reports en topics openstaan van mezelf dat ikzelf totaal niet visueel kan trippen op paddos/truffels...
Bv 20g truffels of 15gr truffels en 5gr paddos. Visueel niks. Enkel een leuk gevoel. Voorgaand met lege maag en alle leuke trucjes die daarbij horen. Het lukt niet. Enkel echt een bodyload en leuk gevoel (lachen, gieren, xtc-gevoel)
Ik ben 1m87 en weeg 90+kg ben normaal gezond en neem niks van medicatie of dergelijke maar opbouwend ongeacht de hoeveelheid trip ik niet of het is de muur die een klein beetje ademt. Maar eenmaal ik me rechtstel en iets doe bv gaan rondlopen wordt ik gewoon terug nuchter.
Nu zodus terug on-topic ga ik 1P-lsd uittesten maar ik twijfel over de hoeveelheid. Ik ben geen gebruiker maar ik wil graag experimenteren. Daarom wil ik zo weinig mogelijk dit herhalen. Dus echt opbouwen vindt ik zelf niet zo interessant. Maar wel in het hoofd houdend om het veilig te doen...
Ik heb 2 zegels 1x150ug en 1x100ug.
Als ik deze pak kijkend naar mijn verleden met natuurlijke psychoactieven kan ik dit wel aan... Alleen dit is chemisch dus kan natuurlijk iets heel anders zijn want van keta ben ik wel al in de k-hole trippend beland.. ^^
Normaal was ik vastberaden om de 250ug te nemen omdat ik tegen veel soorten kan ik heb bv bij coke of xtc veel meer nodig dan vrienden ofwel duurt het minder lang bv; ik had een kwartje xtc genomen en daar ging ik echt lekker op maar dat duurde maar 1uurtje. Daarna werd ik vrij snel weer nuchter. Maar dit zette mij wel tot denken dat (ik) die tegen veel kon of veel "tolerantie" had wel hard ging op dat kwartje en dat is ook chemisch net als 1P-LSD.
Dus ja... Nu twijfel ik
Ik ben bang om er niet alles uit te halen en zodoende weer niet ga trippen. Ik wil voldoende nemen en effectief hard trippen.
Ik wil dit wel doen en een echt chaotische visuele trip kan ik wel aan.
Maar ik wil gewoon echt niet "bad" gaan want 1-LSD heeft wel zijn duurtijd die onaantrekkelijk is om bad te gaan. t duurt wel even haha.
Dus daarom zou ik graag even luisteren naar jullie adviezen.
Ook gewoon in het algemeen als iemand tips & tricks heeft laat jullie maar horen
Eeuwig dankbaar,
Imaginex