Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"In TripFlip zei: Shit dat stond nog op mijn verlanglijstje.. what's next? Ik kan wel van alles in gaan slaan maar ja.. dadelijk zit ik over een paar jaar met spul wat niet meer werkt. Klik om te vergroten... Nu je het zegt.. hoelang is 6apb eigenlijk “goed” afgesloten in zakje op een donkere plek?"
"Beetje off topic, maar ik zit nu toevallig met sample 3mmc bij het testcentrum. Nu heb ik kleine hoeveelheid 80 mg +- in een zakje gedaan en meegenomen, besef mij nu dat er in het zakje nog resten zullen gezeten hebben van verkruimelde xtc pillen (heel minimaal) zal dit invloed hebben? Het is hier dermate druk ook, dat ik niet veel zin heb om weer op en neer te gaan en een nieuw zakje te pakken."
"Neo-Shulginist zei: Vertel het er sowieso even bij, want anders worden er straks nog onjuiste waarschuwingen gegeven op basis van jouw sample Klik om te vergroten... Ja, sowieso er bij verteld! Ben benieuwd of het 3mmc is, heb er een beetje een hard hoofd in als ik de verhalen zo lees 😅"
"Test uitslag binnen. 3mmc van het DW, was geen 3 mmc, maar 3cmc als hoofd component en nog een klein gedeelde chloride…huppeldepup. Troep dus, ga het ook niet meer bij een andere vendor kopen, dadelijk 10 grammetjes en 100en euros verder, alleen op zoek naar een grammetje 3mmc."
"ost zei: Niet dat de reviews niet nep kunnen zijn, maar had de vendor wel een goede reputatie en/of goede reviews over de kwaliteit? Klik om te vergroten... Jup, veel goede reviews. Wel over andere producten.. maar toch.."
"Niemand? 😪"
"Hooooii! Volgende week weer een feestje op de planning staan, van plan om voor de eerste keer nexus te flippen, maar met 2CC i.p.v. 2CB. Planning is om te starten met Mdma en dan op de comedown 2CC te pakken. Vroeg mij af of iemand hier ervaring mee heeft? En op welke dosis de 2CC te pakken of zeggen jullie niet de moeite waard met 2CC. Ben benieuwd!"
"Hebbenzekezine? zei: Ik vond het zelf vergelijkbaar met amfetamine. Maar ook weer niet. Het lijkt voor mij in ieder geval niet op 4fa, waar ik tintelingen en euforie van kreeg. Maar zoals ik al vaker heb benoemd kan het komen door misbruik van mdma en 4fa combinatie in het verleden. MDMA geeft mij ook alleen maar een vaag gevoel, dat ik op het punt ben dat ik dat niet meer hoef. Klik om te vergroten... Beetje speedy gevoel? Ben bijvoorbeeld erge fan van Coke, perfect zou je zeggen voor carnaval. Maar geen zin mee om te gebruiken half jaar geleden laatste keer, is goed zo geweest. Voel mij altijd verrot na avond coke. mdma ook super fan van, maar idd word ik altijd erg vaag fan, weet niet of dat dan een juist spulletje is in de kroeg."
"Neo-Shulginist zei: Het effect van 4-FMA lijkt niet lineair op te lopen met de dosis. Dus onder de 150 milligram worden vaak milde effecten genoemd, tussen de 150 en 180 milligram wordt door gebruikers in reports beter gewaardeerd en 200+ milligram lijkt te veel te zijn en kan ongewenste bijwerkingen veroorzaken. Uiteraard zijn er verschillen per individu en is er veel onbekend. Het is bij research chemicals altijd een goed idee om (belachelijk) laag te beginnen. Maar verwacht dan ook niet dat je dan gelijk de volledige effecten hebt meegemaakt Relatief snel is na ongeveer 4 uur. De stimulerende effecten kunnen tot 8 uur voortduren, maar die zijn dan mild en in de tweede helft van de effecten niet meer heel euforisch. Klik om te vergroten... pellets van 150 mg, beste met 150 beginnen dus i.p.v. een te lage dosis en een net niet ervaring, tenminste zo zie ik het dan of opdelen in kwartjes en 3 kwart nemen. Aha, tijdsduur dus te vergelijken met xtc, 4/5 uur dat je echt euforie ervaart en daarna gewoon waus voor je uit ligt te staren 🤣"
"Hebbenzekezine? zei: Ja, gewoon een bonk energie. Maar lees je vooral in op dit forum, velen ervaren het sederend als mdma. Coke ben ik ook fan van, mits met alcohol. als je naar de kroeg gaat, hou het bij klassieke middelen. Rc's zijn niet altijd goed onderzocht. En zoals ook vaker benoemd is een rc vaak toch wat minder dan het reeds bekende. gezien je "kroeg" opmerking denk ik ook dat je iets zoekt als coke naast alcohol. Er is helaas niets dat in de buurt komt, maar misschien weten @De Apotheker en @Snuffelaar wel een goed alternatief Klik om te vergroten... Nee, zoek niet echt een coke “vervanger” in hoeverre dit ook kan. Naar mijn weten geen rc die acteert zoals coke dat doet? Bonk energie klinkt goed en het mag zeker kenmerken hebben van Mdma! Alleen mdma ( en ik ken mijzelf) altijd flink gedoseerd, wat weer maakt dat je lekker gaat op een festival Is dat prima, een kleine volgepakte kroeg is dat niks, sowieso ook niet met de welbekende carnavals muziek er bij! Luister ik toch liever techno of lekker chill old school Hip hop."