Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bee zei: Bij zo'n pijpje zit er normaal nog een kopje op https://www.waterpijp-bong.nl/pijpe...len-small-bowl-kop-voor-bong-of-pijp-headshop . Daar zit normaliter het gaasje in. Wat ik heb gedaan is een laagje erin van iets wat rookbaar is maar geen effect geeft (bijv. Greengo tabakvervanger), daar de DMT op strooien en dan een dikkere laag van de tabakvervanger (in dit geval dan). Als er niks tussen zit is de kans wat groter dat je je DMT verbrandt en dat is naast zonde ook bijzonder onprettig op de keel. Ik lees veel over de VaporGenie om te roken, maar ook dat het het makkelijkst is om the Machine te maken https://wiki.dmt-nexus.me/The_Machine Zelf heb ik het gerookt met een vaporizer en dat was echt heel prettig, maar zo'n ding kost klauwen met geld en ik was achteraf wel bezorgd of de DMT hem niet beschadigd zou hebben. Klik om te vergroten... Aangezien ik verder nooit gebruik zou maken van een vaporizer wordt dat me iets te gek inderdaad. Bij dat pijpje die ik linkte zit niet zo'n kop dacht ik? Dus dan zou ik die jij linkte nog apart er bij moeten halen, of voldoet de dmt gewoon in het bolletje strooien ook? Extra rooktabak/as er bij doen lijkt me niet mogelijk als ik het gewoon in het bolletje van de pijp gooi."
"Bee zei: Ik denk dat als je dat doet en je een hijs neemt, de niet alleen de rook binnen krijgt maar ook poeder Wellicht niet superfijn. Klik om te vergroten... Casaan zei: Je wilt de DMT het liefst niet verbranden. Het moet roken en die rook wil je inhaleren. Ik denk dat het voor iedereen verschillend kan zijn wat het beste werkt . Voor mij was een bong fantastisch . Laat je weten wat je hebt gedaan? Klik om te vergroten... Ik denk dat ik het gewoon in het pijpje gooi en de vlam zo'n 2 centimeter al circulerend er van af hou. Ik heb 500mg en zal beginnen met 30 denk ik. Dus als ik het verkloot heb ik nog genoeg speelruimte. Moet ik indien ik het verkloot heb ook een uur wachten voor m'n tweede hit? Will update."
"Nou pijpje en gaasjes zijn ook besteld. Toch nog een vraagje, zijn de gaasjes nodig? Zo ja, hoe werkt dit? Mijn veronderstelling was dat ik gewoon dmt in de kop met (as?) kon gooien en dan de vlam er onder kon houden. Maar lees ook veel over gaasjes dus voor de zekerheid die maar meegenomen. Hoe zou dat in z'n werk gaan? Gaasje op de opening van de kop met daarover dmt en as?"
"Jmths zei: DMT is vrij gevoelig voor hitte, tijdens extractie wil je niet voorbij 45C verhitten. Als er geen lucht bij kan is verbranding niet / minder snel mogelijk, om een beetje idee te geven. Zogezegd iets lastiger dan simpelweg een peukie opsteken wil je het een beetje fatsoenlijk doen. Kijk uit dat je geen brandend materiaal laat vallen na een hit of probeert op te staan, tripzitter eerste keer is wel aan te raden. Veel plezier. Klik om te vergroten... Met vlam er onder doelde ik ook op een paar centimeter er van af, liever iets te ver dan te dicht bij denk ik dan. Ik zie vanzelf wanneer de pijp zich met rook vult neem ik aan. Dmt in de pijp en iets verhitte is good to go dus? Of moet er nog iets van as bij? Tripsitter is sowieso aanwezig."
"Benzoboss zei: LA MACHINA! Klik om te vergroten... Ben reeds twee keer gescammed dus DMT laat nog even op zich wachten helaas. Pijpje die ik alvast besteld heb laat ik achterwegen en ga idd gewoon the machine proberen tegen die tijd dat ik het ooit eens geregeld heb."
