Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEtizolam - ervaringen?

Etizolam - ervaringen?

7 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met Etizolam hebben?
Goede dosis voor recreatiefe waarden? Effecten? Euforie etc?
Wat is het beste, Pellets of poeder?


Thanks! :)
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#2
jaman ik heb het een tijdje misbruikt, dus zeker wel ervaring mee. ik heb 50 stuks opgemaakt in 6 dagen zonder grappe.
heerlijke benzo en hoge recreatieve waarde. lekker met een jointje erbij. Etizolam is naar mijn mening ook het minst slaapwekkend van alle
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#3
niet teveel euforie verwachten hoor, maar het is er wel een soort van.
I
Incubi666Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Etizolam ook gebruikt geeft best wel een euforie maar niet echt een hele grote wel aardig. Wel minder slaapverwekkend idd. Clonazolam 0.5 Ach pakte daar 4 a 5 v a n ipv diazepam merkte er weinig van. Net asld diclazepam of flub. Ook 3 a 4 per keer van 8mg merkte daar ook niet veel van maar was voordat ik contact zocht met ggz tegen de angstaanvallen wilde toen zelf dokter spelen.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#5
GoldenGrow zei:
niet teveel euforie verwachten hoor, maar het is er wel een soort van.
Klik om te vergroten...
Ik krijg het zaterdag binnen. Ik ben benieuwd :)
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#6
Incubi666 zei:
Etizolam ook gebruikt geeft best wel een euforie maar niet echt een hele grote wel aardig. Wel minder slaapverwekkend idd. Clonazolam 0.5 Ach pakte daar 4 a 5 v a n ipv diazepam merkte er weinig van. Net asld diclazepam of flub. Ook 3 a 4 per keer van 8mg merkte daar ook niet veel van maar was voordat ik contact zocht met ggz tegen de angstaanvallen wilde toen zelf dokter spelen.
Klik om te vergroten...
Wat zou een goeie dosis zijn om etizolam recreatief te nemen?
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Staat in de link van psychonautwiki die ik je gaf:

Threshold 0.2 - 0.5 mg
Light 0.5 - 1 mg
Common 1 - 2 mg
Strong 2 - 5 mg
Heavy 5 mg +

1. treshold is de minimale hoeveelheid waarvan je 'iets' merkt
2. ik neem aan dat bovenstaande zonder tolerantie is

Bij het uitproberen van een nieuwe stof is het raadzaam om de eerste keer een erg lage dosering te nemen om te testen of je niet alergisch of overgevoelig bent voor de stof in kwestie.
H
HoxyzLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heb nooit echt recreatieve waarde ondervonden van etizolam, doet bij mij iig bijzonder weinig. Ik gebruik het alleen na een feest wanneer ik geen echte benzo's heb/wil gebruiken. Vaak een mg of 2-4.

Pellets en blotters zijn wat makkelijker doseren dan poeder uiteraard. Voor de rest is het hetzelfde.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."