Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsN-Ethylhexedrone (Hexen)

N-Ethylhexedrone (Hexen)

9 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb over de hele avond maar 0.3 gehad.
Klik om te vergroten...
Dat lijkt me toch aardig fors als 50mg al als een zware dosering wordt gezien.

En N-Ethylhexedrone vindt ik persoonlijk niks voor mij ik heb het geprobeerd en ga het ook nooit weer doen.
Klik om te vergroten...
en dan
Ik heb natuurlijk nog aardig wat over dus vanavond toch nog maar keer proberen morgen
Klik om te vergroten...
Lol! :tonguewink:
H
Huis89Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Zonder om weg te gooien he:tearsofjoy:
H
Huis89Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Van de week N-Ethylhexedrone besteld en kreeg het vrijdag thuis.
En natuurlijk kon ik niet wachten en heb het gelijk die avond geprobeerd terwijl ik zaterdag moest werken niet zo slim natuurlijk. Maar ben ook bekend met coke dus dacht dat komt wel goed.
Heb over de hele avond maar 0.3 gehad.

Ben om 18:30 begonnen en heb heel voorzichtig een heel klein lijntje neer gelegd ken het niet dus rustig aan.
Het brand heel iets maar is niet echt vervelend. Ongeveer om de 20 min heb ik elke keer een klein lijntje genomen met de gedachten dat ik ook nog moet werken.
Na ongeveer 60 min rond 19:30 zat ik in mijn hoogte punt was wel een beetje te vergelijken met coke klamme handjes had het mega warm drukte mijn kaken op elkaar en kreeg ik zin om te praten heb intieme gesprekken gehad met iemand op de app als je het terug leest dat je denk. Waarom heb ik dat gezecht hahaha.
Kon gewoon niet stil zitten ik zat mezelf in de weg zeg maar op de bank en voelde mij best we lk zenuwachtig. Nu vindt ik wel dat coke fijner piekt.
Rond 21:30 uur heb ik mijn laatste lijntje gehad ik merkte wel dat ik meer wou maar kon gelukkig mij zelf bedwingen met het idee Dat ik ook moest werken.
Rond 23:30 ben ik naar bed gegaan en was nog steeds met dezelfde aan het appen. Mijn lichaam was echt nog niet klaar voor bed maar ik moest wel.
Ik merkte dat die afzakt en kreeg last van hartkloppingen en merkte dat ik gewoon echt strak in bed lag. Ik kon niet lekker chillen in mijn bed.
Heb die nacht geen oog dicht gedaan en ongeveer om het uur naar de wc ik moest dan ook echt nodig plassen.
6uur hop mijn bed uit was gewoon nog klaar wakker alleen geïrriteerd omdat ik geen oog dicht heb gedaan.
Nou even naar de spiegel dan maar heb van die mega grote drugs ogen .Echt wat slecht. Maar verder was ik gewoon helder en goed wakker zo sta ik normaal niet op.
Heb die hele dag zo goed als niks kunnen eten ik had wel honger maar ik kreeg het gewoon niet naar binnen heb smiddags een half broodje gegeten die ik wel met veel drinken naar beneden moest spoelen.
Smiddags kreeg ik het pas echt zwaar dat collega's aan mij vroegen gaat het wel goed met je ik was helemaal wit en kakte helemaal in alles was te veel en te zwaar.
Ik was blij dat ik weer thuis was.

Normaal gebruik ik echt nooit als ik moet werken en ga dat ook zeker nooit weer doen.

En N-Ethylhexedrone vindt ik persoonlijk niks voor mij ik heb het geprobeerd en ga het ook nooit weer doen. De piek is opzich wel fijn maar het gevoel wat erna komt hoeft van mij niet meer.
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Had je een pauze gehad, voor je dit nam betreft amfetamines e.d.? Persoonlijk vind ik werken op zich na festivals en drugs gebruik lekker (al doe ik het tegenwoordig niet meer), je moet die knop om zetten zodat je fluitend de dag door gaat en de dip niet komt opzetten.

