#1
MDMA is empathogeen en dat betekent dat je je open stelt voor andere en heel erg meeleefd, kort gezegd. Misschien is dat gewoon net iets te heftig voor jou met zoveel mensen, als je zegt 'hoog sensitief' te zijn?
Hier in België kunnen we ze niet testen. Dus weet niet precies hoeveel mg, maar ik nam niet meer dan een volledige pil op een avondWelke dosissen nam je altijd toen het nog “leuk” was?
Ik word ook vaker angstig laatste tijd op xtc, wat ik voordien nooit had. Wel met coke bv maar dat weet je.Welke dosissen nam je altijd toen het nog “leuk” was?
Ik vond XTC ook altijd erg leuk (nog steeds). Ik kom mezelf alleen vrijwel altijd tegen de dagen na gebruik van XTC. Ook ik ben gaan merken dat ik XTC iet wat ''heavy'' ben gaan vinden. En inderdaad ook tijdens het gebruik ervan me niet een (gewenste) houding kan geven. Dit is natuurlijk dosis afhankelijk. Ik ben het likken van lage dosissen goede MDMA gaan waarderen en voel me een stuk prettiger met 4-mmc op. Ook kan ik me goed vinden in wat @Geneesmiddel zegt over het meeleven. Je kan af en toe echt in een sleur mee opgaan in je omgeving zowel positief als negatief.Kan het, dat je na jaren leuke ervaring met xtc, je effect ineens omslaat en het plots te “heavy” is voor je, ook met een kleine dosis? het voelde de laatste 2 keer meer ongemakkelijk dan leuk…ik ben hoogsensitief en ik moet enorm aanpassen aan volk, op feestjes, sinds corona… ik heb er precies geen plezier meer aan. Vind het jammer want xtc en dansen was voor mij een uitlaatklep.
Zou wel goed kunnen! Mn hoogsensitiviteit is enorm gestegen door corona een lange tijd geen prikkels gehad te hebben.MDMA is empathogeen en dat betekent dat je je open stelt voor andere en heel erg meeleefd, kort gezegd. Misschien is dat gewoon net iets te heftig voor jou met zoveel mensen, als je zegt 'hoog sensitief' te zijn?
xtc is absoluut niet te vergelijken met speed? Ik heb liever love drugs. Strak staan heb ik niks aan, en ben ik nog meer gefocust op spanningen en prikkels.Als het om dansen gaat kan je ook speed nemen. Hou je het ook nog langer vol.
Ja, hoor!Kan ook door de prikkels komen na Corona. Moest t laatste feestje ook enorm wennen. Ben je in de tussentijd ook een paar keer “gewoon” naar de kroeg geweest of doe je alleen feesten?
Bedoel je lage dosis mdma in combinatie met 4mmc? Of lees ik het verkeerdIk vond XTC ook altijd erg leuk (nog steeds). Ik kom mezelf alleen vrijwel altijd tegen de dagen na gebruik van XTC. Ook ik ben gaan merken dat ik XTC iet wat ''heavy'' ben gaan vinden. En inderdaad ook tijdens het gebruik ervan me niet een (gewenste) houding kan geven. Dit is natuurlijk dosis afhankelijk. Ik ben het likken van lage dosissen goede MDMA gaan waarderen en voel me een stuk prettiger met 4-mmc op. Ook kan ik me goed vinden in wat @Geneesmiddel zegt over het meeleven. Je kan af en toe echt in een sleur mee opgaan in je omgeving zowel positief als negatief.
Ik verkies het laag doseren van MDMA en eventueel na doseren met 4-mmc boven het nemen van XTC. Met harmony gaan verschillende vrienden aan de pillen. Ikzelf een lage dosering MDMA in combinatie met 4-mmc.Bedoel je lage dosis mdma in combinatie met 4mmc? Of lees ik het verkeerd
Nee dat zeg ik ook niet. Maar als je door de XTC overprikkelt raakt en je graag wil dansen dan zou ik speed nemen. Prikkels komen dan veel minder intens binnen dan bij XTC maar je hebt wel energie en lichte euforie.O
xtc is absoluut niet te vergelijken met speed? Ik heb liever love drugs. Strak staan heb ik niks aan, en ben ik nog meer gefocust op spanningen en prikkels.
Ik dacht dat het een gevaarlijke combo was! 4mmc is ook bijna niet meer te vinden in België… het is hier steeds het broertje ervan: 3mmc.Ik verkies het laag doseren van MDMA en eventueel na doseren met 4-mmc boven het nemen van XTC. Met harmony gaan verschillende vrienden aan de pillen. Ikzelf een lage dosering MDMA in combinatie met 4-mmc.
Het is nooit verstandig drugs te combineren. Deze combinatie werkt voor mij persoonlijk wel.Ik dacht dat het een gevaarlijke combo was! 4mmc is ook bijna niet meer te vinden in België… het is hier steeds het broertje ervan: 3mmc.
Dacht ik ook😅 voor mij een no go dusXTC/MDMA combineren met 4-MMC of een ander stimulerend middel is af te raden. Het zorgt voor meer kans op schade door verhoogde neurotoxiciteit, sneller kans op oververhitting en gevolgen van dien, meer bijwerkingen en als klap op de vuurpijl een heftigere dip.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."