#1

Morgen vrijdag 30 juli wordt ik opgenomen. Ik wil jullie graag meenemen in mijn beleving en ervaring. Voor mij de eerste keer en ik volg graag mijn eigen lijfspreuk op " One day at a time "
Ik hoop door regelmatig hier een berichtje te plaatsen dat ik van mezelf kan afschrijven. Tips en vragen zijn altijd welkom.
Gr Bianca