Raad je dit trouwens aan om te slikken? Ik ben zelf niet iemand die graag snuift, maar liever iets slikt. Effecten zijn milder en duren langer, dus wellicht is dit een optie voor jou btw.

En wat spookte er rond in je hoofd? Gedachtes, gekkigheid, ellende, stress, etc of gewoon rust en kalmte?
H
Huis89Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Bas zei:
Had je een pauze gehad, voor je dit nam betreft amfetamines e.d.? Persoonlijk vind ik werken op zich na festivals en drugs gebruik lekker (al doe ik het tegenwoordig niet meer), je moet die knop om zetten zodat je fluitend de dag door gaat en de dip niet komt opzetten.

Raad je dit trouwens aan om te slikken? Ik ben zelf niet iemand die graag snuift, maar liever iets slikt. Effecten zijn milder en duren langer, dus wellicht is dit een optie voor jou btw.

En wat spookte er rond in je hoofd? Gedachtes, gekkigheid, ellende, stress, etc of gewoon rust en kalmte?
Klik om te vergroten...

Gebruik alleen coke in het weekend.
En gebruik normaal ook nooit als ik moet werken en weet nu gelijk waarom.

Ik was heel erg onrustig en er spookte vooral vragen door mijn hoofd waar ik nog geen antwoorden op had vooral prive dingen
Dus ja heb iemand helemaal vol gegooid met al mijn vragen. De tijd vloog ook voorbij.

De stres en ellende kwam dus de volgende dag op het werk bang dat collega's het zullen merken.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
N-Ethylhexedrone is een drug gerelateerd aan Cathinones. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar het lijkt me vrij logisch dat de effecten die je beschrijft niet zo heel raar zijn bij dit middel.

Beertjhu zei:
even naar de spiegel dan maar heb van die mega grote drugs ogen
Klik om te vergroten...
Beertjhu zei:
Heb die hele dag zo goed als niks kunnen eten
Klik om te vergroten...
Vergrote pupillen en weinig eetlust zijn nou eenmaal bekende effecten van stimulanten. Dat is wat het doet met je lichaam.

Beertjhu zei:
Smiddags kreeg ik het pas echt zwaar dat collega's aan mij vroegen gaat het wel goed met je ik was helemaal wit en kakte helemaal in alles was te veel en te zwaar.
Klik om te vergroten...
Dat komt omdat je het gebruikt terwijl je de volgende dag moet werken. Begrijp me niet verkeerd, ik wil niet de moraalridder uithangen, integendeel. Er zijn ook keren dat ik teveel amfetamine had gesnoven terwijl ik de volgende dag moest werken en dus met UFO-ogen op werk verscheen. Dat wil je vermijden.

Beertjhu zei:
En N-Ethylhexedrone vindt ik persoonlijk niks voor mij ik heb het geprobeerd en ga het ook nooit weer doen. De piek is opzich wel fijn maar het gevoel wat erna komt hoeft van mij niet meer.
Klik om te vergroten...
Niet helemaal eerlijk gezien de situatie waarin je had gebruikt die verre van ideaal was. Ondanks dat lijkt het me niet echt een hele interessante stof om mee te experimenteren.

Beertjhu zei:
De stres en ellende kwam dus de volgende dag op het werk bang dat collega's het zullen merken.
Klik om te vergroten...
Ja. They knew.
H
Huis89Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb natuurlijk nog aardig wat over dus vanavond toch nog maar keer proberen morgen vrij dus geen probleem.
Ben rond 20 uur begonnen en tot nu toe ga ik aardig lekker .zweet handen kaak schaatsen en heb zeker zin om te praten met iedereen.
Ik neem nu ook mijn laatste lijntje en kijken of ik ergens kan slapen Of niet is ook geen probleem:nevergonnagiveyouup:
J
JenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Haha lees nu pas dat ik je rapport al had gelezen was het weer vergeten...
H
Huis89Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Jen zei:
Haha lees nu pas dat ik je rapport al had gelezen was het weer vergeten...
Klik om te vergroten...

Hahaha je mag hem natuurlijk altijd nog een keer lezen
J
JenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja gedaan wou je net gaan vragen hoe het ging..
Maar begrijp het nu al..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."