Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"kun je ketamine tegenwoordig nog ergens kopen? of is dit alleen verkrijgbaar door middel van één dealer"
"Chimera zei: Mac... zei: Spoken bestaan niet Klik om te vergroten... wellus :P Klik om te vergroten... ik denk dat iemand hier scizo is..... drugsverbod!"
"ik denk dat het meerderheid van dit forum niet graag jaloers worden gemaakt..... dus wil spacekonijn de rust bewaren :P"
"met alcohol is het altijd zo mysterious wanneer je gaat kotsen... ik kan op een goeie dag een krat leeg zuipen en niet kotsen maar op een slechte dag... oei...."
"het is erger dat de moeder verslaafd is dan de vader..... in principe is er niks aan de hand... alleen moeders moeten clean zijn!"
"hangt echt puur af met wat het versneden is.... als het hele goeie shit is dan verdooft het natuurlijk het meest.... geen prikkelend effect enzo"
"hmmm dat is wel weer een totaal andere theorie.... zou best kunnen opzich.... ik weet het niet... misschien erowid even checken"
"is nog prima te roken man! weed bederft niet... word alleen onbruikbaar na een lange tijd... maar als je het nog kunt zien kun je het ook nog roken :P"
"ik kan me voorstellen dat mensen het niet leuk vinden dat alles "naar binnen" schiet... smaken verschillen :P"
"die politie ziet altijd veeeel minder dan je denkt... en als paniekerig gaat zitten doen val je op.... dus de sheit op de grond gooien heeft echt te weinig zin...."