#1
Dat lijkt me toch aardig fors als 50mg al als een zware dosering wordt gezien.Heb over de hele avond maar 0.3 gehad.
en danEn N-Ethylhexedrone vindt ik persoonlijk niks voor mij ik heb het geprobeerd en ga het ook nooit weer doen.
Lol!Ik heb natuurlijk nog aardig wat over dus vanavond toch nog maar keer proberen morgen
