Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"cropp zei: okee okee, na dat verhaal van tomzor schiet het me weer te binnen ik had net een nieuw vriendinnetje, en ze bleef voor het eerst bij mij slapen, ze rookte en blowde heel af en toe, maar we hadden nog nooit met elkaar geblowd, dus had ik als verassing een joint gedraait en niets gezegt. na 3 uur ballen dacht ik`heei ik heb nog een joint liggen``, dus ik die joint op gestoken in bed, op mijn slaapkamer. werd ze me toch een partij shagarijnig. kutjunk hier kutjunk daar en ik weet het allemaal niet wat ze zei, en ik zag het probleem niet. het is nooit meer iets geworden Klik om te vergroten... Vrouwen, je leert ze nooit echt kennen..."
"Drientje zei: Blaadjes groeien aan de boom, daarvoor hoef je niet naar een winkel. Klik om te vergroten... wtf ?"
"Ipot"
"even zeggen: ik rook nu al een hele tijd weed, en heb daar nog nooit last van gehad.. een bad trip bij weed is onmogelijk, omdat er bij weed niet eens een trip ontstaat... je voelt je gewoon sneller ongemakkelijk, als je alleen bent kun je schrik krijgen voor kleine dingen, met schrik bedoel ik niet helemaal paranormaal, maar gewoon een ongemakkelijk gevoel over iets.. de eerste keren dat je rookt doe je best bij meerdere vrienden die dat al langer doen, en beetje per beetje.. weed is geen echt schadelijke drugs zoals heroine, ZEKER NIET zelfs en het is ook geen tripachtige drugs zoals LSD, paddo's enz.. HERB IS THE HEALING OF THE NATION, YOU JUST HAVE TO GET USED BEING HIGH.."
"vaporizer bong joint"
"spacelord zei: Hightimesz zei: even zeggen: ik rook nu al een hele tijd weed, en heb daar nog nooit last van gehad.. een bad trip bij weed is onmogelijk, omdat er bij weed niet eens een trip ontstaat... je voelt je gewoon sneller ongemakkelijk, als je alleen bent kun je schrik krijgen voor kleine dingen, met schrik bedoel ik niet helemaal paranormaal, maar gewoon een ongemakkelijk gevoel over iets.. de eerste keren dat je rookt doe je best bij meerdere vrienden die dat al langer doen, en beetje per beetje.. weed is geen echt schadelijke drugs zoals heroine, ZEKER NIET zelfs en het is ook geen tripachtige drugs zoals LSD, paddo's enz.. HERB IS THE HEALING OF THE NATION, YOU JUST HAVE TO GET USED BEING HIGH.. Klik om te vergroten... Wiet is echt niet gezond je moet het nu niet gaan verheerlijken. Er zijn natuurlijk ergere dingen, en dan is er nog de discussie tabak of wiet: wat is het ergst. Klik om te vergroten... ik wil ook niet zeggen dat weed super gezond is, ik bedoelde dat weed volgens mij togwel de gezondste drugs is, tog de gezondste van alle drugs die ik ken..."
"Ik rook nu al enkele jaren weed en woon in België ik ben van plan om binnenkort naar een coffeeshop te gaan in amsterdam. Nu heb ik sedert kort van enkele personen gehoord dat het verboden is om tabac te gebruiken als je joints rookt in een coffeeshop, omdat dit zou vallen onder de wet van de horeca, dat er geen tabac meer mag worden gebruikt is dit waar? -peace-"
"W.F.L. zei: Hoe bedoel je? Gewoon peuken? Of tabak in joint? :P Weet niet of je er nog mag roken (tabak). Maar dat laatste is volgens mij onzin :P Klik om te vergroten... tabac in een joint.."
"volgens mij zit er niets in de zaden, die worden gebruikt om verder te planten. ik heb die nog opgerookt en voelde totaal niets, vergeleken met het sap, whooow;.."
""