Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel mdma gebruiken?

Hoeveel mdma gebruiken?

12 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
P
Plato071Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi ik ben nieuw met het gebruik van mdma wel een keer xtc gedaan wat geweldig was, heb nu dus 1 gram 'pure' mdma gekocht t is beetje bruin doorzichtig en lijkt op gebroken glas... heb hier geen ervaring mee zal ik eerst maar met een halve gram beginnen en daarna de helft bijnemen??? En zal ik het snuiven of op me pijpje knalle heb wel ervaring met chinezen base coke (amoniak) en crack (baking soda)
B
BeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb je het al laten testen? :grin:
P
Plato071Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Bee zei:
Heb je het al laten testen? :grin:
Klik om te vergroten...
Dat niet maar hal alles bij hem en me vrienden doen t wel vaker
K
KropSlaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je al eens XTC hebt gebruikt, ben je natuurlijk niet echt 'nieuw' in het gebruik van MDMA. Zelfde werkzame stof ten slotte. Idealiter laat je het wel ff testen zodat je de zuiverheid kent, want dan weet je natuurlijk waar je het over hebt qua hoeveelheden, maargoed. Als je al begint over een halve gram gebruiken, tja... Dan is een speech over 'verstandig' drugsgebruik misschien al niet op zijn plek :thinking:

Ik heb geen ervaring met MDMA van je pijpje (lol). Snuiven vind ik weinig toevoegen, komt wat sneller op en je hebt wat minder nodig, maar waarom zou je als je gewoon 1 gram hebt liggen. Maak er gewoon een bommetje van en gebruik oraal. Iets van 1,5mg werkzame stof MDMA per kg lichaamsgewicht is een goede (maximale) dosis (of gewoon totaal 80-120mg totaal volgens een vet grafiekje van @Neo-Shulginist ). Tenzij je redelijk zwaar bent is die halve gram dus wel een hoge inschatting :wink:
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Daar heb je @Plato071 weer lol.

Met een gram MDMA kristal/poeder kan je zo 5 a 6 tot zelfs 8 a 9 feestjes doen. Beginnen met een halve gram is veel te veel en zal een mindere ervaring geven dan rond de 120 a 150mg.
P
Plato071Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Oke dan xD ben alleen echt met base bekent eig ben benieuwd kan je het gwn tijdens werk doen of ervoor want is minder heftig dan xtc begreep ik wel wat duurder betaalde * modknip geen prijzen noemen *
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#7
@Plato071
Prijzen van drugs mogen niet genoemd worden, haal die snel weg of je riskeert een ban.
H
Huis89Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Het snuiven heb ik ook geen ervaring mee.
Maar je kunt er ook gewoon een bommetje van maken wat in een vloetje en naar binnen gooien en gaan met die banaan:nevergonnagiveyouup::nevergonnagiveyouup::nevergonnagiveyouup:
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Plato071 zei:
ik ben nieuw met het gebruik van mdma
Klik om te vergroten...
Plato071 zei:
een keer xtc gedaan wat geweldig was
Klik om te vergroten...
Lees deze twee zinnen hardop op en vertel me wat er niet klopt.

Plato071 zei:
bruin doorzichtig en lijkt op gebroken glas
Klik om te vergroten...
Niet mogelijk te zeggen, totdat je laat testen. Misschien is het wel dat leuke stofje strychnine wat je spierkrampen geeft totdat je dood gaat?

Plato071 zei:
zal ik eerst maar met een halve gram beginnen en daarna de helft bijnemen?
Klik om te vergroten...
Dat is een hele fucking domme vraag die je nu stelt en ik vraag me werkelijk af hoe oud je bent. 500 mg is ongeveer 4/5 dosissen die je in een keer tot je wilt nemen.

Plato071 zei:
zal ik het snuiven of op me pijpje knalle
Klik om te vergroten...
Plato071 zei:
heb wel ervaring met chinezen base coke (amoniak) en crack (baking soda)
Klik om te vergroten...
Wauw. Geen woorden. Kan iemand deze persoon verwijderen van dit forum?
s
stomme eendLid
01-01-2024, 00:00
#10
Plato071 zei:
Oke dan xD ben alleen echt met base bekent eig ben benieuwd kan je het gwn tijdens werk doen of ervoor want is minder heftig dan xtc begreep ik wel wat duurder betaalde 60eu
Klik om te vergroten...
Hoi Plato, je opmerkingen hier laten inderdaad zien dat je nogal nieuw bent op gebied van xtc en mdma. Of je bent aan het trollen, dat kán natuurlijk ook. Uitgaand van het eerst: nee en halve gram is alles behalve een goede start dosis een net zo min is het een goed idee mdma vlak voor je werk te nemen (tenzij je op een techno feestje werkt allicht).
En nee het is niet minder heftig dan xtc, mdma is de werkzame stof in xtc, dus in zelfde dosering even heftig.

Er is nog een hoop te leren voor je:upsidedown:
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als je met base op je werk bekent bent dan kan xtc ook wel leren kennen. Je moet het alleen niet slokken want je lucht uit je toeter ruikt dan echt naar xtc. Noch veel ergere lucht dan alkohol. Beter ga je naar de sheithuis en die Illy in je booty droppen. Dan kan je verder op manieren blijven praten zonder vieze lucht.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#12
MDMA ‘op je pijpje knalle’, lol ook goedenavond, moet niet gekker worden hier. xD

@Plato071 Google is niet voor niks uitgevonden, je kunt je ook een beetje inlezen voordat je hier op het forum komt brabbelen met de vraag of een halve gram MDMA een goede begindosis is (néé) om vervolgens het lumineuze idee te opperen om bij te gaan nemen met nog eens een halve gram (NÉÉ). Tenzij je graag Russische roulette MDMA-editie speelt en/of een intense wens hebt om stuiptrekkend op de EHBO te belanden, dan valt het te overwegen, in alle andere gevallen is dit ten zeerste af te raden.

Ga je verdiepen of stop met trollen.

En geen prijzen noemen, de volgende keer is dat een ban.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
@Plato071
Lees dit eens echt AANDACHTIG en GOED door.

https://drugsforum.nl/threads/mdma-xtc-handleiding.61333/

En niet alleen lezen maar ook de richtlijnen volgen...

Je bent erg onervaren en ook wel naïef. Dat je alles bij dezelfde koopt en je vrienden ook zegt niets over de kwaliteit van je drugs. Dealers willen geld verdienen, ook aan hun “vrienden”. Het is hun werk.. Dus testen die handel voor je het neemt. De meeste dealers liegen over hun drugs of weten zelf ook niet wat ze precies verkopen.

Ow en: xtc = mdma.

Oh ja, en probeer alsjeblieft niet zo mega ondoordacht en dommig te doen als je akkefietjes van de week met Tramadol en alcohol... Please

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."