Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXtc plots ongemakkelijk

Xtc plots ongemakkelijk

26 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#1
MDMA is empathogeen en dat betekent dat je je open stelt voor andere en heel erg meeleefd, kort gezegd. Misschien is dat gewoon net iets te heftig voor jou met zoveel mensen, als je zegt 'hoog sensitief' te zijn?
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kan het, dat je na jaren leuke ervaring met xtc, je effect ineens omslaat en het plots te “heavy” is voor je, ook met een kleine dosis? het voelde de laatste 2 keer meer ongemakkelijk dan leuk… :( ik ben hoogsensitief en ik moet enorm aanpassen aan volk, op feestjes, sinds corona… ik heb er precies geen plezier meer aan. Vind het jammer want xtc en dansen was voor mij een uitlaatklep.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#3
Welke dosissen nam je altijd toen het nog “leuk” was?
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#4
Spyro zei:
Welke dosissen nam je altijd toen het nog “leuk” was?
Klik om te vergroten...
Hier in België kunnen we ze niet testen. Dus weet niet precies hoeveel mg, maar ik nam niet meer dan een volledige pil op een avond
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#5
Spyro zei:
Welke dosissen nam je altijd toen het nog “leuk” was?
Klik om te vergroten...
Ik word ook vaker angstig laatste tijd op xtc, wat ik voordien nooit had. Wel met coke bv maar dat weet je.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als het om dansen gaat kan je ook speed nemen. Hou je het ook nog langer vol.
D
Dick_van_LeeuwenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kan ook door de prikkels komen na Corona. Moest t laatste feestje ook enorm wennen. Ben je in de tussentijd ook een paar keer “gewoon” naar de kroeg geweest of doe je alleen feesten?
K
Kibo3Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Hiyou zei:
Kan het, dat je na jaren leuke ervaring met xtc, je effect ineens omslaat en het plots te “heavy” is voor je, ook met een kleine dosis? het voelde de laatste 2 keer meer ongemakkelijk dan leuk… :( ik ben hoogsensitief en ik moet enorm aanpassen aan volk, op feestjes, sinds corona… ik heb er precies geen plezier meer aan. Vind het jammer want xtc en dansen was voor mij een uitlaatklep.
Klik om te vergroten...
Ik vond XTC ook altijd erg leuk (nog steeds). Ik kom mezelf alleen vrijwel altijd tegen de dagen na gebruik van XTC. Ook ik ben gaan merken dat ik XTC iet wat ''heavy'' ben gaan vinden. En inderdaad ook tijdens het gebruik ervan me niet een (gewenste) houding kan geven. Dit is natuurlijk dosis afhankelijk. Ik ben het likken van lage dosissen goede MDMA gaan waarderen en voel me een stuk prettiger met 4-mmc op. Ook kan ik me goed vinden in wat @Geneesmiddel zegt over het meeleven. Je kan af en toe echt in een sleur mee opgaan in je omgeving zowel positief als negatief.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#9
Vroeger kon ik met gemak een pilletje en een halve weg tikken. Had toen ook wel wat tolerantie. Was nooit 2 much of te intens. Onlangs een matige dosering zonder veel bijpakken ofzo. Vond het gewoon te intens dat het bijna niet meer leuk was. Aan de pil kon het niet liggen want die zijn nog dezelfde van toen. Vond het ook wat ongemakkelijk aanvoelen. Word waarschijnlijk te oud voor MDMA 😅.
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#10
Geneesmiddel zei:
MDMA is empathogeen en dat betekent dat je je open stelt voor andere en heel erg meeleefd, kort gezegd. Misschien is dat gewoon net iets te heftig voor jou met zoveel mensen, als je zegt 'hoog sensitief' te zijn?
Klik om te vergroten...
Zou wel goed kunnen! Mn hoogsensitiviteit is enorm gestegen door corona een lange tijd geen prikkels gehad te hebben.
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#11
O
FredKroket zei:
Als het om dansen gaat kan je ook speed nemen. Hou je het ook nog langer vol.
Klik om te vergroten...
xtc is absoluut niet te vergelijken met speed? Ik heb liever love drugs. Strak staan heb ik niks aan, en ben ik nog meer gefocust op spanningen en prikkels.
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dick_van_Leeuwen zei:
Kan ook door de prikkels komen na Corona. Moest t laatste feestje ook enorm wennen. Ben je in de tussentijd ook een paar keer “gewoon” naar de kroeg geweest of doe je alleen feesten?
Klik om te vergroten...
Ja, hoor!
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#13
Kibo3 zei:
Ik vond XTC ook altijd erg leuk (nog steeds). Ik kom mezelf alleen vrijwel altijd tegen de dagen na gebruik van XTC. Ook ik ben gaan merken dat ik XTC iet wat ''heavy'' ben gaan vinden. En inderdaad ook tijdens het gebruik ervan me niet een (gewenste) houding kan geven. Dit is natuurlijk dosis afhankelijk. Ik ben het likken van lage dosissen goede MDMA gaan waarderen en voel me een stuk prettiger met 4-mmc op. Ook kan ik me goed vinden in wat @Geneesmiddel zegt over het meeleven. Je kan af en toe echt in een sleur mee opgaan in je omgeving zowel positief als negatief.
Klik om te vergroten...
Bedoel je lage dosis mdma in combinatie met 4mmc? Of lees ik het verkeerd
K
Kibo3Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Hiyou zei:
Bedoel je lage dosis mdma in combinatie met 4mmc? Of lees ik het verkeerd
Klik om te vergroten...
Ik verkies het laag doseren van MDMA en eventueel na doseren met 4-mmc boven het nemen van XTC. Met harmony gaan verschillende vrienden aan de pillen. Ikzelf een lage dosering MDMA in combinatie met 4-mmc.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#15
XTC/MDMA combineren met 4-MMC of een ander stimulerend middel (harddrugs) is af te raden. Het zorgt voor meer kans op schade door verhoogde neurotoxiciteit, sneller kans op oververhitting en gevolgen van dien, meer bijwerkingen en als klap op de vuurpijl een heftigere dip.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hiyou zei:
O

