Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben enorm nieuw hier op het forum maar dit is zoals ik het zie... Als je met lieve vrienden bent, op een gezellig en leuk feest kan het bijna niet bad gaan. Wat wel kan gebeuren is dat je erg emotioneel wordt, overmand worden door emoties en flink huilen zou dan echt wel kunnen gebeuren. Dan kan je je natuurlijk afvragen of dat is wat je wilt op een feest. Als het gebeuren moet gebeurt het maar ik begrijp je terughoudendheid. Ikzelf denk dat het verstandiger is om dit proces nuchter door te gaan. verwerk het zoals je dat doet en als je je rustiger voelt en emoties verdwijnen naar de achtergrond dan gewoon een te gekke avond maken op een leuk feest. Dat zou ik doen..."
"Met een Cordon Sanitaire wordt geprobeert hetzelfde te bereiken als wat Baudet zou proberen met die scholen. Namelijk het uitsluiten van een groep of partij. Lijkt me niet de juiste oplossing, Wat wel zou kunnen werken is de ouders die helaas in die situatie zitten, goed voor te lichten door bijvoorbeeld uit te leggen dat in de gemeente Amsterdam de zogenaamde " Scholierenvergoeding" bestaat voor minima. https://www.amsterdam.nl/werk-inkomen/pak-je-kans/scholierenvergoeding/"
"met de invoering van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) is er in de EU echt heel erg veel veranderd in de dataretentie. (bewaren van data) Waar voorheen onder de Wet bewaarplicht telecommunicatiegegevens (WBT) voornamelijk de metadata werd bewaard voor criminaliteitsbestreiding wordt onder de nieuwe AVG de datartentie fors uitgebreid. (Big Data) Alle soorten data vallen nu onder de dataretentie met speciale aandacht voor persoonsgegevens. Maar er zijn daarbij wel veel strengere eisen gesteld aan dataretentie-beleid. Dat beleid is weer onderdeel van een data governance, die op zijn beurt weer alle onderdelen van databeheer omvat. Een zwaar punt is bijvoorbeeld de toegangsrechten tot de data. Juffrouw Jannie heeft echt geem toegang meer en uitsluitend de omschreven toegangsgerechtigden hebben toegang.(mits justitie opeist) "Grappig" is wel dat in de AVG nergens de dataretentie word genoemd maar weerwel de maximale bewaartermijn van dataretentie. Data mag niet meer onbeperkt bewaard blijven. Een mooie, belangrijke regel binnen de AVG isdat de burger,(consument, klant of werknemer) altijd het recht heeft om zijn of haar (persoons)gegevens in te zien, te laten wijzigen of zelfs te laten verwijderen (Recht om vergeten te worden). De verwerker van deze gegevens is verplicht aan een dergelijk verzoek mee te werken. Maar de hele AVG is nog veel uitgebreider en complexer en ik moet eerlijk zeggen, op veel punten ook best goed voor de burgers, die vaak geen idee hebben wat er allemaal over je bewaard wordt. Of het Orwelliaans wordt, denk het niet maar ik steek m'n hand er niet voor in het vuur. Dat er verschrikkelijk veel geld mee verdiend wordt, echt wel! Als je het marketingtechnisch bekijkt is het een natte droom, wat is er nou mooier dan te weten wat er over 6 maanden trending is. Wat betreft privacy is het een draak. Als je echt prive zaken wilt bespreken kan je het beste ergens in de duinen gaan wandelen en geen telefoons mee. Best k*t."
"Snelleke Snel zei: Ik moet altijd iets hebben, eerst blowen toen pillen, toen pep, toen coke en nu weer pep.. Oja alcohol niet te vergeten, ben ik ook niet vies van om zacht uit te drukken... vooral in die coke tijd zoop zo een fles vodka weg.. Met pep op drink ik heel weinig alcohol, dus vind dat ook nogal een tricky gedachte wat daarin gaat gebeuren... Klik om te vergroten... Door dit stukje denk ik ook dat je serieus moet gaan kijken hoe je een pauze kan nemen. Jezelf terugvinden en weer leren dat het zonder ook leuk kan zijn. Ik zie het mezelf typen en ik denk tegelijkertijd; serieus, ga je dat echt zeggen?!"
"Snelleke Snel zei: Klinkt zo vermoeiend😫 Klik om te vergroten... Ha ja. Je zal ook zeker naar de kliote gaan! Al die jaren huppelepup zal zeker niet in een weekje slecht poepen opgelost zijn..."
"IkWeer zei: Ha ja. Je zal ook zeker naar de kliote gaan! Al die jaren huppelepup zal zeker niet in een weekje slecht poepen opgelost zijn... Klik om te vergroten... Deze kwam misschien wat hard over nu ik het even terug lees. Sorry voor dat..."
"Snelleke Snel zei: Thanks, maarja de waarheid is hard😅 Klik om te vergroten... Das waar maar ik denk niet dat ik je dta hoef te vertellen. Weet je zelf wel..."
"Snelleke Snel zei: Helaas maar al te goed😶 Klik om te vergroten... hmhm...ik heb je post paar keer gelezen. Ik snap het..."
"Coke+ghb+leuke vrouw Speed+mdma"
"Snelleke Snel zei: Ben benieuwd wanneer ze dan weer gaan vechten was ckr spannend ja Klik om te vergroten... Ik denk dat Badr nu stopt."