"Leek mij een beetje onzinnig om hier een nieuw topic voor te maken. Maar kan iemand mij vertellen wat Serotinin op de RC site SA is? Ik weet uiteraard wat serotonine is, maar hier kan je het per gram bestellen. Wat mij niet helemaal dudelijk Spoiler Serotonin 3-(2-amino-ethyl)-1H-indool-5-ol , also known as (serotonin)"
"acht.zes zei: @Hoxyz Wat moet je in hemelsnaam met serotonine (Serotonin, oftewel 3-(2-amino-ethyl)-1H-indool-5-ol), ? Daar kan je om precies te zijn helemaal niks mee. Dat is een neurotransmitter in je hersenen en wel degene waar XTC de voorraad van leegtrekt na gebruik. He, das handig, hoor ik je al zeggen, dus kan ik met die serotonine van die RC vendor mijn serotoninevoorraad aanvullen? Helaas zo werkt het niet. Externe serotonine kan je niet gebruiken als supplement om je serotoninevoorraad op peil te houden. Dus heeft het geen zin om 1 gram of zelfs 1 kilo serotonine te bestellen: bron: https://nl.wikipedia.org/wiki/Serotonine Dus nog even kort, Serotonine is geen drug, heeft geen enkele werking als je dat neemt, en heeft geen enkele invloed op de serotoninehuishouding in je hersenen en er is geen enkele reden die ik kan bedenken om dat tot je te nemen. Dat er mensen denken dat dit wel het geval is en dat een of andere vendor daar op inspeelt om dan maar serotonine te gaan verkopen is wat anders. Maar het doet gewoon echt niks. Klik om te vergroten... Ik was ook niet van plan om het te gebruiken, ik vroeg me af waarom je dit zou willen kopen of wat het was. Hoe middelen op je serotonine werken ben ik van op de hoogte. Je zou zo ver ik weet om je serotonine voorraad iets aan te vullen wat 5HTP of L-Tryptofaan kunnen suppleren. edit: ik lees nu je quote wbt suppletie/plekken waar 5htp of l-trpofaan in voor komen pas Maar goed, dit is basically gewoon dure bakpoeder wat puur voor de marketing is."
"- 3.5g 72% Amfetamine - 500mg Methoxamine - Halve zegel (?ug) lsd - 1 tab 150ug 1p-lsd - 2 tabs 4-fa - 2 blotters (?mg) Etizolam - 10 tabs 1mg Etizolam - 400ml GHB - 1 bentley 12mg 2cb - 2 ronde rode (?mg) 2cb - 60mg 2-ce - 150mg DMT - Paar doosjes Midazolam - Paar doosjes Oxazepam - Paar doosjes Temazepam - Paar doosjes Diazepam En dan nog 1g 4-mmc (hopelijk.. vorige "4-mmc bleek 3-mmc te zijn, maar weg gedonderd)"
"Zoals de titel zegt, als het gaat om inslapen na uppers. Ik zelf heb de meest gangbare liggen. Etizolam, Diazepam, Oxazepam, Xanax, Temazepam, Dormicum, Zolpidem en Zopiclon. De laatste twee heb ik echter nog niet geprobeerd. Zat ook wat te lezen over Flunitrazolam, dat het erg langwerkende (of mijn geheugen laat me in de steek) vind ik niet zo'n probleem. Ook zie ik nog Clonazolam staan, daar heb ik nog geen onderzoek naar gedaan. Recreatieve waarde van benzo's vind ik niet zoveel aan, een beetje Oxazepam om spanning weg te nemen kan ik nog in komen. Mijn go-to is eigenlijk Dormicum/Midazolam om in te slapen, geheid dat ik knock-out ga, maar wissel alle middelen nog wel eens af. Dus de vraag, wat is jullie favoriet in slaper en waarom? En wanneer je het puur recreatief gebruikt, vanwaar?"
"Goedendag DF'ers, Ik heb reeds DMT weten te bemachtigen en ben me al geringe tijd aan het inlezen. Wanneer ik het ga doe heb ik nog geen idee, maar vooraf genoeg informatie bemachtigen is altijd goed. Nu heb ik begrepen dat het roken via een crackpijp prima zijn werk moet doen. https://www.waterpijp-bong.nl/pijpen/puurpijp/glazen-base-pijp-hash-oil-pipe-headshop Ik ben niet bekend met bongs of base pijpjes, dus had nog een vraagje. Zover ik heb begrepen strooi je de DMT in het bolletje en houd je de vlam zo'n twee centimeter al circulerend onder het bolletje zodat de DMT verhit wordt, vult de pijp zich met lucht en kan je beginnen te hijsen. Maar nu las ik ook redelijk wat over lui die de DMT over een gaasje(?) https://www.waterpijp-bong.nl/pijpe...reens-gaasjes-steel-flamez-20mm-5-st-headshop strooien. Is dit nodig, of kan ik gewoon de DMT zo in het bolletje gooien en rustig verhitten van een afstandje? Indien dit nodig is, kan ik het gaasje gewoon op het bolletje laten rusten, of moet je hem in het ingang (waar je normaal de dmt in zou laten zitten) proppen? En waarvoor dient het gaasje eigenlijk? Excuse the nooby question, maar kon nergens echt duidelijk het antwoord vinden. Thanks in advance!"