xtc is absoluut niet te vergelijken met speed? Ik heb liever love drugs. Strak staan heb ik niks aan, en ben ik nog meer gefocust op spanningen en prikkels.
Klik om te vergroten...
Nee dat zeg ik ook niet. Maar als je door de XTC overprikkelt raakt en je graag wil dansen dan zou ik speed nemen. Prikkels komen dan veel minder intens binnen dan bij XTC maar je hebt wel energie en lichte euforie.
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#17
Kibo3 zei:
Ik verkies het laag doseren van MDMA en eventueel na doseren met 4-mmc boven het nemen van XTC. Met harmony gaan verschillende vrienden aan de pillen. Ikzelf een lage dosering MDMA in combinatie met 4-mmc.
Klik om te vergroten...
Ik dacht dat het een gevaarlijke combo was! 4mmc is ook bijna niet meer te vinden in België… het is hier steeds het broertje ervan: 3mmc.
K
Kibo3Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Hiyou zei:
Ik dacht dat het een gevaarlijke combo was! 4mmc is ook bijna niet meer te vinden in België… het is hier steeds het broertje ervan: 3mmc.
Klik om te vergroten...
Het is nooit verstandig drugs te combineren. Deze combinatie werkt voor mij persoonlijk wel.
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#19
FredKroket zei:
XTC/MDMA combineren met 4-MMC of een ander stimulerend middel is af te raden. Het zorgt voor meer kans op schade door verhoogde neurotoxiciteit, sneller kans op oververhitting en gevolgen van dien, meer bijwerkingen en als klap op de vuurpijl een heftigere dip.
Klik om te vergroten...
Dacht ik ook😅 voor mij een no go dus
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#20
@Hiyou Heb je ook last van die klachten als je nuchter door een menigte loopt?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."