Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswelke weegschaaltje?

welke weegschaaltje?

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
Z
ZonnetjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Eentje die in iedergeval 0,001mg significant is.
Zie idd die bovenstaande link.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#2
Welk weegschaaltje zal ik kopen? Ik kijk al bij bol.com en coolblue, maar kan niet echt uitkomen. Welke is goed om drugs af te wegen? :)
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Er zijn al genoeg soortgelijke topics, gebruik maar eens de zoekbalk voor je onnodig een nieuw topic plaatst.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#4
https://drugsforum.nl/threads/jmths-weegschaal-guide-2018.63479/
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#5
PsyTekZ zei:
https://drugsforum.nl/threads/jmths-weegschaal-guide-2018.63479/
Klik om te vergroten...
Dat bedoelde ik dus!
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#6
ketakoekjes zei:
Dat bedoelde ik dus!
Klik om te vergroten...

Staat zelfs bovenaan in de rubriek waar dit topic gestart is :upsidedown::grinning:
H
HoxyzLid
01-01-2024, 00:00
#7
https://www.aliexpress.com/item/0-0...lgo_pvid=9f866f1e-d8dc-4037-bf96-8e5610dbc4d6

Op de milligram nauwkeurig.
U
Undercover BusterLid
01-01-2024, 00:00
#8
Alle weegschalen voldoen voor kilo’s man.
Natuurlijk een grapje maar voor die micro shit kun je beter wat meer uitgeven want die goedkope troep is geen van allen nauwkeurig. De meeste gebruiken die terwijl ze niets hebben om ze af te stellen (kalibreren) terwijl dat wel nodig is. En ook hebben die goedkope dinge vaak ongelijke voetjes waardoor ze bijna altijd scheef staan en al staan ze stabiel dan heb je dus nog geen accuraat resultaat. Ligt er ook maar net aan hoe accuraat je het wilt hebben maar 0,05 speling zit op de meeste van die goedkope dingen.
Ik ben er niet echt meer in thuis maar vroeger waren de goede 300,- gulden en die had iedereen. Maar natuurlijk ook vanwege beperkte keus. Nu heb je een goede voor eurootje of 50 denk.
Maar zoals ik zei ben er niet echt meer in thuis.

Waarom antwoord ik eigenlijk dan? Ffs lol

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."