Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Fenomenaal zei: Goed punt. Nu moet ik er wel aan toevoegen dat ik een schoonbroertje heb die regelmatig epileptische aanvallen krijgt. Ik herkende het dus wel gelijk en ik wist ook wel hoe ik moest handelen, misschien dat ik er daarom niet gelijk aan dacht. Misschien dacht ik er ook wel aan, maar weet ik het niet meer. Klik om te vergroten... Je had natuurlijk wel veel drugs op. Dan kan je soms niet normaal handelen ook. Zie het idd als een wijze les zoals de reactie hierboven. Ik zou er inderdaad nog eens over praten met haar, ze kan haar toch even laten controleren dan."
"Neo-Shulginist zei: Traumatische herinneringen kunnen de amandelkern, de amygdala, in het brein triggeren. Dat stuk van je hersenen is betrokken bij de 'fight, flight, freeze' respons. Het is de allereerste reactie die je vertoont als er iets totaal onverwachts gebeurd. De amygdala veroorzaakt een onwillekeurige respons van vluchten, vechten of bevriezen en je kunt daar verder weinig aan doen juist omdat je er geen rationele controle over hebt. Klik om te vergroten... Dat weet ik. Ik denk dat je mij verkeerd begrepen hebt. Paniekaanvallen heb ik 2 jaar veel gehad, NU heb ik het onder controle en komt het niet zover meer tot een paniekaanval. Omdat het voor mij nu erg bekend is én omdat ik nu weet en aanvaard dat het de angst is."
"Ik wil ook altijd grijpen naar middelen als ik in een put zit, maar dat is niet nodig, je bent véél sterker dan dat je zelf denkt. Ik leef al jaren in een angststoornis, zonder medicatie. Nooit genomen omdat ik er niet aan wil toegeven en omdat ik er mee moet leren leven. Het is soms heel zwaar, maar zo word ik sterker."
"Ik sluit me aan bij de reactie hierboven. Uit ervaring heb ik geleerd dat mindset en setting ALLES doet aan je effect op MDMA. al is het de muziek die je niet ligt, of iemand in je buurt die je niet ligt of je hoofd die niet stopt met denken, je effect zal nooit goed doorbreken of goed voelen zoals die ene keren dat alles goed gaat"
"Ik heb al schrik om een halfje te nemen als er nog maar 1-2maand tussen zit.. ik ben sprakeloos van je verhaal en kan me niet inbeelden hoe jij je moet voelen… spreek er zoveel mogelijk over met je dierbaren dat is ook al een grote stap en kunnen zij jou goed in de gaten houden.."
"Ketamine is dat ok om na 2 weken opnieuw te nemen?"
"Kan het, dat je na jaren leuke ervaring met xtc, je effect ineens omslaat en het plots te “heavy” is voor je, ook met een kleine dosis? het voelde de laatste 2 keer meer ongemakkelijk dan leuk… ik ben hoogsensitief en ik moet enorm aanpassen aan volk, op feestjes, sinds corona… ik heb er precies geen plezier meer aan. Vind het jammer want xtc en dansen was voor mij een uitlaatklep."
"Hey hey, Belg hier 👋 Je hebt altijd EHBO posten op festivals hier. Lo-gisch wel kan je naar de EHBO als je slecht gaat. Ze gaan niet zeggen “heb je iets gepakt? Oh los het zelf maar op” neen… ze helpen je uiteraard. Controles heb je overal. Ze fouilleren eens en kijken in je zak. Tip: steek je drugs dus altijd in je onderbroek of in je schoen ofzo. bob’s(politie in burger) is op het ene festival meer als het andere. Ze zijn vooral op zoek naar degene die verkopen. Als ze je een zakje zien uithalen gaan ze je er wel uithalen. Maar ik heb het nog nooit gehad, als je goed in het volk staat is er geen probleem. Een vriend van mij had eens pech dat hij stond te socializen met een BOB en vroeg of hij een sleuteltje ket moest hebben. Toen nam hij hem meteen mee. Maar geen zorgen hoor, ik ga altijd uit met drugs en ben nog nooit gepakt! Have fun😘"
"Hey Ik ga volgende week zaterdag naar een feestje. Het duurt 13uur. Afgelopen zaterdag heb ik 12 u gefeest met xtc. Dus volgende week is geen optie om xtc te nemen. Ik heb enorm overdreven. 2 xtc pillen van +- 250 mg en ik weeg 59kg. (Ik weet het veel te veel) Ik wil wel iets doen van drugs maar weet niet goed wat. Ik ben niet voor het psychedelische, geen ervaring mee dus best niet op feestjes. Enkel keta maar met dat alleen zal ik loom worden. Tips?"
"hier ook awakenings binnen 3 dagen een volledig weekend whoopwhoop.🥳🤩"